Apple TV+

Ander computer/it/software/hardware nieuws.
Plaats reactie
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

https://www.hln.be/showbizz/tv/het-aanb ... a55a31fc5/

Telenet (play/play more) wordt hier genoemd als de kampioen, zonder enige aandacht verder voor Proximus waar reeksen als ¨the handmaid's tale¨ evenzeer achter een betaalmuur zitten...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6659
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 386 keer

Heb Apple TV+ een jaar gratis omwille van aankoop van een Apple toestel. Ook studenten krijgen het gratis.

Heb echter geen tijd/interesse om hun producties te bekijken.

Door de manier waarop Apple hun TV+ slijt zullen ze ongetwijfeld met torenhoge subscriber cijfers kunnen afkomen. Hoeveel mensen er effectief ook voor betalen, dat zullen ze wel niet meedelen. Nu soit, geld genoeg in reserve daar.

Ben wel benieuwd of er gevolgen gaan zijn voor Netflix dat anders met de regelmaat van de klok z'n prijzen verhoogt, of dat ze er niets van zullen merken.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

Natuurlijk zal Netflix merken dat zij hun speelveld intens gaan moeten bewaken: Apple TV+, Disney+, maar vooral HBO Max lijkt de grote uitdager te worden over een half jaar...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

wied schreef:Telenet (play/play more) wordt hier genoemd als de kampioen, zonder enige aandacht verder voor Proximus waar reeksen als ¨the handmaid's tale¨ evenzeer achter een betaalmuur zitten...
Zal misschien aan mij liggen, maar ik snap niet wat je wil zeggen. En wat heeft dat met Apple TV+ te maken ?

Hoedanook is het aanbod van Apple TV+ wel heel mager momenteel. En de recensenten zijn ook geenszins onder de indruk van de kwaliteit van de content. Zo krijgt "See" een beschamende 37 op MetaCritic. Da's natuurlijk het nadeel als je wil launchen met enkel eigen producties waarbij je vanaf nul begint.

De Standaard heeft ook een interessant artikel over Netflix vs Apple TV+ vs HBO Max, waarbij ze stellen dat Apple wellicht gewoon hun grootste omzet gaan halen uit het redistribueren van andere streaming diensten dan uit hun eigen aanbod. Ook stellen ze dat de marges uit streaming zeer marginaal zijn, en dat dat totaal afsteekt op de gigantische marges op hardware die Apple vandaag heeft. Al vind ik dat wel een raar argument, want een bedrijf wordt toch ook gevalueerd op bedrijfswinst eerder dan marge.
Artikel is helaas wel betalend en ik kon het toevallig lezen als een van de 5 gratis artikels elke maand.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

@Tomby

Beide monopolisten verkopen TV opties waarvoor dus extra betaald moet worden, zoniet dien je maanden te wachten vooraleer die reeksen op onze nationale zenders te zien zijn. Het kan geen kwaad dat de redactie van HLN een juist beeld geeft van videoland hier...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Ik ken er zelf te weinig van, maar volgens mij is er zonder een overname geen plaats voor nóg een speler op de markt. Maar ik kan me aan de andere kant ook niet inbeelden dat ze dat bij Apple ook denken, dus waarom ze nu met hun streaming dienst begonnen zijn: ik snap er niks van.

App zelf en bediening zoals we van Apple gewoon zijn, alleen mis ik een “add to watchlist” of iets dergelijks.

Het aanbod van series is te zwak, we hebben Morningshow en For All Mankind al gezien, maar of we die gaan verderkijken is nog maar de vraag.
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

https://www.standaard.be/cnt/dmf20191101_04695863
De troeven van Apple kennen we: ijzersterk imago en duizelingwekkend veel geld. Zoveel geld, dat het zelfs Netflix qua productiebudget naar huis kan spelen, hoor ik experts beweren. Dat klopt, maar die berg geld (en dat imago) heeft Apple verdiend door alleen te spelen in markten waar de winstmarges groot zijn en waar Apple op een blijvende manier het verschil kan maken. Geen van beide argumenten is van toepassing op videostreaming. Netflix overleeft op minieme marges, terwijl Apple brutomarges van 50% gewoon is. Zelfs als Apple ooit het succes van Netflix evenaart, dan nog haalt die activiteit de gemiddelde winstmarge sterk omlaag.
Belangrijker voor de toekomst van Apple is de rol die het hoopt te spelen als aanbieder van andere streamingdiensten. Met de Apple TV-app kun je niet alleen kijken naar Apple TV+, maar ook naar andere, optionele betaaldiensten als Hulu of HBO. Apple eist dan een deel van het abonnementsgeld op. Dat model is potentieel wél enorm winstgevend: Apple kan slapend rijk worden van de dure films en series die anderen via zijn platform aanbieden. En zo wordt Apple dan uiteindelijk toch de uitdager van de kabelaanbieders. Het kan lukken, zelfs als de eigen streamingdienst Apple TV+ flopt en verdwijnt.
De rol van pooier brengt vermoedelijk meer op dan de rol van contentproducer.
Waarom Apple dan plots producer wordt, met een mager aanbod, is anyone's guess...
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

Ik meen ergens te hebben gelezen dat zij (Apple bazen) wel brood zien in het strategisch denken van Bezos/Amazon: hoe meer zij video kijken in MIJN winkel, hoe meer dingen zij mogelijk kopen in diezelfde winkel! Die man is alvast niet armer geworden met deze theorie :-D
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 962
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 72 keer

TV+ is het perfecte smeermiddel om hun pokkedure boxen aan de man de brengen.

Ik troost me ook met de gedachte dat ik een jaar mag genieten van een manke dienst, het verzacht de kost van aankoop.
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6659
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 386 keer

Nochtans heb je zeker geen Apple TV nodig om Apple TV+ te bekijken. In de veronderstelling dat je dat bedoelt met "boxen".
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 962
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 72 keer

Het is de apple tv , de hardware dus, die op het verlanglijstje staat. 200€ is veel geld, maar ingedachte daar een jaar apple tv + aftrekken maakt het makkelijker verteerbaar. En ik ben zeker niet de enigste met een dergelijke idiote gedachtengang om zich tegoed te kunnen doen aan een koopwoede.

Wat interesseert mij een paar exclusieve series waar je lineaire tv gewijs elke week een nieuwe episode krijgt voorgeschoteld, niets. Welke zot gaat daar vijf euro aan uitgeven. Gratis met een nieuwe probook of ander prul zal iedereen dankuwel zeggen.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

Enkele maanden 5€ betalen en kijken via web-browser lijkt mij voorlopig de beste manier om hun content te beoordelen :-)
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
novie
Member
Member
Berichten: 93
Lid geworden op: 02 jul 2016, 21:16
Locatie: Luxembourg
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 6 keer

Of je kan zoals ik doen: mijn eerder aangekochte Apple TV 4K (ongeveer half jaartje oud) teruggestuurd naar Amazon onder het mom "defect" en een nieuwe ontvangen --> Apple TV+ gratis geactiveerd voor een jaar.
Amazon stuurt je dan gewoon een nieuwe en je hebt 30 dagen de tijd om het oude apparaat terug te sturen..doen niet moeilijk.
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 962
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 72 keer

Wied van mij mag je best dromen dat tv+ jouw netflix kan vervangen. Voor de meeste zal de gratis proefperiode van zeven dagen al na een dag uitwijzen dat die verwachting wat hoog gegrepen is.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

9livesuni schreef:Het is de apple tv , de hardware dus, die op het verlanglijstje staat. 200€ is veel geld, maar ingedachte daar een jaar apple tv + aftrekken maakt het makkelijker verteerbaar. En ik ben zeker niet de enigste met een dergelijke idiote gedachtengang om zich tegoed te kunnen doen aan een koopwoede.
Ik heb sinds kort na de lancering een Apple TV 4 (zal iets van eind 2014 of jan 2015 zijn). Is 1 van mijn beste aankopen totnogtoe van Apple materiaal. Zo'n Apple TV is zijn geld zeker waard, zeker met de rest van het eco systeem. Ok, er zijn andere goedkopere Android boxen, maar ja het gebruiksgemak heeft ook zijn prijs zeker?
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 962
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 72 keer

Voor hetgeen ik het gebruik heb ik zeker geen klagen over android/androidtv.

Nu zijn er honderden streaming diensten en voor deze bij apple aan de praat te krijgen zal het wellicht ook wel een geprul zijn. Die channels lijkt me het enigste coole eraan maar daar heb je hier niets aan.
Nog tijd genoeg om te zien hoe dat al aan te pakken.
phildww
Pro Member
Pro Member
Berichten: 370
Lid geworden op: 05 aug 2009, 21:57
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 38 keer

Vaganzza schreef:Is 1 van mijn beste aankopen totnogtoe van Apple materiaal.
+1
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2798
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 112 keer

De troeven van Apple kennen we: ijzersterk imago
Zo zet Apple zichzelf graag in de mark om z'n enorm dure prijzen te verantwoorden... maar met iOS 13 blijft er van dat imago niet veel meer over (al ligt de gemiddele Apple volger daar vermoedelijk niet wakker van).
BertG3
userbase crew
userbase crew
Berichten: 1740
Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 167 keer

Ik begrijp de commotie rond IOS13 en macOS Catalina toch niet echt... Ik gebruik dagelijks een Macbook Pro (Catalina - redelijk intensief +8 uur/dag) samen met een iPad Pro (iPadOS 13) en een iPhone XR (IOS 13). Ik heb eenmaal tegengekomen dat mijn iPhone bleef 'hangen' en ik hem heb moeten herstarten. Voor de rest geen enkele keer een bug of probleem tegengekomen.

Als ik dan lees wat er allemaal te zeggen is over de nieuwste updates vind ik dit toch wel vreemd. En ik durf mijzelf toch wel een intensieve gebruiker te noemen... Waar hebben jullie dan zoal last van?
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Die comments komen dan ook meestal van mensen die geen Apple producten professioneel gebruiken (of zelfs in de vrije tijd), dus of je daar nu veel waarde aan moet geven... Als hun comments gebaseerd zijn op de techsites, goh, bij alle goed én alle slecht nieuws moet je steeds een kilootje zout klaarzetten.

M'n setup die professioneel zo'n slordige 9 uur per dag intensief gebruikt wordt bestaat uit:
- Apple Macbook Pro 13" 2019 met i7, 16GB en 512SSD
- iPad Pro 11 64GB met Apple Pencil 2 (voor notities en als ik ergens in het gebouw iets moet gaan doen)
- iPad Pro 12,9 64GB via sidecar op macOS (meestal draadloos, als ie moet opladen dan met USB-C kabel)
- Airpods Pro (voornamelijk gebruikt voor Teams of Skype for Business met Enterprise Voice)
- Apple Watch series 5 (om m'n macbook te unlocken als ik op m'n stoel ga zitten)
- typen op het toetsenbord van de macbook zodat ik het grote touchpad ook kan gebruiken
- Gebruik een mix van software: uiteraard alle ingebouwde macOS apps, en alle Microsoft Office 365 tools, en Royal TSX voor serverbeheer, browser is de ingebouwde Safari.
- een Windows 10 draait gezellig mee in VMWare Fusion voor alle programma's waarvoor geen macOS alternatief is (ik kijk boos naar u, ERP systeem)

Ik heb net 2 minuten naar m'n scherm zitten turen en kan niet eens iets bedenken wat er momenteel fout loopt. Het zal al wel eens zijn dat ik Safari eens moet herstarten maar zelfs daarvan kan ik niet zeggen wanneer ik dat het laatste gedaan heb.

Wel "onderhoud" ik m'n Catalina wel met CleanMyMac om alle cache's en overbodige prut te verwijderen, en wordt er zo goed als niets automatisch mee opgestart als ik dan toch eens moet herstarten. Antivirus draai

Toen ik m'n 2 Dell U2415 schermen met een Belkin Thunderbolt Express dock gebruikte moest ik om de paar dagen de boel wel eens herstarten, anders bleven de schermen zwart als de macbook uit slaap kwam - al denk ik dat dat meer door de Belkin dock kwam dan door m'n Macbook.

Als ik dan m'n collega's op hun "onze specs zijn beter" Dell E7xxx of M7530 met Dell USB-C docking (TB16 meen ik me te herinneren) soms hoor foeteren als ze een paar keer per week moet herstarten omdat het in de soep draait - tsjah.

