Klantenservice

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:
Provider

Ik ben nog niet zo lang klant bij Orange, maar het moet me van m'n hart:

Komende van Telenet.. is de klantendienst van Orange echt wel geweldig. Tot hiertoe een 3x keer gebeld (nog niet voor problemen maar eerder vragen van mijn kant), en elke keer met een correct antwoord gediend, nooit lang in de wacht. Paar keer langsgeweest in een shop (Flybox bestellen en nadien terug opzeggen) - geen probleem, vlot geholpen. Installatie thuis was ook snel en correct. Sofar: happy camper.

Gezien het vele negatieve op klantendiensten op dit forum, nu eens een positieve noot :)
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer
Provider

Nee idd ik ben ook altijd tevreden geweest laten we zeggen dat ik eigenlijk toen gewisseld was voor een ander product en anderhand bekeken ben ik blij dat ik gewisseld heb.

Niet vanwege orange zelf maar vanwege mijn verbruik van vast internet. Ik zit heel vaak over die limieten van telenet en Orange de laatste 2 maand(bv vorige maand 2,2 TB deze maand zit ik aan 1,3...) daarom blijf ik bij proximus.

Enigste wat mij echt stoort is die belabberde upload snelheid van 5 Mbps die ik maar haal maar aan de andere kant zit ik nu zo goed in die epic combo qua mobiel abbonement dat ik sowieso duurder ga uitvallen als ik edpnet neem + nog een apart abbonement.

Maar kijk Orange heeft dacthk een 2 weken geleden nog gebeld of ik nog een enquete kon invullen en wat ik vond van hun duo.
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”