Aangezien ikzelf de tijd niet meer heb om hieraan te werken (of beter, het eens te herschrijven) en omdat er toch al enkele mensen waren die mij om de sourcecode vroegen, heb ik besloten om de code vrij te geven voor het grote publiek mits enkele voorwaarden.
Het programma werd geschreven in Borland Delphi (werkte onder v5 en v7).
Voor u deze code gaat gebruiken moet u de volgende zaken weten:
1) Ik heb amper of geen comments gebruikt om alles makkelijker verstaanbaar te maken;
2) Ik ben geen IT'er en geen programmeur. Mijn code is slecht, bovendien is alles gebasseerd op oude code die ik lang geleden geschreven heb toen ik nog geen notie had van vele zaken;
3) Ik heb veel components gebruikt om sommige dingen makkelijker te maken. Ik weet ondertussen al niet meer welke dat waren, u zal dus even moeten op zoek gaan (google zal dat wel snel oplossen). Omwille van die components zal de source niet compilen op een standaard delphi installation.
Als voorwaarde voor het gebruik van deze sourcecode vraag ik dat u uzelf van uw sportieve kant laat zien en simpelweg in evenredigheid met het gebruik van mijn code een notie maakt van userbase.be, bijvoorbeeld ergens op uw website of programma een linkje zet naar deze website.
Als u gewoon even de code wil lezen om iets te leren (ahum) of u wil maar enkele lijnen code of een kleine functie overnemen, dan is het bovenstaande natuurlijk niet nodig (maar het zou wel leuk zijn natuurlijk)
Ziezo, have fun... en spaar mij aub van slechte commentaar op mijn code, ze is heel slecht, dat weet ik al!
Moest ik een file vergeten zijn in mijn code, dan hoor ik het wel.
[url=http://users.skynet.be/turbotest/temp/Sourcecode_Skynet_Tool_v052.rar]Sourcecode van Skynet Tool 0.52 Beta voor Delphi.
Bij het downloaden aanvaardt u de voorwaarden tot gebruik. Deze code mag enkel via userbase.be verspreid worden.[/url]
Skynet Tool OpenSource
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Mja, ik ben ook niet echt een comment-man.
Soms pleur ik die dingen er wel tegen als het echt functies zijn die een los onderdeel zijn, maar in het algemeen 'weet' ik die dingen waar ze voor zorgden. Maar ja, je hebt gelijk, ik zou het ook beter kunnen (/me is lui )
Soms pleur ik die dingen er wel tegen als het echt functies zijn die een los onderdeel zijn, maar in het algemeen 'weet' ik die dingen waar ze voor zorgden. Maar ja, je hebt gelijk, ik zou het ook beter kunnen (/me is lui )