Sony earbuds

Plaats reactie
Earphobds
Starter
Starter

Hallo allemaal!

Ik overweeg om de Sony WFSP700NB aan te schaffen.
Ik luister niet heel veel naar muziek( dus doe ik niet moeilijk over de kwaliteit) en ik zal het ook vaak gebruiken om video’s te bekijken.
Een andere reden waarom ik deze wil kopen is door de noise cancelling functie. Alhoewel ik niet echt weet of het van pas gaat komen in mijn geval: ik wil het namelijk gebruiken tijdens het studeren, om het geluid van de omgeving te onderdrukken (broertjes die praten enzovoort).

Is dit dan de beste aankoop die ik kan maken?
En ik heb gezien dat de ti-84shop het verkoopt voor €99,99? Raden jullie mij aan om het van daar te kopen?
Voor andere voorstellen is mijn maximale budget €150.

Bedankt!

https://www.ti-84shop.nl/sony-wfsp700nb ... yWEALw_wcB
jutuiz
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 30 keer

Ik ken de Sony's niet, maar voor noise cancelling tijdens studeren of werken is een over-ear beter. We hebben goede ervaring met de Sennheiser PXC550. Sinds het uitkomen van de PX5500II is het eerste model ook een stuk betaalbaarder geworden. Nog altijd iets boven je budget, maar wij hebben destijds nog gekocht aan 320 euro, en vinden het elke euro waard na nu ruim 2 jaar intensief gebruik.
Earphobds
Starter
Starter

jutuiz schreef:Ik ken de Sony's niet, maar voor noise cancelling tijdens studeren of werken is een over-ear beter. We hebben goede ervaring met de Sennheiser PXC550. Sinds het uitkomen van de PX5500II is het eerste model ook een stuk betaalbaarder geworden. Nog altijd iets boven je budget, maar wij hebben destijds nog gekocht aan 320 euro, en vinden het elke euro waard na nu ruim 2 jaar intensief gebruik.
Bedankt voor uw reactie!

-Dus ik moet niet op zoek gaan naar earbuds met noice cancelling? Zijn dan de AirPods de beste keuze binnen mijn budget? Ik lees namelijk in veel reviews dat bij andere earbuds er vaak problemen zijn met synchronisatie en aangezien ik vaak video’s ga bekijken... AirPods bieden blijkbaar ook een zeer goede geluidskwaliteit.

-Bestaat er misschien iets anders dat ik kan kopen om “broertjesgeluid” te onderdrukken? Een device ofzo die omgevingsgeluid heel sterk onderdrukt?
Plaats reactie

Terug naar “GSM, SmartPhones en Telefoontoestellen”