grafische website
Ik heb een website met een achtergrond en zo maar ik zou graag een grafische hebben. Nu, ik heb al iets gemaakt met grote 1000x1500x.
Ik stel dan in dreamweaver het .png bestand in als achtergrond en de links in het menu ook en dan is alles ok, maar als ik iets verander in het menu dan moet ik dat bij iedere pagina zo doen. Hoe kan ik er nu voor zorgen dat ik in het menu dan niet iedere pagina moet aanpassen?
Liever geen frames, maar ik weet niet zeker of het met css kan.
Ik stel dan in dreamweaver het .png bestand in als achtergrond en de links in het menu ook en dan is alles ok, maar als ik iets verander in het menu dan moet ik dat bij iedere pagina zo doen. Hoe kan ik er nu voor zorgen dat ik in het menu dan niet iedere pagina moet aanpassen?
Liever geen frames, maar ik weet niet zeker of het met css kan.
Herformuleer uw vraag aub eens. Bedoel je nu, dat je iedere inhoudspagina (maw het rechterframe) manueel een background moet instellen?
Je kan dit simpelweg dmv CSS veranderen. Je maakt een externe css bestandje (= tekstbestandje met de extensie .css) en je verwijst naar dit css-bestandje in iedere pagina. Zo hoef je enkel het css-bestandje aan te passen. Deze wijziging zal dan door gevoerd worden in iedere pagina met de css-verwijzing in.
http://www.mijnhomepage.nl/csscursus/cs ... rzicht.php
Dat is zowat de eerste google-page die ik vond. Kijk daar al eens eerst naar.
Je kan dit simpelweg dmv CSS veranderen. Je maakt een externe css bestandje (= tekstbestandje met de extensie .css) en je verwijst naar dit css-bestandje in iedere pagina. Zo hoef je enkel het css-bestandje aan te passen. Deze wijziging zal dan door gevoerd worden in iedere pagina met de css-verwijzing in.
http://www.mijnhomepage.nl/csscursus/cs ... rzicht.php
Dat is zowat de eerste google-page die ik vond. Kijk daar al eens eerst naar.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Wel, als ik mijn site dan gemaakt heb dan is alles ok, maar als ik dan bijvoorbeeld iets bij wil zetten in het menu dan moet ik dat bij iedere pagina zo doen en het is zonder frames.
In firefox mx 2004 kan ik de hotspot tool gebruiken en dan een hyperlink geven aan iets, als ik die afbeelding dan open in ie lukt het, maar als ik de afbeelding instel als achtergrond niet.
Bedankt ik zal eens kijken vanavond van dat css.
In firefox mx 2004 kan ik de hotspot tool gebruiken en dan een hyperlink geven aan iets, als ik die afbeelding dan open in ie lukt het, maar als ik de afbeelding instel als achtergrond niet.
Bedankt ik zal eens kijken vanavond van dat css.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Ik snap je vraag wel, en meer nog: dat gaat in Dreamweaver, maar da's niet zo in 1-2-3 uitgelegd.
De truc is eigenlijk van templates te maken in Dreamweaver en daar je pagina's op te baseren. Als je daarna de template wijzigt (een extra menu-onderdeel bvb) gaat hij de files af die daarop gebaseerd zijn en past die aan met de nieuwe structuur.
Maar je moet maar in de help eens zoeken naar 'templates' of zo. Je moet namelijk gebieden als "editable" gaan aanduiden enz...
De truc is eigenlijk van templates te maken in Dreamweaver en daar je pagina's op te baseren. Als je daarna de template wijzigt (een extra menu-onderdeel bvb) gaat hij de files af die daarop gebaseerd zijn en past die aan met de nieuwe structuur.
Maar je moet maar in de help eens zoeken naar 'templates' of zo. Je moet namelijk gebieden als "editable" gaan aanduiden enz...
Wat is het verschil dan eigenlijk tussen templates en css?En kan ik er niet voor zorgen dat ik links maak in firefox met de hotspot tool? Gewoon lukt het maar als ik het als achtergrond instel werken de links niet.
edit: Is css niet alleen met code en templates niet.
En waarom moet je eigenlijk een afbeelding slicen, laad de site dan sneller of zo. Ik heb niet het gedaan.
edit: Is css niet alleen met code en templates niet.
En waarom moet je eigenlijk een afbeelding slicen, laad de site dan sneller of zo. Ik heb niet het gedaan.
Laatst gewijzigd door MaRtO 14 okt 2004, 18:16, in totaal 1 gewijzigd.
