Volgens iculture (https://www.iculture.nl/iphone/kopen/buitenland/) zijn Zwitserland en Luxemburg het goedkoopst om een iphone te kopen.
Dat zal voor andere hardware dus ook wel zo zijn?
Wie heeft er ervaring met aankopen in Luxemburg?
Webshop Electronica Luxemburg
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 72 keer
Uwen webshop zal minder dan 35000 € omzet moeten draaien om te kunnen genieten van de lagere btw. Lijkt me straf dat bijberoepers goede inkoopvoorwaarden zullen hebben om u te bedienen met superkoopjes.
-
- Pro Member
- Twitter: AllAboutEve
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 21 keer
Ik was maandag in de Saturn in Luxemburg. Het scheelt gemakkelijk 400 euro voor vb Sony tv. Blu Ray zijn ook veel goedkoper net als lp. We hebben een heleboel inkopen daar gedaan. Onze volgende tv kopen we daar.
Verstuurd vanaf mijn LLD-L31 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn LLD-L31 met Tapatalk
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 386 keer
Zwitserland rekening houden met muntconversie + BTW/invoer bij import naar de EU. Doch indien je het zelf gaat halen kan je het "vergeten" aan te geven.
Let nog op met die conversie want de EU-regels zijn uiteraard niet van toepassing en sommige banken hier rekenen serieus door aan wisselkosten bij omzet naar CHF! Hetzelfde als wat onze providers doen als je ginder roamt met een Belgische sim (slecht idee!).
Heb enkel nog maar een Raspi4 besteld uit Luxemburg daar dat de enige winkel was die ze in voorraad had. Prijs was idd iets lager, BTW is ook lager. Verzending even snel als vanuit het binnenland.
Let nog op met die conversie want de EU-regels zijn uiteraard niet van toepassing en sommige banken hier rekenen serieus door aan wisselkosten bij omzet naar CHF! Hetzelfde als wat onze providers doen als je ginder roamt met een Belgische sim (slecht idee!).
Heb enkel nog maar een Raspi4 besteld uit Luxemburg daar dat de enige winkel was die ze in voorraad had. Prijs was idd iets lager, BTW is ook lager. Verzending even snel als vanuit het binnenland.