Deze maand iets fantastische meegemaakt.
Dus omdat Wigo business aangepast wordt naar klik verlies ik mijn 500/40 mbit en ga ik naar 300/30. Ze converteren iedereen automatische naar 1GBIT maar als het niet kan dan smijten ze u gewoon naar 300/30... Als je belt naar Telenet is het ook niet mogelijk om mij terug 500/40 te geven... Als je vraagt hoelang dit kan duren kan er niet geantwoord worden. Hun systeem laat dat niet toe.
Pfff en bij Proximus krijgde nog minder dus ben goed gescheten...
Telenet business
-
- Elite Poster
- Berichten: 1263
- Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
- Locatie: Zuiderkempen
- Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
- Bedankt: 52 keer
nog eens bellen?
indien ze dan nog niet willen: klachtenformulier invullen
indien ze dan nog niet willen: klachtenformulier invullen
-
- Plus Member
- Berichten: 179
- Lid geworden op: 30 dec 2008, 09:56
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 15 keer
Heb al 3 keer gebeld, den eerste maakte me wijs dat hem het ging activeren heeft het niet gedaan.
Den tweede kon het niet en moest na den technische dienst en die van de technische dienst kon het niet.
Wel kut he, want er is geen alternatief als snelheid belangrijk is in België
Den tweede kon het niet en moest na den technische dienst en die van de technische dienst kon het niet.
Wel kut he, want er is geen alternatief als snelheid belangrijk is in België
-
- Elite Poster
- Berichten: 1263
- Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
- Locatie: Zuiderkempen
- Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
- Bedankt: 52 keer
wat voor oplossing?