CSS is een opmaaktaal voor (x)html. Templates zijn standaard documenten met al ingevulde gegevens/opmaak.
Nu ja, ik gebruik amper templates (maak bijna geen sites) en met frames werk ik niet. Je kan een site namelijk compleet op CSS baseren dmv CSS-positioning. Dan kan je elementen op je pagina rangschikken dmv CSS.
Dit moet wel gebeuren in combinatie met xHTML, dit is een XML-achtige taal, maar dan met een xHTML syntax (het ziet er maw uit zoals html, maar het is het niet). Wanneer je dan javascript gebruikt kan je zonder frames toch een site maken als of je frames gebruikt.
Ik raad je nu echt aan van eens IETS te lezen over xHTML/CSS/javascript (het geheel noemt men DxHTML). Dit is de elementaire basis wanneer het op websites maken aankomt. Stop eens met die dreamweavertoestanden te gebruiken en gebruik een 'echte" editor zoals bv Textpad . Met dreamweaver, frontpage of welke andere rommel te gebruiken ga je nooit iets bijleren.
Leer xHTML, leer CSS, léér javascript. Je gaat nooit een mooie site kunnen maken wanneer je niet kunt 'coden' (dit natuurlijk in de meest basisbetekenis van het woord coden ). Je moet zelf het initiatief eens nemen en info op het net opzoeken. (dat hebben we je al 100 keer verteld)
Nu ja, ik gebruik amper templates (maak bijna geen sites) en met frames werk ik niet. Je kan een site namelijk compleet op CSS baseren dmv CSS-positioning. Dan kan je elementen op je pagina rangschikken dmv CSS.
Dit moet wel gebeuren in combinatie met xHTML, dit is een XML-achtige taal, maar dan met een xHTML syntax (het ziet er maw uit zoals html, maar het is het niet). Wanneer je dan javascript gebruikt kan je zonder frames toch een site maken als of je frames gebruikt.
Ik raad je nu echt aan van eens IETS te lezen over xHTML/CSS/javascript (het geheel noemt men DxHTML). Dit is de elementaire basis wanneer het op websites maken aankomt. Stop eens met die dreamweavertoestanden te gebruiken en gebruik een 'echte" editor zoals bv Textpad . Met dreamweaver, frontpage of welke andere rommel te gebruiken ga je nooit iets bijleren.
Leer xHTML, leer CSS, léér javascript. Je gaat nooit een mooie site kunnen maken wanneer je niet kunt 'coden' (dit natuurlijk in de meest basisbetekenis van het woord coden ). Je moet zelf het initiatief eens nemen en info op het net opzoeken. (dat hebben we je al 100 keer verteld)
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
- PowerSoft
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 1 keer
°MaRtO°° schreef:Ik heb bestoten om met css te werken en 'k heb al het lettertype + kleur en de achtergrond, maar ik zou ook graag tekst invoegen.
Moet ik die tekst dan gewoon in het css bestand schrijven?
tekst zal je niet kunnen invoeren met css
met xsl dan weer wel maar dit is net iets te moeilijk vrees ik
andere opties zijn php, javascript, asp, asp.net ...
het meest eenvoudige in jouw geval is dus wel templates zoals hierboven reeds werd vermeld (maar heb geen zin om uit te leggen hoe, sorry)
Ok ik zal dan maar met templates werken.
Als ik de achtergrond invoeg in het template bestand dan staat hij niet op zijn plaats en kan ik niet zo goed weten waar ik de tekst moet plaatsen, maar als ik dan op voorbeeld druk in ie toont hij het wel goed.
Iemand een idee hoe ik de achtergrond op zijn plaats kan zetten?
Dreamweaver mx 2004.
Hier staat de tekst in bij help:
Als ik de achtergrond invoeg in het template bestand dan staat hij niet op zijn plaats en kan ik niet zo goed weten waar ik de tekst moet plaatsen, maar als ik dan op voorbeeld druk in ie toont hij het wel goed.
Iemand een idee hoe ik de achtergrond op zijn plaats kan zetten?
Dreamweaver mx 2004.
Hier staat de tekst in bij help:
Creating a Dreamweaver template
You can create a template from an existing document (such as an HTML, Macromedia ColdFusion, or Microsoft Active Server Pages document) or you can create a template from a new, blank document.
After you create a template, you can insert template regions (see Types of template regions). You can also set template preferences for code coloring and template region highlight color (see Customizing code coloring preferences for a template and Setting highlighting preferences for template regions).
