Ik heb Proximus met eigen router die via PPPOE een publiek ip adres krijgt.
Achter mijn eigen router werken de lijnen via de Siemens Gigaset niet, rechtstreeks achter de Proximus router/modem werkt alles correct.
Ik heb een Ubiquiti USG, maar zie in de logs niets dat geblokkeerd zou worden afkomstig van het Gigaset ip adres (er is ook helemaal niets gewijzigd).
Op de admin pagina van OVH zie ik het volgende:
Date du dernier enregistrement 1
29/10/2019 00:24
Ip / port local
81.244.220.xxx:1024
Ip / port publique
81.244.220.xxx:1024
Dat is dus niet mijn huidige publieke ip adres.
Contact met OVH verliep heel moeizaam en onvriendelijk.
De conclusie van de support was dat ik mijn internet abonnement moet wijzigen naar een vast publiek ip adres

Bullshit dus.
Iemand een idee hoe ik het in orde krijg?
Zou graag beide telefoons achter mijn eigen router houden.