Hi
Wie weet er een goede tablet van rond de 250 €
goede tablet
- devilkin
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Wat wil je ermee doen?
Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
- Bedankt: 248 keer
Lenovo zou ik dan weer net niet doen. Die zitten nog op android 6.1 en updates kan je bij lenovo wel vergeten
Ik zou meer voor mediapad ofzo gaan
Ik zou meer voor mediapad ofzo gaan
de koe zegt boe
- devilkin
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
De lenovo tab 4 10 die ik hier heb werkt wel vlot. Zit op android 8 (kwam van 7). Krijgt wel mooi elke paar maand security updates. Dus dat valt wel mee.
Zelf heb ik een samsun tab s6 gekocht (ik wou active stylus en een recente tablet), maar die valt zwaar buiten je prijs. Wel enorm tevreden van het toestel.
In de huidige markt zou ik eerder richting de mediapad kijken, of een iPad? Die prijzen vallen ook wel mee voor de lagere modellen. De Android tablet markt is dun bezaaid qua goede toestellen...
Zelf heb ik een samsun tab s6 gekocht (ik wou active stylus en een recente tablet), maar die valt zwaar buiten je prijs. Wel enorm tevreden van het toestel.
In de huidige markt zou ik eerder richting de mediapad kijken, of een iPad? Die prijzen vallen ook wel mee voor de lagere modellen. De Android tablet markt is dun bezaaid qua goede toestellen...
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
- Bedankt: 66 keer
wij hebben hier een lenovo tab 4 10 plus,enige nadeel is dat die vast zit (geen updates meer) op android 7.1.1
enorm tevreden van,prijs was rond 250€ maar deze werkt lang op 1 lading en vlot in iedere app
enorm tevreden van,prijs was rond 250€ maar deze werkt lang op 1 lading en vlot in iedere app
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 83 keer
Even out of the box denken; Lenovo Thinkpad (Yoga) met touchscreen?
Draait Windows -> altijd up to date
Tweedehands kopen -> goedkoop
Is stevig gebouwd -> gaat hopelijk lang mee
Alleen geen out of the box Android support. Emulator kan maar als het voornamelijk voor apps is zou ik gewoon voor een Android tablet gaan. Maar voor websites en dergelijke lijkt me Windows of een Linux distro beter dan Android (zonder updates).
PS: Ik weet dat dit niet voor de average tablet user is. Maar misschien dat de vraagsteller of iemand anders die meeleest het een goed idee vindt. Ik vermeld ook "out of the box" om die reden.
Draait Windows -> altijd up to date
Tweedehands kopen -> goedkoop
Is stevig gebouwd -> gaat hopelijk lang mee
Alleen geen out of the box Android support. Emulator kan maar als het voornamelijk voor apps is zou ik gewoon voor een Android tablet gaan. Maar voor websites en dergelijke lijkt me Windows of een Linux distro beter dan Android (zonder updates).
PS: Ik weet dat dit niet voor de average tablet user is. Maar misschien dat de vraagsteller of iemand anders die meeleest het een goed idee vindt. Ik vermeld ook "out of the box" om die reden.
- heist_175
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
https://www.getdroidtips.com/lineage-os-[b]16[/b]-lenovo-tab-4-10-plus/ (=Android 9)Dettie schreef:lenovo tab 4 10 plus,enige nadeel is dat die vast zit (geen updates meer) op android 7.1.1
https://www.getdroidtips.com/lineage-os-[b]17[/b]-lenovo-tab-4-10-plus/ (=Android 10)
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 15 keer
Chromebook ipv een tablet nemen? Ik heb een Chromebook in huis gehaald en zie het nut van een tablet nu niet echt meer in. Mijn Samsung Tab A van 2016 is blijven hangen op Android 6 en krijgt al zeer lang geen updates meer.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 97 keer
momenteel staan er gereviseerde iPad's te koop bij VeePee https://shop.veepee.be/nl-BE/gereviseer ... qs27557#/f
Je moet dan wel eerst een (gratis) account aanmaken. En de verkoop is maar tijdelijk (t.e.m. 18/12)
Je moet dan wel eerst een (gratis) account aanmaken. En de verkoop is maar tijdelijk (t.e.m. 18/12)
- jutuiz
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 30 keer
Hier Lenovo Tab 4 10 Plus voor de dame.
en Lenovo Tab 4 8 Plus voor mezelf als leestablet.
Let op: de "plus" versies zijn goed, de gewone maar zozo.
Zeer goede tablets, als je je niet ergert aan de updatepolitiek van Lenovo.
en Lenovo Tab 4 8 Plus voor mezelf als leestablet.
Let op: de "plus" versies zijn goed, de gewone maar zozo.
Zeer goede tablets, als je je niet ergert aan de updatepolitiek van Lenovo.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
- Bedankt: 40 keer
Waar je zeker naar moet kijken is de versie die erop steekt, zeer zeer belangrijk want als je nu al een oudere koopt kan het zijn dat je al geen updates meer zal krijgen en wat kan er dan gebeuren? Dat er apps zijn die je echt nodig hebt en dat er opeens opstaat; wij ondersteunen deze versie niet meer en daar sta je dan mooi te blinken.glda19 schreef:Hi
Wie weet er een goede tablet van rond de 250 €
Bij Android moede sowieso wat mij betreft (minstens) de 9.0 versie hebben. Vele tablets zitten nog met de 6.0 of 7.0, blijf daarvan weg, beter 100 euro desnoods meer uitgeve en er toch langer mee kunnen doen.
De betere tablets zijn voor mij maar dat is een persoonlijke mening de iPad en die van samsung.