Tip: You can store additional information about a template (such as who created it, when it was last changed, or why you made certain layout decisions) in a Design Notes file for the template (see Associating Design Notes with files). Documents based on a template do not inherit the template’s Design Notes.
To create a template:
Open the document you want to save as a template:
To open an existing document, select File > Open, then select the document.
To open a new blank document, select File > New. In the dialog box that appears, select Basic Page or Dynamic Page, select the type of page you want to work with, then click Create.
Note: For more information about creating a new document, see Creating a new blank document.
When the document opens, do one of the following:
Select File > Save as Template.
In the Common category of the Insert bar, click the arrow on the Templates button, then select Make Template.
Note: Unless you selected Don’t Show This Dialog Again in the past, you’ll receive a warning that says the document you’re saving has no editable regions. Click OK to save the document as a template, or click Cancel to exit this dialog box without creating a template.
The Save As Template dialog box appears.
Select a site to save the template in from the Site pop-up menu, then enter a unique name for the template in the Save As text box.
Click Save.
Dreamweaver saves the template file in the site’s Templates folder in the local root folder of the site, with a .dwt filename extension. If the Templates folder does not already exist in the site, Dreamweaver automatically creates it when you save a new template.
Note: Do not move your templates out of the Templates folder, or put any non-template files in the Templates folder. Also, do not move the Templates folder out of your local root folder. Doing so causes errors in paths in the templates.
To use the Assets panel to create a new template
In the Assets panel (Window > Assets), select the Templates category on the left side of the panel.
The Templates category of the Assets panel appears.
Click the New Template button at the bottom of the Assets panel.
A new, untitled template is added to the list of templates in the Assets panel.
While the template is still selected, enter a name for the template, then press Enter (Windows) or Return (Macintosh).
Dreamweaver creates a new blank template in the Assets panel and in the Templates folder.
Related topics
Customizing code coloring preferences for a template
Setting highlighting preferences for template regions
Creating templates for a Contribute site
Inserting an editable region
--------------------------------------------------------------------------------
als websites maken je interesseert zou het dan niet leuk zijn om avondcursussen webtechnieken(html, css javascript, xml,...) te volgen
je kan er veel uit leren en kan leuk zijn als je er je wilt voor inzetten
moest mijn cursus webtechnieken online staan zou ik de link geven helaas is dat er niet
je bent nog jong en als je vb avondschool volgt (snakehit heeft dat ook gedaan) brengt dit al veel voordelen mee voor als je volwassen bent qua werk (je krijgt een soort diploma, soort als sur plus dacht ik?) en kan je ook helpen als je voorbeeld later in de ict-sector wilt verder studeren
moest mijn cursus webtechnieken online staan zou ik de link geven helaas is dat er niet
je bent nog jong en als je vb avondschool volgt (snakehit heeft dat ook gedaan) brengt dit al veel voordelen mee voor als je volwassen bent qua werk (je krijgt een soort diploma, soort als sur plus dacht ik?) en kan je ook helpen als je voorbeeld later in de ict-sector wilt verder studeren
de pispaal <<
- AnD
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
- Bedankt: 87 keer
Mr.Cide schreef:als websites maken je interesseert zou het dan niet leuk zijn om avondcursussen webtechnieken(html, css javascript, xml,...) te volgen
Ja en als je van plan bent naar de hogeschool te gaan of de universiteit dan kan het zijn dat je bepaalde onderdelen niet moet volgen omdat je dat al hebt gezien op de avondschool.
Bedankt voor de uitleg maar ik zal misschien naar de avondschool gaan als ik een beetje ouder ben.(13)
Weet er al iemand hoe ik dat nu in dreamweaver mx 2004 moet instellen zodat ik de op juiste plaats kan plaatsen. Nu zie ik de onderkant maar het zou moeten vanboven beginnen.
Weet er al iemand hoe ik dat nu in dreamweaver mx 2004 moet instellen zodat ik de op juiste plaats kan plaatsen. Nu zie ik de onderkant maar het zou moeten vanboven beginnen.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Dreamweaver is vrij krachtig voor website-ontwikkeling eigenlijk, als je alle functies kent en weet hoe ze te gebruiken. Ikzelf heb les gegeven in Dreamweaver en ken er dus wel vrij veel van, maar om die dingen zo uit te leggen via het web ...
