technieker stelt voor dat iemand belt voor norton en opeens werd het geactiveerd zonder mijn toestemming

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Hallo,

Ik heb met de verhuis een technieker gehad bij me. Hij stelde na de installatie voor dat iemand mij belt en meer info geeft over hun norton product gewoon uit interesse.

Opeens paar dagen nadien zie ik functie is geactiveerd. ik heb geen persoon aan de telefoon ontvangen ook geen mail en ook niets om te bevestigen.

Ik ga het dus annuleren maar ik wou dit hier schrijven voor mensen die in de toekomst iets tegen de technieker zeggen :lol: :lol:
Helaas Proximus
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 26 okt 2019, 19:12
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Inderdaad annuleren, melden bij bevoegde instantie.
Laatst gewijzigd door philippe_d op 02 nov 2019, 15:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: fullquote verwijderd
marzman
Pro Member
Pro Member
Berichten: 374
Lid geworden op: 15 dec 2015, 14:52
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 15 keer

Waarschijnlijk moet hij dat verkopen van Proximus. Alleen zal dat niet op deze manier moeten. Werkt bij Telenet ook zo.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”