Ik ben volmachthouder op de kbc rekeningen van mijn moeder. Zelf heb ik wel ergens een kbc kaart liggen op mijn naam maar die heb ik nooit bij me. Nu was ik ten huize moeder en wilde de kbc mobile app installeren op mijn smartphone zodat ik indien nodig een verrichting van op afstand kan doen. Maar ik heb de installatie afgebroken omdat ik van volgende niet zeker ben. Er wordt een gsm nummer gevraagd en een email adres. Is dat dan de gsm en email van moeder of het gsmnummer van mijn smartphone waarop ik de app wou instaleren. Ik koos haar nummer en email, daarna moest ik de kaart in de kbc kaartlezer steken maar bedacht me omdat ik misschien mijn kbc kaart ipv die van moeder moest gebruiken. Iemand die weet of het wel of niet uitmaakt welke kbc kaart je gebruikt?
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Kbc mobile app
- devilkin
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Ik weet eigenlijk niet goed waar je een email adres moet opgeven bij installatie van de app..
Installeren, aanmelden met jouw kaart / kaartlezer, done?
Installeren, aanmelden met jouw kaart / kaartlezer, done?
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 208 keer
Jouw kaart en lezer en jouw gsm nummer, e-mail weet ik niet.bartman schreef:Ik ben volmachthouder op de kbc rekeningen van mijn moeder. Zelf heb ik wel ergens een kbc kaart liggen op mijn naam maar die heb ik nooit bij me. Nu was ik ten huize moeder en wilde de kbc mobile app installeren op mijn smartphone zodat ik indien nodig een verrichting van op afstand kan doen. Maar ik heb de installatie afgebroken omdat ik van volgende niet zeker ben. Er wordt een gsm nummer gevraagd en een email adres. Is dat dan de gsm en email van moeder of het gsmnummer van mijn smartphone waarop ik de app wou instaleren. Ik koos haar nummer en email, daarna moest ik de kaart in de kbc kaartlezer steken maar bedacht me omdat ik misschien mijn kbc kaart ipv die van moeder moest gebruiken. Iemand die weet of het wel of niet uitmaakt welke kbc kaart je gebruikt?
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
- Bedankt: 222 keer
Daar heb je nu precies KBC Live voor. ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Even bellen en je weet dat meteen. Heb er al paar keer beroep op moeten doen de laatste weken en steeds correct en vriendelijk geholpen nadat ik hen wees op het feit dat ze iets voor mij niet wilden doen en voor een ander wel.![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Even bellen en je weet dat meteen. Heb er al paar keer beroep op moeten doen de laatste weken en steeds correct en vriendelijk geholpen nadat ik hen wees op het feit dat ze iets voor mij niet wilden doen en voor een ander wel.
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)