Die dingen zijn niet echt moeilijk, maar het tonen gaat nog altijd veel vlotter dan zoiets uit te leggen via html-pagina'tjes
Die dingen zijn niet echt moeilijk, maar het tonen gaat nog altijd veel vlotter dan zoiets uit te leggen via html-pagina'tjes
Dus ik heb nu een template gemaakt maar als ik de template dan wil saven dan staat er dat ik geen editable regions heb. Wat is dat?
En hoe moet ik een template toevoegen aan een pagina?
Nu moet ik echt terug naar school.(begint om 13u20)
En hoe moet ik een template toevoegen aan een pagina?
Nu moet ik echt terug naar school.(begint om 13u20)
HTTP://WWW.GOOGLE.COM
Alsjeblieft, we kunnen toch niet iedere pieteluttige vraag oplossen. je vindt alles, maar dan ook alles op inet. Wij lossen je problemen op, eens je code niet snapt, of je fout niet zelf kan vinden. Maar een taal/handeling leren moet je ZELF doen.
Alsjeblieft, we kunnen toch niet iedere pieteluttige vraag oplossen. je vindt alles, maar dan ook alles op inet. Wij lossen je problemen op, eens je code niet snapt, of je fout niet zelf kan vinden. Maar een taal/handeling leren moet je ZELF doen.
Ik heb niet google gebruikt maar dreamweaver hulp. F1
Thanks for everything.
Maar toch nog 2 dingen. Als ik de files upload moet ik dan ook het template bestand uploaden? En als het moet, moet ik dan de map templates of alleen het bestand dat er in zit uploaden? En de map notes, die upload ik normaal nooit, daar zitten mno bestanden in, voor wat dienen die eigenlijk?
Thanks for everything.
Maar toch nog 2 dingen. Als ik de files upload moet ik dan ook het template bestand uploaden? En als het moet, moet ik dan de map templates of alleen het bestand dat er in zit uploaden? En de map notes, die upload ik normaal nooit, daar zitten mno bestanden in, voor wat dienen die eigenlijk?
template map en inhoud hoef je niet te uploaden, tenzij bij wijze van backup. ook die notes-files hoeft niet, tenzij je met meerdere mensen gaat er aan werken. Als je de ftp-functie van DW zelf gebruikt en je gebruikt checkout zal je ook .LCK (locking)-files zien verschijnen. Als je de enige bent die er aan werkt mag je die ook verwijderen.
Thankx [email protected]
Nu nog 1 iets (echt het laatste). Als ik een menu heb aan de linkerkant staan er links, naast de links(rechts dus) staat de editable region, maar als ik dan bijvoorbeeld meerdere alinea's gebruik in de region dan verandert het menu ook dan gaan sommige woorden naar beneden. Ik heb ook nog een screentje gemaakt om het een beetje duidelijker te maken. Hoe kan ik er nu voor zorgen zodat de region naast het menu staat?
Nu nog 1 iets (echt het laatste). Als ik een menu heb aan de linkerkant staan er links, naast de links(rechts dus) staat de editable region, maar als ik dan bijvoorbeeld meerdere alinea's gebruik in de region dan verandert het menu ook dan gaan sommige woorden naar beneden. Ik heb ook nog een screentje gemaakt om het een beetje duidelijker te maken. Hoe kan ik er nu voor zorgen zodat de region naast het menu staat?
- Bijlagen
-
- Site.JPG
- (79.22 KiB) 68 keer gedownload
Tip: gebruik tabellen.
Je zal er een beetje mee moeten spelen, dan leer je hoe ze zich gedragen.
In elk geval ga je dan dingen naast mekaar kunnen zetten zonder dat die mekaar gaan hinderen.
Je zal er een beetje mee moeten spelen, dan leer je hoe ze zich gedragen.
In elk geval ga je dan dingen naast mekaar kunnen zetten zonder dat die mekaar gaan hinderen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
[email protected] schreef:Tip: gebruik tabellen.
BAH !!! Gebruik divs en positioning in css ! Tabellen zijn enkel nuttig als je een hele troep data in een tabel kwijt moet ! voor opmaak NOT DONE !
ditCh schreef:[email protected] schreef:Tip: gebruik tabellen.
BAH !!! Gebruik divs en positioning in css ! Tabellen zijn enkel nuttig als je een hele troep data in een tabel kwijt moet ! voor opmaak NOT DONE !
Ik gebruik templates maar wat zijn divs? Zijn dat tags?
Kan ik zou het probleem verhelpen?
