Tip: Spotify is nu gratis volledig functioneel te gebruiken op Android!!

Plaats reactie
Gebruikersavatar
antutu
Pro Member
Pro Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 12 jun 2017, 17:17
Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
Bedankt: 37 keer

Vergeef me als het oud nieuws is, ik heb me de laatste tijd niet up-to-date gehouden met tech nieuws wegens drukte werk etc. Maar voor mij was het iig nieuw en het maakte alvast mijn dag supergoed. :-D :-D

Tot voor kort kon je Spotify gratis gebruiken op Android maar dat beperkte zich enkel tot het afspelen van muzieklijsten in Shufflemodus. Zo kon je een artiest kiezen en dan speelde Spotify random nummers van die artiest af zonder dat je daar zelf enige invloed op had welke nummers dat precies waren. Zélf specifiek een lied kiezen was dus niet mogelijk. Maar op bijvoorbeeld een Windows desktop was Spotify dan wél weer gratis & volledig functioneel te gebruiken, zij het met een advertentie ertussendoor zo nu en dan.

Maar sinds kort kun je nu dus ook op Android zelf kiezen wat je wil luisteren. Je kan nu alle functies van Spotify gratis gebruiken. Daartegenover staat dan ook een advertentie zo nu en dan net zoals op een Windows desktop, maar dat neem ik er met veel plezier bij. :beerchug: :beerchug: :beerchug: En zelfs de reclame zal best nog goed meevallen, ben al een half uur aan het luisteren en nog geen reclame gehoord. :P
There's something strange and you can't reboot. Who you gonna call? Joost Prutsers.
Gebruikersavatar
timmermc
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 900
Lid geworden op: 07 nov 2012, 18:00
Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
Bedankt: 35 keer

Gratis idd, maar er blijven uiteraard nog verschillen met een Spotify premium van 9,99/maand, zoals:
> Elk nummer afspelen
> Offline luisteren
> Geen advertentieonderbrekingen
> Onbeperkt nummers overslaan
> Hoge geluidskwaliteit
Aan zee schijnt de zon altijd...☀️
Plaats reactie

Terug naar “GSM, SmartPhones en Telefoontoestellen”