Pagina 1 van 1
van home2.scarlet.be naar home.scarlet.be
Geplaatst: 02 okt 2004, 21:41
door Starterke
Iemand een idee wat je moet doen om de webruimtenaam van home2.scarlet.be te veranderen naar home.scarlet.be?
Kan dat gewoon via 'mijn scarlet' ?
Het is om met een ftp prog te kunnen werken. De site kan nu enkel met Frontpage

geuploaded worden.
We hebben een website die eerst gemaakt was door Frontpage volledig veranderd met een ander programma (Adobe Golive 6). Het is echt niet te doen om die altijd in Frontpage te laden en daarmee op de server te zetten.
Ik wil ook van hier uit (telenetter) iemand zijn site bijwerken en uploaden.
Gewoon bestandjes naar de webruimte slepen, beheren.
Scarlet vertelt dit dus en ik wil liever niks met Frontpage te maken hebben, die gast heeft dat indertijd gedaan omdat hij niet beter wist:
Heeft u Frontpage extensies, dan moet u ook met Frontpage publiceren.
Kijk het Internetadres van uw website na.
*
Als dat begint met home2.scarlet.be/, dan heeft u Frontpage extensies en kan u enkel met Frontpage publiceren.
*
Begint uw homepage adres met home.scarlet.be/~ dan werkt u niet met Frontpage extensies en kan u met een FTP programma (CuteFTP, Fetch) publiceren.
Geplaatst: 02 okt 2004, 23:08
door Sasuke
Tja,
Volgens mij zul je aan Scarlet dan moeten vragen om de FP extensies uit te schakelen. Denk niet dat je zoiets kan doen via "mijn scarlet", daar ik vermoed dat je webspace dan moet verhuist worden naar een andere locatie.
Grtz,
Sasuke
Geplaatst: 03 okt 2004, 01:34
door PowerSoft
veel kans dat ze je webspace volledig afsluiten als je hen iets vraagt
ze hebben mij deze avond op smallband gezet terwijl mijn teller sinds vrijdag zou moeten gereset geweest zijn, natuurlijk zijn ze nu tot maandag gesloten
prutsers als je het mij vraagt
Geplaatst: 03 okt 2004, 15:55
door C1nder
Ik heb mijn webspace van scarlet nooit geactiveerd, ma ik geraak er wel op als ik gewoon met een ftpprog connect op home.scarlet.be , poort 21 met username en paswoord van uw verbinding, werkt perfect ...
Geplaatst: 03 okt 2004, 20:35
door Starterke
Bedankt voor de replies! Ondanks dat ik in het verkeerde deelforum heb gepost (te laat gezien)
We zullen dus moeten bellen...
Groetjes
Geplaatst: 02 jan 2005, 23:12
door Sparky
PowerSoft schreef:veel kans dat ze je webspace volledig afsluiten als je hen iets vraagt
ze hebben mij deze avond op smallband gezet terwijl mijn teller sinds vrijdag zou moeten gereset geweest zijn, natuurlijk zijn ze nu tot maandag gesloten
prutsers als je het mij vraagt
Prutsers zijn het zeker NIET

Er zullen wel altijd mensen zijn die helpen

Geplaatst: 02 jan 2005, 23:13
door Sparky
C1nder schreef:Ik heb mijn webspace van scarlet nooit geactiveerd, ma ik geraak er wel op als ik gewoon met een ftpprog connect op home.scarlet.be , poort 21 met username en paswoord van uw verbinding, werkt perfect ...
Da is bij iedereen normaal het geval

Is standaard dat het geactiveerd staat voor ftp (dacht ik

)

Geplaatst: 02 jan 2005, 23:17
door Sparky
Starterke schreef:Bedankt voor de replies! Ondanks dat ik in het verkeerde deelforum heb gepost (te laat gezien)
We zullen dus moeten bellen...
Groetjes
Bellen moet je normaal niet

Ga gewoon naar "Mijn scarlet" dan neem je "Contacteer onze helpdesk" en daar vragen of ze uw webspace van frontpage extensies in ftp extensies willen veranderen

Maar als ze veranderd hebben, is alles wa je FP extensies had staan weg en moet je alles terug op die ftp extensies zetten

Geplaatst: 03 jan 2005, 01:43
door crapiecorn
ik snap de vraag eigenlijk niet zo goed. als ze je van server gaan veranderen
van home2 naar home ? ga je opeens wel met een ftp programmatje kunnen connecten ? probeer anders eens gewoon via ie of zo
Geplaatst: 03 jan 2005, 19:43
door Sparky
Crapiecorn, ge hebt bijna gelijk

tis nie
maar
Terjuist getest en het werkt

. Wist het zelf nog nie

Geplaatst: 03 jan 2005, 20:30
door crapiecorn
ow, ik heb de vraag pas juist helemaal gelezen,zat weer off.
Geplaatst: 07 jan 2005, 01:09
door Gast
FP extensies kunnen enkel verwijderd worden door de helpdesk te contacteren.
Dit kan ofwel telefonisch op nr. 02-275 27 27 ofwel een bericht achterlaten via
http://mijn.scarlet.be
@Powersoft:
waarom zou men uw webruimte dan afsluiten? Dit heeft daar helemaal niets mee te maken.
home.scarlet.be: 195.95.30.170
home2.scarlet.be: 195.95.30.171
2 verschillende servers. Lijkt me toch normaal dat je moet kiezen welke je wenst te gebruiken?