Mijn man heeft een Huawei smartwach. Sinds deze morgen geen bluetooth connectie meer.
Het heeft ons geleid ons naar herinstallatie app Huawei Health die dan weer zegt installeer Google Wear OS.
Beide apps vinden de martwatch niet.
Huawei vs Google, Trump, ... heeft dit er iets mee te maken??? Beetje vergezocht maar het was de eerste reactie van mijn man...
groeten
Eve
Huawei Health Google Wear OS connectie problemen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 343 keer
Heb zelf een Watch 2, geen problemen hier dus dat zal er niet mee te maken hebben .
Ik heb het soms ook voor, een uur later is het dan weer in orde (het wel bekende wolkje met een streep door verschijnt dan op de watch, hier hebben wel meerdere Wear OS toestellen last van). Wat ook altijd kan is de watch eens resetten.
Ik heb het soms ook voor, een uur later is het dan weer in orde (het wel bekende wolkje met een streep door verschijnt dan op de watch, hier hebben wel meerdere Wear OS toestellen last van). Wat ook altijd kan is de watch eens resetten.
-
- Pro Member
- Twitter: AllAboutEve
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 21 keer
De Huawei app is in fout. Huawei weet dit maar doet er niets aan.
Ik heb dit gevonden op Britse fora.
Ik ga met het uurwerk terug naar de aldi en vraag mijn geld terug.
Ondertussen via Amazon Prime Day een TicWatch gekocht, geen Huawei Healt app meer nodig!
grtn Eve
Ik heb dit gevonden op Britse fora.
Ik ga met het uurwerk terug naar de aldi en vraag mijn geld terug.
Ondertussen via Amazon Prime Day een TicWatch gekocht, geen Huawei Healt app meer nodig!
grtn Eve