Sinds enige tijd start onze decoder telkens weer op, ttz, we zetten 'm uit met de afstandsbediening. Hij zou dan in standby moeten gaan, maar heel onregelmatig lijkt het dat hij terug van nul opstart bij het terug aanzetten.
Heeft nog iemand dit voor ?
J.
scarlet TV decoder start altijd op
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 523 keer
- Bedankt: 673 keer
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
- honda4life
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
- Bedankt: 391 keer
Ik heb ook al gemekt sinds de nieuwe v5 dat dit telkens het geval is.
Wij zetten steeds alles af met een schakelaar maar toch staat die telkens weer aan.
Maar maak u geen illusie... die spullen verbruiken praktisch evenveel aan als uit.
Schone schijn voor het "groene" imago van Proximus die het echt niet kan schelen wat die toestellen verbruiken op de rekening van de consument.
Als het maar gemakkelijk en snel geprogrammeerd is... daar hoort verbruik optimaliseren zeker niet bij.
Wij zetten steeds alles af met een schakelaar maar toch staat die telkens weer aan.
Maar maak u geen illusie... die spullen verbruiken praktisch evenveel aan als uit.
Schone schijn voor het "groene" imago van Proximus die het echt niet kan schelen wat die toestellen verbruiken op de rekening van de consument.
Als het maar gemakkelijk en snel geprogrammeerd is... daar hoort verbruik optimaliseren zeker niet bij.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –