Hallo,
Ik heb deze morgen om 6u een lijntest gestart via tbf het nummer die hier op het forum staat.
Sindsdien heb ik geen internet meer. Wat kan ik doen?
Hoe lang duurt een lijntest aka tbf
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 23 keer
Normaal verlies je connectie voor niet meer dan een paar minuten. Er is iets meer mis bij u. Eens de modem opnieuw starten en als dat niets oplevert naar de helpdesk bellen. Misschien ook eens controleren of je de kabeltjes goed hebt teruggestoken? Om je lijnnummer te weten te komen moet je soms je telefoon direct in de Proximus connector steken en koppel je de modem los. Als je zoiets hebt moeten, alle kabels weer goed teruggezet?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 100 keer
Née ik heb niets moeten uittrekken ik heb met men gsm tbf opgestart.
10u20 nog steeds geen internet. Heb modem al paar keer herstart en heb via de instellingen bij 192.168.1.1 ook nog eens daar de modem herstart.
10u20 nog steeds geen internet. Heb modem al paar keer herstart en heb via de instellingen bij 192.168.1.1 ook nog eens daar de modem herstart.
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
De nummer voor een TBF te starten werkt(e) toch niet meer?
Volgens mij kreeg je steeds de melding "nummer niet gevonden" ofzo.
Misschien gaat het inmiddels weer terug?
Kan iemand dat bevestigen?
Volgens mij kreeg je steeds de melding "nummer niet gevonden" ofzo.
Misschien gaat het inmiddels weer terug?
Kan iemand dat bevestigen?
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 3 keer
Als ik connectie wil maken lukt het mij niet met deze tool passwoord is nochtans juist wel verbonden via wifi naar de bbox3boonpwnz schreef:Ziezo heb het met proximus kunnen regelen zij hebben van hun kant gekeken. Er was een probleem met de binding.
Is hier nog vooruitgang mogelijk?
It has become appallingly obvious that our technology has exceeded our humanity.
–Albert Einstein
–Albert Einstein