20 cent korting/liter op officiële prijzen bij Q8 op 25/09
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
- Bedankt: 101 keer
Even ingevuld: 60 liter Euro95.
Normale prijs: 87.60
Q-8 normale prijs: 75.96
Q8 woensdag prijs: 75.60
Die woensdag zou ik dus welgeteld 36 cent besparen op een tank van 60 liter.
Ik blijf wel naar het tankstation achter de hoek gaan, rondrijden naar Q8 kost me meer dan het me zou besparen.
Normale prijs: 87.60
Q-8 normale prijs: 75.96
Q8 woensdag prijs: 75.60
Die woensdag zou ik dus welgeteld 36 cent besparen op een tank van 60 liter.
Ik blijf wel naar het tankstation achter de hoek gaan, rondrijden naar Q8 kost me meer dan het me zou besparen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 78 keer
- Contacteer:
Zelfde hier spijtig genoeg. De dichtsbijzijnde Q8 in de buurt lijkt niet mee te doen en degene die op de site staan moet ik nogal gaan omrijden voor maar klein beetje te "winnen"
Als ik wat omrijd bij m'n dagelijkse travel kan ik 4.32€ "winnen" op een volle 60L diesel tank. Probleem is dan wel dat ik moet gaan liggen spelen met m'n volgende tankbeurt aangezien ik maar rond de anderhalve a 2 weken moet tanken.
Gaat wat fiddlen zijn. Teveel moeite voor "maar" 4.32.. Degene die iets meer op de route ligt is zelfs de helft maar (2.52).
Als ik wat omrijd bij m'n dagelijkse travel kan ik 4.32€ "winnen" op een volle 60L diesel tank. Probleem is dan wel dat ik moet gaan liggen spelen met m'n volgende tankbeurt aangezien ik maar rond de anderhalve a 2 weken moet tanken.
Gaat wat fiddlen zijn. Teveel moeite voor "maar" 4.32.. Degene die iets meer op de route ligt is zelfs de helft maar (2.52).
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Ook al gemerkt in het verleden dat je amper bespaart (of de prijzen aan de pomp zijn niet aangepast).
Heb het laatste jaar niet meer in BE getankt omdat ik toch niet zo ver van de NL grens woon. Scheelt toch snel 3 à 4€ per bak
Heb het laatste jaar niet meer in BE getankt omdat ik toch niet zo ver van de NL grens woon. Scheelt toch snel 3 à 4€ per bak
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
- TiTanium
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
Q8:
Officiële prijs: 1.46/l
Q8 Easyprijs: 1.359/l
Volle bak woe: 1.260/l
Ik heb deze week bij Gabriëls: 1.290/l betaald. Dus die actie zou een nettowinst van 0.030/l zijn.
Den tijd dat ik naar daar moet rijden aanschuiven kost mij al meer.
Officiële prijs: 1.46/l
Q8 Easyprijs: 1.359/l
Volle bak woe: 1.260/l
Ik heb deze week bij Gabriëls: 1.290/l betaald. Dus die actie zou een nettowinst van 0.030/l zijn.
Den tijd dat ik naar daar moet rijden aanschuiven kost mij al meer.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
- Bedankt: 222 keer
Als je al in een regio woont waar er wat concurrentie is van tankstations ligt de prijs waarschijnlijk al 15c per liter lager... 20c gaat dan van de officiele MAXIMUM prijs af waardoor het enkele centen goedkoper is. Vaak kan je dan bij een ander station nog meer korting vangen dus loont het echt niet meer.
Wat mij wel opvalt, omdat ik 98/E5 tank, dat ze bij Q8 daar standaard de maximumprijs voor vragen. Dat die daar ooit nog een liter 98/E5 verkopen lijkt me sterk als de overkant van het straat vlot 15c korting kan bieden.
Wat mij wel opvalt, omdat ik 98/E5 tank, dat ze bij Q8 daar standaard de maximumprijs voor vragen. Dat die daar ooit nog een liter 98/E5 verkopen lijkt me sterk als de overkant van het straat vlot 15c korting kan bieden.
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Ik ga het toch eens doen denk ik. Ik passeer zowat dagelijks de q8 van Laarne (tip : op 100m van de afslag Laarne/Lochristi op de E17).
Liter : 60
Officiële prijs : 89.22 euro
Q8 easy prijs : 82.74 euro
Volle bak woensdag : 77.22 euro
Korting : 5.52 euro
Waar ik normaal tank (Avia Wetteren) is het €1.339 euro/ liter, dus op 60 liter zou dat 80,34 euro zijn.
