Windows 10 Mei 2019 Update geblokkeerd door verouderde Intel-drivers

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

Goed, mijn vader kwam daar vandaag mee aandraven en had toevallig iets ervoor dit artikel gelezen:

https://www.techzine.be/nieuws/41705/wi ... ivers.html

Goed, even de update binnenhalen, installeren en... Probleem blijft. De 17.x.x... Versie staat er ondertussen wel op. Bij storage controllers staan de Intel RST drivers er trouwens niet eens tussen.

Hoe kan dit? Iemand een oplossing?

*edit* Nog even wat tech fora doorspit. Blijkbaar ziet Windows update de nieuwe driver niet. Goed bezig daar bij Microsoft. :bang:
murdock447
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 23 keer

Gewoon het tooltje van Intel laten lopen om zo alle benodigde Intel drivers van uw systeem up to date te houden. Gisteren nog iemand geholpen die hetzelfde probleem had en op deze wijze opgelost!
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

Sterk, vermits dat dit tooltje zegt dat al mijn drivers in orde zijn. Ook de bewuste Intel RST drivers!

Intel® Rapid Storage Technology (Intel® RST 17.2) User Interface and Driver for Intel® 7th Gen and Later Platform

Zoals ik al zei, heb ze geupdate. :) Ligt dus wel degelijk gewoon aan de Windows update die de mist in gaat. Zal wachten worden tot een betere update er door komt en anders jammer.
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”