HP Proliant DL360p Gen8 - 128GB - 8x Disk

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Gesloten
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:
Provider

Volledige configuratie te koop (niet in onderdelen !). Heden gebruikt als ESXI 6.7 testbed, maar niet meer nodig. Alle hardware is getest en perfect werken.

HP Proliant DL360p Gen8
2x Intel Xeon E5-2620 2.0Ghz - 6core/12threads
128GB RAM !! (latjes van 8GB - uitbreidbaar)
Dedicated iLO4 NIC met iLO Advanced license
2x HP/Intel E1000 NIC (HP NC360T DualPort)
2x 10Gb NIC (HP 530FLR-SFP+ DualPort)
2x HP 750W Hot-Swap PSU
6x HP 10K RPM DualPort SFF SAS 6G - 300GB
2x HP 10K RPM Dualport SFF SAS 6G - 600GB
HP SmartArray P420i RAID Controller - 512MB Cache

Info:
Alle fans OK
Peak power usage +/- 220W - average +/- 165W (met een 8tal VM's, virtuele pfSense en nog wat appliances)
3mnd garantie op disken en memory !

Bieden vanaf 500EUR
Meeneemprijs 750 EUR
Bieden per 25 EUR - Hoogste bod dat 24u blijft staan wint de veiling

Af te halen te Peer (thuis) of Olen (kantoor) of Mortsel (kantoor2, lastiger, maar mogelijk)
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:
Provider

Bump 1
Afbeelding
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:
Provider

Laatste bump ... prijs vs performance vs verbuik ligt m.i. toch wel heel goed. Heb wel reeds geinteresseerde koper via Tweakers, maar die wil max. 500 geven én na 12/8. Ik geef nog tijd tot 01/08, daarna is die gereserveerd voor de tweakers koper.
Afbeelding
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer
Provider

Net grote kosten gehad, had anders zeker interesse (en het verbruik op jaarbasis ook wel een beetje).
pfuhu
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 40 keer
Provider

Gratis bump voor de TS:

Heb ook soortgelijke server draaien (DL360G8 - 1xE5-2620 - 64GB ram - 6x300Gbyte 15K SAS + SSD 120GB virtual flash + toekomstige upgrade SSD 480Gb)

Super performance voor het verbruik (<100watt). Vroeger een zelf-samengestelde server gehad, maar nu (door ILO) wil ik niets anders meer. Aan deze server heeft écht nog nooit een monitor gehangen.

Disk performance is ook waanzinnig goed (komt in de buurt van SSD, maar veel betaalbaarder)
jphermans
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 116 keer
Bedankt: 102 keer
Provider

500€ geboden.
Internet via EDPNET & Telenet Fiber 300
TV via Plex plugin xteve IPTV & Kodi
IPTV via different providers.
Telefonie via Edpnet(incoming) en Easycall (outgoing)
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:
Provider

Bod van 500 was er al he :-) Zie post hierboven.
Afbeelding
jphermans
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 116 keer
Bedankt: 102 keer
Provider

Geboden ja, maar niet op UB zie ik.
525€.
Internet via EDPNET & Telenet Fiber 300
TV via Plex plugin xteve IPTV & Kodi
IPTV via different providers.
Telefonie via Edpnet(incoming) en Easycall (outgoing)
dwargen
Starter
Starter
Provider

Ik reageer even op dit forum nu blijkt dat deze server dezelfde is als deze waarvoor je op tweakers op donderdag 25 juli reeds had bevestigd op dat deze pas vrijgemaakt kon worden voor me vanaf 12/8, daar er nog in gebruik was.

Echter weet ik nu zeker dat dit dezelfde server blijkt te zijn, nu je de vermelding (d.m.v. een forum bump) geschreven hebt met de bieding van de tweakers geïnteresseerde.

Volgens de regels van userbase diende op dit forumitem de link naar Tweakers vermeld te worden. Zou dom zijn of 2 biedingen uit tebrengen en plots met 2 servers te zitten, toch? Jammer, want anders had ik datzelfde moment mijn bod hier geplaatst i.p.v. via Tweakers.
Ook beschrijven de regels op UB dat prijsaanbiedingen die elders geboden worden ook op hetzelfde moment op dit forum zouden geplaatst moeten worden, en niet 2 dagen later een extra bump op deze bieding dient gegeven te worden.

"
5. Objecten mogen enkel tegelijkertijd op andere locaties buiten het forum worden aangeboden wanneer er aan een vaste prijs wordt verkocht en indien er een link staat naar elke plaats waar het object te koop wordt aangekocht. Op deze manier is het duidelijk wie eerst geboden heeft. Eventuele prijsaanpassingen dienen op hetzelfde moment op alles plaatsen te gebeuren. Uitzondering: je mag je prijs enkel op userbase lager zetten als je dat wil.
"

Ik ben diegene die op tweakers 500 geboden heeft, dat meer als 24u zonder update of extra bieding op UserBase is blijven staan. In feite heb ik deze verkoop gewonnen.
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:
Provider

Beste, ik verwijs even naar je 2 berichten waarin je duidelijk maakte dat je de prijs te hoog vond en je niet zeker was of je wou kopen, je wou eerst de server kunnen bekijken. Dat is voor mij géén bevestiging van een bod. Ik was inderdaad wel te laat met het hier te melden dat deze ook op tweakers te koop stond.
Afbeelding
dwargen
Starter
Starter
Provider

Hey sasuke,
Ik vind het jammer dat het voor jou niet duidelijk was dat er enigzins wel grote interesse getoond werd in jouw server. 
Ik dacht dat met je communicatie bevestigde dat je de server pas vrij te kunnen krijgen na 12/8 voor me, dat je deze dan ook wou verkopen aan mij. Waarschijnlijk een verkeerde interpretatie van mij.

Wat stel je zelf voor nu? Dat ik nogmaals voor 550€ moet bieden terwijl ik (indien geweten was dat dit forum item over zelfde server ging) hier al lang de 500€ bod had gedaan?
dwargen
Starter
Starter
Provider

Bij deze dan een bod van 550€
Gesloten

Terug naar “Te koop / Gezocht”