academic broadband

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Gast

http://www.academicbroadband.be , iemand ervaring mee?

wel vree antrekkelijke prijs voor wat ge krijgt
ge moet wel direct minimaal 1 jaar abonnement nemen wat toch wel een nadeel is, moest het slecht uitdraaien
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Op Telenet na (die door een actie het mogelijk maken om reeds na 4 maanden op te zeggen zonder kosten) hebben ze wel allemaal een minimum contractduur van 1 jaar hoor. Je zal anders altijd wel opzegvergoeding moeten betalen.
Anthr4x
Starter Plus
Starter Plus

Ja khad daar eigenlijk ook een paar vraagjes rond :/

De beperkingen zijn identiek als die van Skynet ADSL Go, het enige verschil is de prijs...

Bij AB: 25 € / maand
Bij Skynet: 39 € / maand

Imo toch wel een groot verschil.

Nu zou ik wel willen weten hoe het zit met de snelheid ervan...

Is deze gelijk aan die van Skynet of is het zo'n ADSL2FIT geval waarbij je om de haverklap supertrage downstream hebt????

Ik ben vanaf dit jaar student en tegen de tijd dat ik afstudeer is mijn zus student, dus dat zouden we wel 6 jaartjes kunnen gebruiken...

Thx in advance
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Contacteer:

Hangt bij ons in het school ok omhoog, daar staat op dat het van tiscali is, dus het lijkt mij wel te bterouwen al weet je natuurlijk nooit.
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Gast

ik heb is gevraagt hoe ze werken met volume packs enzo (paar dagen geleje) nog geen antwoord gekregen...
Gast

Ik heb vanaf vandaag Academic Broadband, en ben er serieus tevreden van.
Eigenlijk is het een Tiscali Go abonnement en je logt ook in met een tiscali account (behalve dat je inlogt met een proabonnement). Dezelfde limieten gelden (15 Gb dus ipv 10 Gb dat op hun website staat) en dezelfde prijzen qua extra Gb's.
Persoonlijk vind ik het een prijsje (15 Gb /25 euro), en als ex-ADSL2Fit kan ik alleen maar zeggen dat ik EINDELIJK nog eens kan internetten tegen een fansoenlijke snelheid:350 KB/sec continu.
Anthr4x
Starter Plus
Starter Plus

Anonymous schreef:Ik heb vanaf vandaag Academic Broadband, en ben er serieus tevreden van.
Eigenlijk is het een Tiscali Go abonnement en je logt ook in met een tiscali account (behalve dat je inlogt met een proabonnement). Dezelfde limieten gelden (15 Gb dus ipv 10 Gb dat op hun website staat) en dezelfde prijzen qua extra Gb's.
Persoonlijk vind ik het een prijsje (15 Gb /25 euro), en als ex-ADSL2Fit kan ik alleen maar zeggen dat ik EINDELIJK nog eens kan internetten tegen een fansoenlijke snelheid:350 KB/sec continu.

Waar woon je???

Ik noord-limburg ==> neerpelt
pluppie
Member
Member

Anthr4x schreef:
Anonymous schreef:Ik heb vanaf vandaag Academic Broadband, en ben er serieus tevreden van.

Waar woon je???

Ik noord-limburg ==> neerpelt

omgeving Hasselt

Wel nog één opmerking. Volgens Tiscali is de limiet 15 Gb (helpdesk), volgens AcademicBroadband 10 gb (helpdesk). Nu is er momenteel nog geen mogelijkheid om uw limiet te zien, dus of ze het dan effectief controleren weet ik niet... Het emailadres wordt [email protected] en zo log je ook in.
Gast

Ik heb al een maand academicboadband. Ik ben er zeer content van, zelfde snelheid als Synet en Tiscali. 350/20 constant.

Voorlopig nog geen volume meter!!
Yoko
Member
Member

ik heb ook academic broadband, heb geen "pro" adres en kan mijn volume wel checken via de site van Tiscali
Ben er ook heel erg tevreden van, bij start paar probs, maar helpdesk heeft snel en efficiënt geholpen.
Nix dan goed dus.
Fraggle
Member
Member

'k Heb ook nog een vraagje ivm Academic broadband. 'k Zou ook willen overschakelen, maar ik zou wel mijn huidige modem willen behouden. Een thompson Speedtouch 510. Is dit mogelijk?
'k Veronderstel dat er daar wel geen probleem mee zal zijn, maar t is gewoon om mij zeker te spelen he...
pluppie
Member
Member

Fraggle schreef:'k Heb ook nog een vraagje ivm Academic broadband. 'k Zou ook willen overschakelen, maar ik zou wel mijn huidige modem willen behouden. Een thompson Speedtouch 510. Is dit mogelijk?
'k Veronderstel dat er daar wel geen probleem mee zal zijn, maar t is gewoon om mij zeker te spelen he...

Geen probleem. Enkel overschakelen naar Versatel vereist een nieuwe config in je speedtouch
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”