van home2.scarlet.be naar home.scarlet.be

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Starterke

Iemand een idee wat je moet doen om de webruimtenaam van home2.scarlet.be te veranderen naar home.scarlet.be?
Kan dat gewoon via 'mijn scarlet' ?
Het is om met een ftp prog te kunnen werken. De site kan nu enkel met Frontpage :x geuploaded worden.
We hebben een website die eerst gemaakt was door Frontpage volledig veranderd met een ander programma (Adobe Golive 6). Het is echt niet te doen om die altijd in Frontpage te laden en daarmee op de server te zetten.
Ik wil ook van hier uit (telenetter) iemand zijn site bijwerken en uploaden.
Gewoon bestandjes naar de webruimte slepen, beheren.

Scarlet vertelt dit dus en ik wil liever niks met Frontpage te maken hebben, die gast heeft dat indertijd gedaan omdat hij niet beter wist:

Heeft u Frontpage extensies, dan moet u ook met Frontpage publiceren.

Kijk het Internetadres van uw website na.

*

Als dat begint met home2.scarlet.be/, dan heeft u Frontpage extensies en kan u enkel met Frontpage publiceren.
*

Begint uw homepage adres met home.scarlet.be/~ dan werkt u niet met Frontpage extensies en kan u met een FTP programma (CuteFTP, Fetch) publiceren.


Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Tja,

Volgens mij zul je aan Scarlet dan moeten vragen om de FP extensies uit te schakelen. Denk niet dat je zoiets kan doen via "mijn scarlet", daar ik vermoed dat je webspace dan moet verhuist worden naar een andere locatie.

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
PowerSoft
Premium Member
Premium Member
Berichten: 589
Lid geworden op: 30 maa 2004, 20:33
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer

veel kans dat ze je webspace volledig afsluiten als je hen iets vraagt

ze hebben mij deze avond op smallband gezet terwijl mijn teller sinds vrijdag zou moeten gereset geweest zijn, natuurlijk zijn ze nu tot maandag gesloten

prutsers als je het mij vraagt
C1nder
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 06 apr 2004, 02:00
Locatie: Tielt-Winge (3390)

Ik heb mijn webspace van scarlet nooit geactiveerd, ma ik geraak er wel op als ik gewoon met een ftpprog connect op home.scarlet.be , poort 21 met username en paswoord van uw verbinding, werkt perfect ...
Starterke

Bedankt voor de replies! Ondanks dat ik in het verkeerde deelforum heb gepost (te laat gezien)
We zullen dus moeten bellen...

Groetjes
Sparky
Pro Member
Pro Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 02 jan 2005, 21:50
Uitgedeelde bedankjes: 257 keer
Bedankt: 18 keer

PowerSoft schreef:veel kans dat ze je webspace volledig afsluiten als je hen iets vraagt

ze hebben mij deze avond op smallband gezet terwijl mijn teller sinds vrijdag zou moeten gereset geweest zijn, natuurlijk zijn ze nu tot maandag gesloten

prutsers als je het mij vraagt


Prutsers zijn het zeker NIET :twisted: Er zullen wel altijd mensen zijn die helpen ;-)
Sparky
Pro Member
Pro Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 02 jan 2005, 21:50
Uitgedeelde bedankjes: 257 keer
Bedankt: 18 keer

C1nder schreef:Ik heb mijn webspace van scarlet nooit geactiveerd, ma ik geraak er wel op als ik gewoon met een ftpprog connect op home.scarlet.be , poort 21 met username en paswoord van uw verbinding, werkt perfect ...


Da is bij iedereen normaal het geval :wink: Is standaard dat het geactiveerd staat voor ftp (dacht ik :p) :-)
Laatst gewijzigd door Sparky 02 jan 2005, 23:17, in totaal 1 gewijzigd.
Sparky
Pro Member
Pro Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 02 jan 2005, 21:50
Uitgedeelde bedankjes: 257 keer
Bedankt: 18 keer

Starterke schreef:Bedankt voor de replies! Ondanks dat ik in het verkeerde deelforum heb gepost (te laat gezien)
We zullen dus moeten bellen...

Groetjes


Bellen moet je normaal niet :? Ga gewoon naar "Mijn scarlet" dan neem je "Contacteer onze helpdesk" en daar vragen of ze uw webspace van frontpage extensies in ftp extensies willen veranderen :-)
Maar als ze veranderd hebben, is alles wa je FP extensies had staan weg en moet je alles terug op die ftp extensies zetten :-)
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2149
Lid geworden op: 01 feb 2003, 11:58
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

ik snap de vraag eigenlijk niet zo goed. als ze je van server gaan veranderen
van home2 naar home ? ga je opeens wel met een ftp programmatje kunnen connecten ? probeer anders eens gewoon via ie of zo

Code: Selecteer alles

ftp://usersname:[email protected] of zo 
Sparky
Pro Member
Pro Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 02 jan 2005, 21:50
Uitgedeelde bedankjes: 257 keer
Bedankt: 18 keer

Crapiecorn, ge hebt bijna gelijk :p tis nie

Code: Selecteer alles

ftp://usersname:[email protected]

maar

Code: Selecteer alles

ftp://usersname:[email protected]


Terjuist getest en het werkt :D. Wist het zelf nog nie :-D
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2149
Lid geworden op: 01 feb 2003, 11:58
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

ow, ik heb de vraag pas juist helemaal gelezen,zat weer off.
Gast

FP extensies kunnen enkel verwijderd worden door de helpdesk te contacteren.
Dit kan ofwel telefonisch op nr. 02-275 27 27 ofwel een bericht achterlaten via http://mijn.scarlet.be

@Powersoft:
waarom zou men uw webruimte dan afsluiten? Dit heeft daar helemaal niets mee te maken.

home.scarlet.be: 195.95.30.170
home2.scarlet.be: 195.95.30.171

2 verschillende servers. Lijkt me toch normaal dat je moet kiezen welke je wenst te gebruiken?
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”