Liter : 60
Officiële prijs : 89.22 euro
Q8 easy prijs : 82.74 euro
Volle bak woensdag : 77.22 euro
Korting : 5.52 euro
Waar ik normaal tank (Avia Wetteren) is het €1.339 euro/ liter, dus op 60 liter zou dat 80,34 euro zijn.
Laatst gewijzigd door krisken 11 sep 2019, 11:15, in totaal 1 gewijzigd.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
Hier in limburg is er eentje op 3 km van de deurmeon schreef:Geen enkel station in Limburg...
- Heusden-Zolder
- Kuringen
- Tongeren
Less is more
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 56 keer
Same here. Tank langs de autosnelweg in Eersel bij de Shell, scheelt 20 ct/liter voor Diesel tov het tankstation in het dorp (Total). Op een bak van 50 liter scheelt het dus 10 euro! Gister getank aan 1.279 euro/liter. Als je niet langs de autosnelweg tankt is het natuurlijk nog goedkoper, maar dan moet ik omrijdenhonda4life schreef:Ook al gemerkt in het verleden dat je amper bespaart (of de prijzen aan de pomp zijn niet aangepast).
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
- Bedankt: 85 keer
In Lanaken ook 1 (Veldwezelt) N2 BilzerbaanCrazy2 schreef:Hier in limburg is er eentje op 3 km van de deurmeon schreef:Geen enkel station in Limburg...
- Heusden-Zolder
- Kuringen
- Tongeren
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
-
- Elite Poster
- Bedankt: 78 keer
- Contacteer:
Op een tank van 50L? Dat is al best wat... Misschien loont het dan van ook eens wat rond te kijken in de buurt of er geen andere tankstations zijn welke ook zulke prijzen aanbieden.
Maar zoals meerderen hier al zeiden de stations die meedoen zijn ofwel voor velen hier te veel omrijden of de moeite niet waard om de extra effort / omrijden te evenaren.
Als je 10€ kunt winnen en het is praktisch naast de deur then by all means do it .
Maar zoals meerderen hier al zeiden de stations die meedoen zijn ofwel voor velen hier te veel omrijden of de moeite niet waard om de extra effort / omrijden te evenaren.
Als je 10€ kunt winnen en het is praktisch naast de deur then by all means do it .
- honda4life
- Elite Poster
98??? Waarom zou je als je wagen een lager minimum octaangehalte voorschrijft?
Ja voor oldtimers en kleine motoren die niet tegen de ethanol kunnen kan ik het nog begrijpen.
Boorcomputers zijn toch geprogrammeerd op een lager octaangetal als dat je in België kan tanken, deze auto moet ook nog elders verkocht kunnen worden / goed rijden nietwaar? Nee het is niet enkel de klopsensor die de volledige regeling doet en bij normaal rijgedrag al helemaal niet veel nood aan hoog octaangehalte. Je haalt er dus zelfs nog niet het volledige potentieel van 95 mee uit.
Puur bijgeloof dat het beter is
Ja voor oldtimers en kleine motoren die niet tegen de ethanol kunnen kan ik het nog begrijpen.
Boorcomputers zijn toch geprogrammeerd op een lager octaangetal als dat je in België kan tanken, deze auto moet ook nog elders verkocht kunnen worden / goed rijden nietwaar? Nee het is niet enkel de klopsensor die de volledige regeling doet en bij normaal rijgedrag al helemaal niet veel nood aan hoog octaangehalte. Je haalt er dus zelfs nog niet het volledige potentieel van 95 mee uit.
Puur bijgeloof dat het beter is
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
- honda4life
- Elite Poster
Mijn grootvader hebben ze zelfs wijsgemaakt dat hij 98 moet tanken voor een Peugeot met de lichtste motorq-tec schreef:Honda Ik heb enkel oud materiaal en die lusten geen ethanol.
Dus mooie actie voor mij.
En maar klagen dat de benzine duur is
-
- Elite Poster
Ik rij met een Honda nc700. Op 95 trekt dat ding niet, motor sputtert bij het hernemen. Tank 98 en heb geen enkel probleem meer. In het hoofd?
Tank 95 met de Ford Fiesta, verbruik van 6,7. Tank 98 en verbruik 0,3 liter minder op 100 km, keer op keer. Voor het verschil van 6 cent laat ik het niet.
Tank 95 met de Ford Fiesta, verbruik van 6,7. Tank 98 en verbruik 0,3 liter minder op 100 km, keer op keer. Voor het verschil van 6 cent laat ik het niet.
