Wat is deze PC 2dehands nog waard?
1. 120 GB Corsair SSD vrij van fouten volgens speedfan / smart, windows 7 installed (clean)
2. MSI Z77A-G43 moederbord met o.a. 6x SATA en 7.1 audio
3. 500W OCZ voeding
4. Zotax GTX 560 met 2x DVI, 1x HDMI en 1x DP
5. 4 channel kazemaster fan controller met rpm uitlezing, pc is voor office gebruik extreem stil
6. 8 GB RAM
7. i5-3550 quad core zonder intel MDS !!
https://ark.intel.com/content/www/us/en ... 0-ghz.html
Momenteel heb ik de bluray drive er uit gehaald gezien nodig voor een ander projectje, maar er kan voor 20 euro wel een dvd drive in.
Met de bluray drive was deze 999,- destijds, hoeveel is deze nu nog waard? Deze machine is zeer stabiel, nog op hifi shows gebruikt voor onze roon demo, maar nu staat hij wegens overcompleet in de weg.
Ik heb destijds op deze PC GTA 4 gespeeld met de icehancer mod, dus basic games in 3D zullen wel geen probleem zijn.
Wellicht de ideale PC voor uw kids of als vrij vlotte office PC.
Alternate P210 i5 desktop 3.30 GHz zonder intel MDS bug
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 397 keer
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 397 keer
Bedankt voor deze indicatie.
Voor zulke lage bedragen koop je zelfs geen NUC (tenzij een entry level model zonder ram en zonder ssd) dus ik kan hem dan beter ergens in een hoekje als backup zetten
Voor zulke lage bedragen koop je zelfs geen NUC (tenzij een entry level model zonder ram en zonder ssd) dus ik kan hem dan beter ergens in een hoekje als backup zetten

- mailracer
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
- Bedankt: 318 keer
Dergelijke oude systemen zijn waard wat de zot ervoor wil geven, en je moet die natuurlijk ook tegenkomen. Ikzelf heb ook twee oudere machines met een i5 661 processor waarmee experimenteel word omgegaan. Eentje heeft opslag en Windows 10 om als opslagserver te dienen met een 2e hands raid kaart en een andere dient voor andere experimenten met Op Linux gebaseerde toepassingen.