°MaRtO°° schreef:Als ik een menu heb aan de linkerkant staan er links, naast de links(rechts dus) staat de editable region, maar als ik dan bijvoorbeeld meerdere alinea's gebruik in de region dan verandert het menu ook dan gaan sommige woorden naar beneden.
en nu in het nederlands?
inter schreef:°MaRtO°° schreef:Als ik een menu heb aan de linkerkant staan er links, naast de links(rechts dus) staat de editable region, maar als ik dan bijvoorbeeld meerdere alinea's gebruik in de region dan verandert het menu ook dan gaan sommige woorden naar beneden.
en nu in het nederlands?
't Is Nederlands. Is het misschien Frans. En Nederlands is met een hoofdletter.
Wat is er daar nu mis aan, je verstaat toch wat ik bedoel.
-
- Elite Poster
°MaRtO°° schreef:Ik gebruik templates maar wat zijn divs? Zijn dat tags?
Kan ik zou het probleem verhelpen?
http://www.w3schools.com/tags/tag_div.asp
Marto, je bent het al eens niet meer waard om op te reageren. Wat een div is, staat op ongeveer een triljard sites. Als we zeggen: zoek het zelf op dan wil dit zeggen:
1/ Open http://www.google.com of de help van het programma dat je gebruikt
2/type in: "What's a div tag"
Zoals we al gezegd hebben: Leer die talen dmv een lessen-site, eender welke !!! De bedoeling van een forum is van vragen te stellen over fouten die je alleen niet opgelost krijgt. Wij zijn je persoonlijke informatietool niet.
1/ Open http://www.google.com of de help van het programma dat je gebruikt
2/type in: "What's a div tag"
Zoals we al gezegd hebben: Leer die talen dmv een lessen-site, eender welke !!! De bedoeling van een forum is van vragen te stellen over fouten die je alleen niet opgelost krijgt. Wij zijn je persoonlijke informatietool niet.
Het komt er op neer dat je zo het forum vervuilt. Na een tijdje moet je de interessante topics tussen de "wat-is-een-website"-vragen van tussen halen. En we hebben al 1000 keer gezegd dat je moet zoeken en iedere keer zeg je: "Volgende keer zoek ik het zelf wel even op", of "Ja sry, ik had het echt wel moeten op zoeken".
ZOEK ZELF
ZOEK ZELF
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Misschien stoot ik nu een aantal mensen voor het hoofd, maar door elke keer "zoek zelf" te antwoorden
- vervuil je ook het forum, en
- lever je geen fundamentele bijdrage tot het forum.
Als je niet wilt helpen, negeer dan gewoon het topic ipv. je op te winden. Maar dit is enkel mijn invalshoek.
Bye, peace
CueBoy.
- vervuil je ook het forum, en
- lever je geen fundamentele bijdrage tot het forum.
Als je niet wilt helpen, negeer dan gewoon het topic ipv. je op te winden. Maar dit is enkel mijn invalshoek.
Bye, peace
CueBoy.
If you can't beat them, confuse them.
Voor wat dient een forum anders als je zelf geen vragen meer mag stellen. Op google vindt ik misschien wel een paar antwoorden op mijn vraag maar niet alles, ik heb nu al gezocht en vindt bijvoorbeeld nog altijd niet hoe ik dat nu moet regelen met die region.
-
- Elite Poster
<off topic>
ik vind een forum eerder gezegd een laatste redmiddel ... je kan met The Force (google) op 90% van je vragen (prolly wel meer) een antwoord vinden ... maar gewoon uit gebruiksgemak stel jij hier altijd je vragen.
Misschien moet ik eens een 'Howto use The Force !' manual schrijven voor marto
</off topic>
ik vind een forum eerder gezegd een laatste redmiddel ... je kan met The Force (google) op 90% van je vragen (prolly wel meer) een antwoord vinden ... maar gewoon uit gebruiksgemak stel jij hier altijd je vragen.
Misschien moet ik eens een 'Howto use The Force !' manual schrijven voor marto
</off topic>
Jullie hebben over wat ik zocht ook nog niets gevonden op "the force".
Dus vraag ik het aan iemand die het al weet.
Schrijf dan maar een keer een "How To Use The Force" manual.µ
www.google.be>intypen>google zoeken>link drukken
Dus vraag ik het aan iemand die het al weet.
Schrijf dan maar een keer een "How To Use The Force" manual.µ
www.google.be>intypen>google zoeken>link drukken
Wij zullen deze informatie wel vinden, wij gaan alleen zo stom niet meer zijn van ze nog te geven ook, zoek ze zelf maar. Ik kan ditCh enkel bijtreden wanneer het over de 'How to use the force"-manual gaat. Het gaat hier inderdaad over luiheid, niet over een probleem.