Maar euh, da's offtopic - als er nog meer replies komen dan splits ik het wel af :-)
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Gebruikersavatar
timmermc
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 900
Lid geworden op: 07 nov 2012, 18:00
Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
Bedankt: 35 keer

selder schreef: M'n setup die professioneel zo'n slordige 9 uur per dag intensief gebruikt wordt bestaat uit: ...
Een echte Apple junkie... :lol2:





(niks mis mee hoor)
Aan zee schijnt de zon altijd...☀️
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6659
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 386 keer

Apple apparatuur werkt dan ook vlot samen (Handoff, Continuity, AirPlay, etc) waardoor er meerwaarde zit in het investeren in meerdere Apple apparaten. 1+1=3

Inzake de nieuwe OS's, de beta's waren wel een avontuur deze keer, zeker in het begin, en men heeft uiteindelijk een aantal zaken niet in de final release gestoken wegens te problematisch (oa een nieuwe iCloud sync methode).

Mijn aanvoelen is dat de huidige release mss idd wel net iets meer bugs heeft. Geen show stoppers, maar gisteren bv: Terminal die gewoon crasht (wat anders quasi nooit voorvalt), App Store die launcht maar niets van content toont (opgelost door reboot). Maar er is dan ook veel veranderd tov de vorige versie met de introductie van nieuwe features.

Ik ga ervan uit dat er volgend jaar weer een release van macOS/iOS komt die minder op features inzet en meer op performance/stabiliteit.
selder schreef:een Windows 10 draait gezellig mee in VMWare Fusion
De enkele keren per jaar dat ik nog Windows nodig heb draai ik dat in een Amazon WorkSpace. Blij dat ik van dat Windows in VMWare gedoe verlost ben. Ook geen Windows licentie meer nodig, Amazon verrekent de licentie aan uurtarief.
powaq
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 944
Lid geworden op: 16 sep 2008, 11:43
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 62 keer

BertG3 schreef:Ik begrijp de commotie rond IOS13 en macOS Catalina toch niet echt... Ik gebruik dagelijks een Macbook Pro (Catalina - redelijk intensief +8 uur/dag) samen met een iPad Pro (iPadOS 13) en een iPhone XR (IOS 13). Ik heb eenmaal tegengekomen dat mijn iPhone bleef 'hangen' en ik hem heb moeten herstarten. Voor de rest geen enkele keer een bug of probleem tegengekomen.

Als ik dan lees wat er allemaal te zeggen is over de nieuwste updates vind ik dit toch wel vreemd. En ik durf mijzelf toch wel een intensieve gebruiker te noemen... Waar hebben jullie dan zoal last van?
Het blijft wel een zeer rare en instabiele release. Met iOS 13 heb ik zelf geen issues. Maar Catalina... daar kan ik niet hetzelfde van zeggen. Ik gebruik al heel m'n leven Macs (als klein kind SE/30 en een LC thuis, Macintosh II en LC's bij m'n ouders op kantoor destijds tot nu een MBP13" TouchBar en heel veel daartussen :) ) en dit is de eerste keer dat ik echt issues heb met het OS. Het begon al slecht met de bizar lange installatietijd en de iCloud login issues.

Er zijn, zoals iemand anders zegt, geen grote show stoppers, maar wel kleine bugs hier en daar en vaak ondefinieerbaar vreemd gedrag dat niet te reproduceren valt. Meest recente voorbeeld deze middag, ik kon geen attachments meer aan mails toevoegen. Enkel reboot hielp. En zo zijn er heel veel vreemde issues met Catalina.
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Eén issue herinner ik me: dat iCloud maar bleef vragen om in te loggen, dat opgelost door een iOS apparaat unlocked ernaast te leggen, zodat er een security code kon verstuurd worden. Dat was een nasty bug, maar dat het onderliggende beveiligingssysteem gewoon écht werkt, daarvan zien de niet-Apple gebruikers het nut niet van in, want ze hebben niets vergelijkbaars in hun desktop-OS en mobile-OS combinatie, want er is geen enkele andere fabrikant met zo’n ecosysteem dat ie niet moet delen met anderen of op software vlak of op hardware vlak. Maar leg dat maar eens uit hé, aan andere mensen die alleen naar de $$ kijken, of “hun privacy wel belangrijker vinden” (dat laatste dan nog liefst door gmail, google, 8.8.8.8, of Waze gebruiken, echt lachwekkend :-))
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1061
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer

Vaganzza schreef:
9livesuni schreef:Het is de apple tv , de hardware dus, die op het verlanglijstje staat. 200€ is veel geld, maar ingedachte daar een jaar apple tv + aftrekken maakt het makkelijker verteerbaar. En ik ben zeker niet de enigste met een dergelijke idiote gedachtengang om zich tegoed te kunnen doen aan een koopwoede.
Ik heb sinds kort na de lancering een Apple TV 4 (zal iets van eind 2014 of jan 2015 zijn). Is 1 van mijn beste aankopen totnogtoe van Apple materiaal. Zo'n Apple TV is zijn geld zeker waard, zeker met de rest van het eco systeem. Ok, er zijn andere goedkopere Android boxen, maar ja het gebruiksgemak heeft ook zijn prijs zeker?
De beste mediaplayer is die nvidia tv pro 2019 maar wie Apple producten heeft zal waarschijnlijk beter zitten met een Appletv.

