Heeft iemand ervaring met groenten van delhaize aldi colruyt uit diepvries.
Door het drukke leven momenteel is er niet altijd evenveel tijd om vers te koken.
Worteltjes zweer ik altijd om vers te doen, maar nu zit ik te twijfelen om eens een zak uit diepvries klaar te maken.
Ik denk dan uit diepvries zal lekkerder zijn dan uit blik of ben ik verkeerd ?
groenten diepvries
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
Laatst gewijzigd door proximusboyke 07 mei 2019, 12:51, in totaal 1 gewijzigd.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
- heist_175
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
Dat is subjectief, denk ik. Neem eens de proef op de som.
Wij halen volgende groenten uit de diepvries bij Colruyt:
- schorseneren: ik ga die echt niet schillen
- spinazie: koken en hakken is nogal lastig
- kervel: handige dosering + niet makkelijk goed vers te krijgen
Wij halen volgende groenten uit de diepvries bij Colruyt:
- schorseneren: ik ga die echt niet schillen
- spinazie: koken en hakken is nogal lastig
- kervel: handige dosering + niet makkelijk goed vers te krijgen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
- Bedankt: 153 keer
Hier ook veel diepvries. Over smaak kan ik niet veel zeggen, maar naar voedingswaarde/vitamine is er quasi geen verschil met "vers".
Wij vooral:
- bloemkool
- boontjes
- spruiten
...
Wij vooral:
- bloemkool
- boontjes
- spruiten
...
- Sinna
- Elite Poster
- Twitter: KrSi78
- Uitgedeelde bedankjes: 208 keer
- Bedankt: 152 keer
In de praktijk zijn diepvriesgroenten vaak verser dan wat je (zgz.) vers in de winkel koopt omdat het traject van het veld naar de diepvries veel korter is: eventjes blancheren en de diepvries in.
Groenten uit blik zou ik wel mijden omdat daar (zeker bij bv. erwtjes) een duidelijk smaakverschil zit.
Groenten uit blik zou ik wel mijden omdat daar (zeker bij bv. erwtjes) een duidelijk smaakverschil zit.
Computer(k)nul
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Vanwaar de vraag?
Groenten uit de diepvries is nog steeds een veel gezonder alternatief dan bijvoorbeeld naar fastfood grijpen.
Ook wij eten dit soms wel eens voor het gemak en nee je kan nooit verwachten dat deze hetzelfde smaken zoals je dat zelf zou bereiden.
Sommige dingen zoals reeds aangehaald zijn ook te "moeilijk" om zelf aan te beginnen, dus in die zin is het zeker meer variatie in je maaltijden brengen.
Zo'n groentenmegeling / stoomzakjes vind ik maar niks want dat smaakt dan weer allemaal hetzelfde.
Groenten uit de diepvries is nog steeds een veel gezonder alternatief dan bijvoorbeeld naar fastfood grijpen.
Ook wij eten dit soms wel eens voor het gemak en nee je kan nooit verwachten dat deze hetzelfde smaken zoals je dat zelf zou bereiden.
Sommige dingen zoals reeds aangehaald zijn ook te "moeilijk" om zelf aan te beginnen, dus in die zin is het zeker meer variatie in je maaltijden brengen.
Zo'n groentenmegeling / stoomzakjes vind ik maar niks want dat smaakt dan weer allemaal hetzelfde.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
- Bedankt: 80 keer
Ook de groenten uit Aldi en Lidl zijn lekker en indien t snel moet gaan de stoomgroenten van de Lidl. Maar Delhaize groenten zijn even lekker en soms aan goedkopere prijzen (acties).
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
- Bedankt: 80 keer
Ook de groenten uit Aldi en Lidl zijn lekker en indien t snel moet gaan de stoomgroenten van de Lidl. Maar Delhaize groenten zijn even lekker en soms aan goedkopere prijzen (acties).
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 397 keer
Ik koop diepvriesgroenten bij de bio planet, vooral dan de wokmix en daar heb je een zomer en winterversie van. Die kan je kruiden naar believen, en evt nog wat extra brocoli of iets anders bijdoen.
Dit is mijn default groente bij whatever ik klaar maak - maar thuis kook ik niet zo vaak, als ik deftig wil eten ga ik op restaurant
Dit is mijn default groente bij whatever ik klaar maak - maar thuis kook ik niet zo vaak, als ik deftig wil eten ga ik op restaurant