is er een mogelijkheid om mijn passwoord dat in men router is ingegeven terug te vinden?
kheb al geprobeerd met password revealer maar dit lukt niet.
wordt het passwoord niet in de router zelf ergens opgeslagen?
bedankt
passwoord adsl dat in router ingegeven is
-
- Administrator
- Contacteer:
Ik denk dat hij het password van zijn internetconnectie bedoelt en niet dat van zijn router.
Wat je kan probneren is te ftp'en naar de router en in die bestanden kijken ( niet elke modem ondersteunt dit) of even de source van de html opvragen in sommige modems staat het passwd gewoon hier in.
Wat je kan probneren is te ftp'en naar de router en in die bestanden kijken ( niet elke modem ondersteunt dit) of even de source van de html opvragen in sommige modems staat het passwd gewoon hier in.
ftpen naar men router gaat niet,
maar als ik de source bezien van den html,
dan krijgek value= WDB8WvbXdHtZyM8Ms2RENgHlacJghQ(ik heb hier het laatste lettertje weggedaan, uit veiligheid;)
is dit een bepaalde code? zou er een programma bestaan die dit
terug kan omzetten?
bedankt
maar als ik de source bezien van den html,
dan krijgek value= WDB8WvbXdHtZyM8Ms2RENgHlacJghQ(ik heb hier het laatste lettertje weggedaan, uit veiligheid;)
is dit een bepaalde code? zou er een programma bestaan die dit
terug kan omzetten?
bedankt
Beste,
De bedoeling van die code (vb MD5 van jouw passwoord) is juist gekozen zodat je gelijk welke mogelijk uitrekenening mag toepassen je nooit terug die code zou kunnen uitkomen.
Mvg,
Kikker46
De bedoeling van die code (vb MD5 van jouw passwoord) is juist gekozen zodat je gelijk welke mogelijk uitrekenening mag toepassen je nooit terug die code zou kunnen uitkomen.
Mvg,
Kikker46