Om het over de content te hebben (niet naar u persoonlijk gericht hoor) bij apple tv + dat is nog niet veel soeps maar dat wisten we al.


Ondertussen de 1ste afl van See gezien en het kon er zeker mee door, ik had veel negatieve reacties gezien, op basis vd 1ste afl vind ik het veel te streng die 1/10 en 3/10 die mensen geven voor die 1ste afl. Ik geef het een 7/10.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Unicorn1 schreef:De beste mediaplayer is die nvidia tv pro 2019 maar wie Apple producten heeft zal waarschijnlijk beter zitten met een Appletv.
Ik spreek me ook alleen maar uit over de Apple TV als je in het ecosysteem zit. In feite doe ik dat met alle Apple aparaten. Met een iPhone alleen ben je, vind ik toch, ook niet zo gek veel. Het gemak van de Apple producten zit hem net als je er volledig in zit en dan krijg je, zoals ook al in dit topic vermeld is, 1 + 1 = 3.

Er zijn vele goede spelers: ieder moet nemen waar hij zich het beste bij voelt. Echter als je in Apple ecosysteem zit, durf ik te zeggen dat een Apple TV dan wel altijd de beste keuze is.
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1061
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer

Afl1 van see dus een 7/10, afl 2 een 5.5/10 en afl 3 een 7/10
Dus ik blijf volgen, is goed genoeg tot nu toe voor mij. Het zal wel geen topserie worden of er moet al heel wat gebeuren.
De aktiescenes vind ik wel vet, ik zie dat graag als ze alles tonen en het bloed eens uitspetst enz... :)
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

In echte topseries komen vuurspuwende/vliegende draken voor :-D
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1061
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer

wied schreef:In echte topseries komen vuurspuwende/vliegende draken voor :-D
Behalve dat ze het einde vh laatste seizoen verkrachten.

Tgoh topseries: er zijn er heel wat : Peaky Blinders, Breaking Bad, Narcos en overlaatst Yellowstone gezien 2 seizoenen, was echt mijn ding. En nog heel wat andere series die ik leuk vind zoals vikings, Walking Dead, Lost In Space enz...
Ik kijk enorm veel films en series, verslaving van mij net zoals gamen.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

GOT is voor de kindjes, Peaky Blinders is top inderdaad! Breaking Bad was sterk en veelbelovend in het begin, maar begon snel aan impact in te boeten. Het is verdomd moeilijk om steeds betere reeksen te maken...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Eén van de betere series (met goed verhaal en zeer zeer sterke acteerprestaties) was "Impulse". Dat is dan nog een serie van 2018 op Youtube, waarvan het 2de seizoen nu beschikbaar is. Eerste seizoen is gratis te kijken op ... Youtube. I know dat dit raar overkomt, maar het is een serie geproduced door Youtube, dus de afleveringen zijn legaal én gratis :-)

https://en.wikipedia.org/wiki/Impulse_(TV_series)
https://www.youtube.com/channel/UCgLQkR ... hqxFyx8qhQ
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
tien
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1264
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:48
Locatie: Attenhoven (Landen)
Uitgedeelde bedankjes: 102 keer
Bedankt: 65 keer

wied schreef:GOT is voor de kindjes
Hopelijk niet te kleine :-D (en broertjes bij de zusjes weg houden)
Denk zelf ergens rond seizoen 4 gestrand. "books first" maar twijfel of die er nog gaan komen.
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1061
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer

Afl 4 see 6/10
Het begin was goed, derna wat minder.
Wat ik beetje mis is tempo. Ze steken er goede scenes in en dan zou men het tempo er wat moeten inhouden maar het valt wat teveel stil vind ik.

Geen films/serie kijkers hier?
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”