Ik vermoed dat er hier wel veel Buienalarm gebruikers zijn. Ik heb al een hele tijd een probleem dat de notificaties gebaseerd zijn op de locatie waar ik laatst Buienalarm geopend heb, ipv mijn huidige locatie. Dat is natuurlijk compleet nutteloos en heel vervelend. Vandaag interesseert het me niet dat het de komende 10' ineens gaat regenen op mijn werk...
Zijn er nog die dit voorhebben en is er een oplossing voor ? Heb dit al ettelijke maanden en zou kunnen samenvallen met een upgrade naar Pie van mijn OnePlus 3.
Buienalarm Android: verkeerde locatie notificaties
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 386 keer
Denk dat dit een keuze is van de developer.
Op de iOS-versie heeft de developer bewust gekozen om de faciliteit die de locatie altijd volgt (ook als de app niet gebruikt wordt) niet te gebruiken waardoor locatie-updates enkel mogelijk zijn als de gebruiker de app opent. Vroeger werd die faciliteit nochtans wel nog gebruikt. Op Android heeft hij dat wellicht ook veranderd?
Thanks GDPR
Op de iOS-versie heeft de developer bewust gekozen om de faciliteit die de locatie altijd volgt (ook als de app niet gebruikt wordt) niet te gebruiken waardoor locatie-updates enkel mogelijk zijn als de gebruiker de app opent. Vroeger werd die faciliteit nochtans wel nog gebruikt. Op Android heeft hij dat wellicht ook veranderd?
Thanks GDPR
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
- Bedankt: 618 keer
Ik denk dat android gewoon background apps restrict naar location access toe.
Ik weet zelfs vrij zeker dat de restrictions nog strenger gaan worden in nieuwe android versies.
Ik weet zelfs vrij zeker dat de restrictions nog strenger gaan worden in nieuwe android versies.