scarlet TV decoder start altijd op

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 523 keer
Bedankt: 673 keer
Provider

Sinds enige tijd start onze decoder telkens weer op, ttz, we zetten 'm uit met de afstandsbediening. Hij zou dan in standby moeten gaan, maar heel onregelmatig lijkt het dat hij terug van nul opstart bij het terug aanzetten.

Heeft nog iemand dit voor ?

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
honda4life
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
Bedankt: 391 keer
Provider

Ik heb ook al gemekt sinds de nieuwe v5 dat dit telkens het geval is.
Wij zetten steeds alles af met een schakelaar maar toch staat die telkens weer aan.

Maar maak u geen illusie... die spullen verbruiken praktisch evenveel aan als uit.
Schone schijn voor het "groene" imago van Proximus die het echt niet kan schelen wat die toestellen verbruiken op de rekening van de consument.
Als het maar gemakkelijk en snel geprogrammeerd is... daar hoort verbruik optimaliseren zeker niet bij.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”