Verschillende accounts

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Fraggle
Member
Member

Hallo,

Ik heb op kot een eigen Skynet go verbinding, en thuis hebben we zo'n Skynet-light verbinding.
Nu moet ik voor school een aantal grote programma's downloaden en ik heb dus thuis trachten in te loggen met mijn Skynet-go abonnement. Dat lijkt wel gelukt te zijn (volgens verbindingspagina op skynet).
Het probleem is nu dat de snelheid wel nog steeds dezelfde is als die van een light-abonnement.
Op de configuratiepagina van mijn thompson-modem staat onder 'connections' mijn go-account. Maar als ik dan naar 'System information' ga, wordt als bandwith up/down 128/512 weergegeven. En dit is ook de werkelijke snelheid.
Enig idee hoe ik dit zou kunnen verhelpen?
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Niet, denk ik. Want de maximale verbindingssnelheden op een lijn worden ingesteld in de Belgacom-centrale, voor zover ik de ADSL-infrastructuur-setup heb begrepen.
If you can't beat them, confuse them.
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Jipz. Je profiel (zijnde je snelheid) wordt op de DSLAM bepaald (daar hangt je lijn fysiek aan). Je gebruikersnaam en wachtwoord op de RADIUS-server.
Die zijn dus in feite niet aan mekaar gekoppeld.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”