@cueboy, sry, ik heb geduld, maar Marto heeft het ondertussen al opgebruikt. Het wordt tijd dat ook de anderen dit laten blijken, want UB blijft voor sommigen een makkelijkheidsoplossing ipv een technisch hulpplatform. (ik denk dat we ondertussen wel weten wie de koploper is)
@cueboy, sry, ik heb geduld, maar Marto heeft het ondertussen al opgebruikt. Het wordt tijd dat ook de anderen dit laten blijken, want UB blijft voor sommigen een makkelijkheidsoplossing ipv een technisch hulpplatform. (ik denk dat we ondertussen wel weten wie de koploper is)
Ik heb het al gezegd. IK VINDT NIETS.
En gij met uw luiheid, het is al een tijdje geleden voordat ik weer een vraag stelde hoor. Omdat ik de meeste antwoorden al op google vond maar deze niet. En bij andere members zit je anders nooit te zeggen dat ze eerst een keer moeten zoeken op google. Ge zijt gewoon nen raren .(dialect) Als je de informatie zelf niet wil geven dan ben je echt wel egoïstisch. Een forum is er toch om mensen te helpen. Je hebt nu al 3 keer gezegd dat ik moet zoeken op google, 'k heb het wel verstaan hoor. Jij bent zeker degene die dit forum vervuilt. Als je wilt zeggen dat ik moet zoeken in google zeg dat dan gewoon in een pm.
En gij met uw luiheid, het is al een tijdje geleden voordat ik weer een vraag stelde hoor. Omdat ik de meeste antwoorden al op google vond maar deze niet. En bij andere members zit je anders nooit te zeggen dat ze eerst een keer moeten zoeken op google. Ge zijt gewoon nen raren .(dialect) Als je de informatie zelf niet wil geven dan ben je echt wel egoïstisch. Een forum is er toch om mensen te helpen. Je hebt nu al 3 keer gezegd dat ik moet zoeken op google, 'k heb het wel verstaan hoor. Jij bent zeker degene die dit forum vervuilt. Als je wilt zeggen dat ik moet zoeken in google zeg dat dan gewoon in een pm.
awel ik steun Marto.
Ik ben er ook zeker van dat het op een andere manier te vinden is of aan te leren, maar hij ziut met een probleempje, en kan ff niet verder. in ieder geval lijkt het mij dat deze vraag op dit forum nog niet helemaal is beantwoord, dus waarom ze niet stellen?
Een forum dient om elkaar te helpen, op vrijwillige basis. Niet om elkaar af te breken. Als je geen zin hebt om te replyen, dan doe je het gewoon niet. Als je geen zin hebt om ne hele uitleg uit te typen, over iets wat voor jou simpel is, post dan een linkje naar een goede how-to ofzo...
enneuh marto ... het is: 'ik vind'
Ik ben er ook zeker van dat het op een andere manier te vinden is of aan te leren, maar hij ziut met een probleempje, en kan ff niet verder. in ieder geval lijkt het mij dat deze vraag op dit forum nog niet helemaal is beantwoord, dus waarom ze niet stellen?
Een forum dient om elkaar te helpen, op vrijwillige basis. Niet om elkaar af te breken. Als je geen zin hebt om te replyen, dan doe je het gewoon niet. Als je geen zin hebt om ne hele uitleg uit te typen, over iets wat voor jou simpel is, post dan een linkje naar een goede how-to ofzo...
enneuh marto ... het is: 'ik vind'
ditCh schreef:BAH !!! Gebruik divs en positioning in css ! Tabellen zijn enkel nuttig als je een hele troep data in een tabel kwijt moet ! voor opmaak NOT DONE !
straffe uitspraken hier..
-
- Erelid
- Contacteer:
Weer wat onozel over en weer gepraat voor iets simpels
@Marto, kijk hier
http://www.handleidinghtml.nl/html/elementen/div.html
(gevonden met google)
@The Borg, probeer ook een beetje behulpzaam te zijn, wil je bepaalde personen niet helpen geef dan ook geen commentaar.
(end of discusion)
Greetz
Weetgraag
@Marto, kijk hier
http://www.handleidinghtml.nl/html/elementen/div.html
(gevonden met google)
@The Borg, probeer ook een beetje behulpzaam te zijn, wil je bepaalde personen niet helpen geef dan ook geen commentaar.
(end of discusion)
Greetz
Weetgraag
"Carpe Diem"
-
- Elite Poster