Beste,
Ben gisteren volgende site tegengekomen en lijkt me wel héél interessant voor diegene die een toestel hebben die esim ondersteund:
https://esimdb.com/
Voor België bvb 5 GB data 30 dagen voor 8,99 Euro
Als er mensen zijn die nog betere deals/sites hebben laat maar weten
PS: Juist even een test gedaan met Belgium 1GB for 7 days voor 2,5$
account aangemaakt bij airalo -> bundel gekozen -> betaald -> QR code ingelezen -> APN goedgezet -> en ben online via proximus provider
PS2: En je kan ook perfect switchen tussen Orange en Proximus als provider zoals aangegeven in de info van de bundel
Speedtest regio Tervuren rond 18:30
Proximus: 61,7 up 12,6 down
Orange: 47,8 up 8,63 down
Welke esim provider gebruiken voor data in binnen/buitenland
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 3 keer
- buthead
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
- Bedankt: 68 keer
Heb truphone geprobeerd werkte goed hun proefabbo ( 100mb ), prijzen lijken wel al omhoog gegaan
Internet = PX FLEX pack
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
- cyberbug
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
- Bedankt: 77 keer
- Contacteer:
De Site is inderdaad wel nuttig thanks, (niet dat ik een esim toestel heb of veel in het buitenland kom, buiten af en toe naar de shop in nederland)
In België kan je binnenkort trouwens ook 8GB over 30 tot 60dagen voor 15€ bij orange
https://www.orange.be/nl/producten-en-d ... tempo-giga (4Gb data + de belwaarde nogmaals in 4GB omzetten)
Orange bied momenteel de esim enkel aan voor hun abonnementen voor particulieren. zakelijk en Prepaid komt later. (hoewel ik hier niet direct een termijn voor vind)
In België kan je binnenkort trouwens ook 8GB over 30 tot 60dagen voor 15€ bij orange
https://www.orange.be/nl/producten-en-d ... tempo-giga (4Gb data + de belwaarde nogmaals in 4GB omzetten)
Orange bied momenteel de esim enkel aan voor hun abonnementen voor particulieren. zakelijk en Prepaid komt later. (hoewel ik hier niet direct een termijn voor vind)
Greetz cyberbug
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 12 keer
T-Mobile voor de VS, en ook de Truphone-app voor wanneer het nodig is (in EU-landen gebruik je waarschijnlijk gewoon je eigen databundel).
Truphone overigens ook soms als ik net een tikkeltje extra data nodig heb. €3 voor 1GB vind ik niet onredelijk, gebruiken het Proximus-netwerk in België.
Naar mijn ervaring zijn de prijzen bij Truphone in het afgelopen anderhalf jaar net gedaald?
Er is ook Gigsky, maar die vond ik persoonlijk aan de dure kant (toen ik ze vergeleek, kan nu anders zijn).
Truphone overigens ook soms als ik net een tikkeltje extra data nodig heb. €3 voor 1GB vind ik niet onredelijk, gebruiken het Proximus-netwerk in België.
Naar mijn ervaring zijn de prijzen bij Truphone in het afgelopen anderhalf jaar net gedaald?
Er is ook Gigsky, maar die vond ik persoonlijk aan de dure kant (toen ik ze vergeleek, kan nu anders zijn).
An easily-interested brunette who loves to explore the unfamiliar
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 208 keer
Ik gebruikte Airalo voor extra data in België liep via 4G ( prx & orange ) maar Belganet is duur geworden nu is het goedkoper een Reginal eu te nemen 5$ voor 1 GB/7d en 3GB/30dagen voor 13$ ( Eurolink )