Ik ben van plan om een sony oled tv te kopen in duitsland
https://www.idealo.de/preisvergleich/Of ... -sony.html
weet iemand of tv met een kaartje van telenet zal werken met die tv? is dat dezelfde tv als wanneer je in belgie koopt?
werkt tv met kaartje op duitse tv
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
TV met een kaartje werkt in principe op elk toestel met een DVB-C tuner èn een CI+ slot (beide voorwaarden moeten vervuld zijn).
Ik ga er vanuit dat het Duitse toestel hetzelfde is dat in België verkocht wordt, en dat je bij de eerste ingebruikname het land kan kiezen.
Telenet gebruikt op de meeste zenders de AAC geluidscodec (in tegenstelling tot de Duiste kabel, waar alleen MPEG-2 gebruikt wordt).
Alle recente toestellen ondersteunen AAC neem ik aan ...
Ik ga er vanuit dat het Duitse toestel hetzelfde is dat in België verkocht wordt, en dat je bij de eerste ingebruikname het land kan kiezen.
Telenet gebruikt op de meeste zenders de AAC geluidscodec (in tegenstelling tot de Duiste kabel, waar alleen MPEG-2 gebruikt wordt).
Alle recente toestellen ondersteunen AAC neem ik aan ...
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
daar ben ik niet zo zeker van, vandaar dat ik het hier vraagphilippe_d schreef:Ik ga er vanuit dat het Duitse toestel hetzelfde is dat in België verkocht wordt
in de specs staat een paar keer 'afhankelijk van landselectie', ook bij hardware accessoire muurbeugel. Dus lijkt de hardware ook afhankelijk te zijn van het land
https://www.sony.be/nl/electronics/tele ... ifications
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
De DVB-C standaard en de CI+ standaard is in België niet anders dan in Duitsland...
Hooguit bevat hij niet de vooringestelde profielen voor Telenet, maar moet je manueel de parameters ingeven (320 MHz, 6,875 Msync/s, 256QAM, netwerk ID 22).
Hooguit bevat hij niet de vooringestelde profielen voor Telenet, maar moet je manueel de parameters ingeven (320 MHz, 6,875 Msync/s, 256QAM, netwerk ID 22).
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).