- LighScan
- Member
- Bedankt: 5 keer
Maar dan heb je het over moto's, die Honda NC700. Moto's halen er dikwijls een voordeel uit. Mijn Honda NC750X (2019) doet het ook beter op 98, al doet hij het ook prima op 95. Toch presteert hij beter op 98 en klinkt de motor een stuk beter.
-
- Elite Poster
Ja, terwijl er toch wel degelijk in het boekje staat om 95 of 98 te tanken. Ik heb dezelfde ervaring. Herpakt vlotter, niet tegenpruttelen, loopt vlotter... Verbruik op de motor is hetzelfde met 95 of 98.
Verbruik met de auto is wel 5% zuiniger met 98. Daar heb ik wel geen verschil in beter lopen ofzo wat ik met de motor wel duidelijk voel.
Verbruik met de auto is wel 5% zuiniger met 98. Daar heb ik wel geen verschil in beter lopen ofzo wat ik met de motor wel duidelijk voel.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 397 keer
vandaag stond de prijs nog zoals gisteren bij de lokale Avia, dus rap de twee auto's nog eens volgegooidsatsurfer schreef:https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190916_04611289
dus de 20 cent korting zal veel teniet doen.
maar hoe lang natuurlijk?
en kan de *heid niet beter het cliquet systeem nu eens nuttig inzetten?
-
- Elite Poster
We gaan het gat in de begroting toch echt niet nog groter laten worden zeker?
In alle geval, zolang er geen officiële prijsstijging is... Normaal loopt dat zo'n 5 dagen achter, wat wil zeggen, ten vroegste donderdag/vrijdag een prijsstijging.
Gelukkig hebben we Omer Coekaerts nog, de man die vroeger de voorspellingen deed bij brandstofprijzen.be. Even kijken op https://energie-academy.be/brandstofprijzen.vlaanderen
In alle geval, zolang er geen officiële prijsstijging is... Normaal loopt dat zo'n 5 dagen achter, wat wil zeggen, ten vroegste donderdag/vrijdag een prijsstijging.
Gelukkig hebben we Omer Coekaerts nog, de man die vroeger de voorspellingen deed bij brandstofprijzen.be. Even kijken op https://energie-academy.be/brandstofprijzen.vlaanderen
- heist_175
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
Als we nu op elektriciteit reden, konden ze elkaar in het MiddenOosten bekampen zonder dat de BE/EU economie daar wat van zou voelen.
Het zou ook vermijden dat jaarlijkse ettelijke miljarden richting obscure regimes vertrekt.
Waarschijnlijk ben ik niet slim genoeg om te snappen waarom de de havikken van het politieke spectrum terroristische regimes blijven financieren door de transitie naar meer auto's op "eigen" energie tegen te houden.
Misschien kunnen VB en Groen zo de handen in elkaar slaan: Eerst onze eigen energie!
Overigens hebben we (BE/EU) en heeft de wereld lange tijd geleefd met veel hogere olieprijzen, samenvallend met de financiële crisis.
Dus ik zie geen reden tot paniek.
Het zou ook vermijden dat jaarlijkse ettelijke miljarden richting obscure regimes vertrekt.
Waarschijnlijk ben ik niet slim genoeg om te snappen waarom de de havikken van het politieke spectrum terroristische regimes blijven financieren door de transitie naar meer auto's op "eigen" energie tegen te houden.
Misschien kunnen VB en Groen zo de handen in elkaar slaan: Eerst onze eigen energie!
Overigens hebben we (BE/EU) en heeft de wereld lange tijd geleefd met veel hogere olieprijzen, samenvallend met de financiële crisis.
Dus ik zie geen reden tot paniek.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 21 keer
De prijzen van ruwe olie zijn amper gestegen kijk maar naar prijzen jaren 80. Maar hier in belziek daar zijn de bijkomende kosten telkens gestegen en nooit naar beneden maar steeds omhoog... We betalen nu veel meer taksen dan pakweg 30 jaar geleden.
- heist_175
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
De prijzen van olie zijn anders geweldig volatiel, zeker op langere termijn (2+ jaar), zeker als je ook inflatiecorrectie toepast.stefke schreef:De prijzen van ruwe olie zijn amper gestegen kijk maar naar prijzen jaren 80.
Heb je daar ook cijfers van?Maar hier in belziek daar zijn de bijkomende kosten telkens gestegen en nooit naar beneden maar steeds omhoog... We betalen nu veel meer taksen dan pakweg 30 jaar geleden.
Verschillende regeringen (sinds altijd) hebben deze of gene belastingen dan wel verhoogd of verlaagd.