Pagina 1 van 1

Telenet business

Geplaatst: 05 nov 2019, 17:05
door amedeeus
Deze maand iets fantastische meegemaakt.
Dus omdat Wigo business aangepast wordt naar klik verlies ik mijn 500/40 mbit en ga ik naar 300/30. Ze converteren iedereen automatische naar 1GBIT maar als het niet kan dan smijten ze u gewoon naar 300/30... Als je belt naar Telenet is het ook niet mogelijk om mij terug 500/40 te geven... Als je vraagt hoelang dit kan duren kan er niet geantwoord worden. Hun systeem laat dat niet toe.

Pfff en bij Proximus krijgde nog minder dus ben goed gescheten...

Re: Telenet business

Geplaatst: 05 nov 2019, 18:42
door splinterbyte
nog eens bellen?
indien ze dan nog niet willen: klachtenformulier invullen

Re: Telenet business

Geplaatst: 05 nov 2019, 19:05
door amedeeus
Heb al 3 keer gebeld, den eerste maakte me wijs dat hem het ging activeren heeft het niet gedaan.
Den tweede kon het niet en moest na den technische dienst en die van de technische dienst kon het niet.

Wel kut he, want er is geen alternatief als snelheid belangrijk is in Belgiƫ

Re: Telenet business

Geplaatst: 05 nov 2019, 23:04
door Kenniey
Er is nog een workaround mogelijk, met het oude product terug te zetten, laat maar iets weten. Dan kan ik er even naar kijken.

Re: Telenet business

Geplaatst: 09 nov 2019, 00:32
door amedeeus
Klacht gedaan bij technische dienst en had onmiddellijk een oplossing top mensen daar. Veel beter dan die verkoop mannen.

Re: Telenet business

Geplaatst: 09 nov 2019, 07:58
door splinterbyte
wat voor oplossing?

Re: Telenet business

Geplaatst: 09 nov 2019, 14:33
door amedeeus
Ze hebben mij terug 500 mbit gegeven... 1 GBIT internet is volgens hun voor het einde van het jaar... maar dat lijkt mij nogal onwaarschijnlijk.