WD Blue WD10EZEX 1 TB

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Gesloten
Gebruikersavatar
Mortov Molotov
Pro Member
Pro Member
Berichten: 267
Lid geworden op: 07 jan 2012, 10:57
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 17 keer

WD Blue, 1 TB SATA-600 HDD, 7200 rpm, 64 mb cache
- Meer details cfr. deze link
- Deze schijf werd getest en vervolgens securely wiped via WD Data Lifeguard Diagnostic for Windows; rapport beschikbaar op vraag; de HDD zal afgeleverd worden zonder bestandssysteem, je moet 'm dus zelf nog formatteren.
- Aangekocht in april 2018; de garantie is nog geldig tot en met juni 2020 (twee maand erbij gezien het vorige exemplaar gecrashed was), factuur van aankoop bij Coolblue zal meegeleverd worden in dat kader.

Fotos:
Afbeelding
Afbeelding


Minimumprijs:
Gezien nieuw te koop aan € 40,- volgens de tweakers pricewatch, en de garantie nog niet volledig is afgelopen, bied ik het product aan vanaf een startprijs van € 15,-

Optionele meeneemprijs:
€ 20,-

Eindtijd (opbod per € x):
Donderdagavond 02/01/2020, 18h00.
Opbod per € 1,-
(ik zet het er maar bij, vooraleer een grapjas hier per cent biedt)

Locatie:
Regio Aalst (exacte adres verkrijgbaar via PM)


Mogelijkheden tot verkrijgen + Verzendkosten:
- Verzendkosten via BPost: + € 7,-
- Voor geïnteresseerden die in Westerlo wonen: zondagavond 23/12 moet ik daar toevallig zijn.
- Voor geïnteresseerden die in Leuven wonen: donderdagavond 26/12 moet ik daar toevallig zijn.
- Of komen ophalen in de regio Aalst uiteraard.
Laatst gewijzigd door philippe_d op 24 dec 2019, 15:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: eindtijd aangepast
Van vele Nederlandstalige forumgangers wort de spellingchecker niet vaak bijgewerkd, waardoor de correctie van DT-fouten niet langer word ondersteunt ;)
Gebruikersavatar
Mortov Molotov
Pro Member
Pro Member
Berichten: 267
Lid geworden op: 07 jan 2012, 10:57
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 17 keer

Ik ga m'n eerste bump gebruiken, gezien einddatum 26-12-2019 :-)
Van vele Nederlandstalige forumgangers wort de spellingchecker niet vaak bijgewerkd, waardoor de correctie van DT-fouten niet langer word ondersteunt ;)
Gebruikersavatar
Mortov Molotov
Pro Member
Pro Member
Berichten: 267
Lid geworden op: 07 jan 2012, 10:57
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 17 keer

Tweede bump, maar mag ik aan de moderator vragen om de biedperiode uit te stellen tot en met 02-01-2020, 20h 's avonds? Of is dat niet toegelaten?
Van vele Nederlandstalige forumgangers wort de spellingchecker niet vaak bijgewerkd, waardoor de correctie van DT-fouten niet langer word ondersteunt ;)
Gebruikersavatar
Mortov Molotov
Pro Member
Pro Member
Berichten: 267
Lid geworden op: 07 jan 2012, 10:57
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 17 keer

Laatste bump, zo geen reactie morgenavond, mag het topic op slot en ga ik elders :)
Van vele Nederlandstalige forumgangers wort de spellingchecker niet vaak bijgewerkd, waardoor de correctie van DT-fouten niet langer word ondersteunt ;)
Gebruikersavatar
Mortov Molotov
Pro Member
Pro Member
Berichten: 267
Lid geworden op: 07 jan 2012, 10:57
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 17 keer

2/1/20: 369 weergaves, geen interesse
Topic mag gesloten worden, ik probeer het ding elders te verkopen :)
Van vele Nederlandstalige forumgangers wort de spellingchecker niet vaak bijgewerkd, waardoor de correctie van DT-fouten niet langer word ondersteunt ;)
Gesloten

Terug naar “Te koop / Gezocht”