Jim Mobile 'the number you have dialed is not in use'

Vragen, opmerkingen, klachten over een aanbieder die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

29/4 13:55 u.
Regelmatig krijgt oproeper (ik dus) te horen. 'the number you have dialed is not in use'. Bovenaan staat nog Jim. Moet mijn vader nog nieuwe simkaart ontvangen, daar jullie toch van Base naar Orange migreren?
Bedankt voor je bericht.

reply 29/4 14:13 u.

Je zal geen nieuwe simkaart nodig hebben voor de overzetting naar het Orange netwerk. Dat wordt gedaan zonder dat je daar zelf iets voor moet doen.
Heb je je toestel al eens herstart? Je mag ook een voorbeeld doorsturen van een mislukte inkomende oproep. Vermeld zeker datum, tijdstip en van welk nummer de oproep kwam. Dan maak ik voor jou een dossier op voor mijn collega's van de technische dienst.

Ik stuur screenshot van 4 oproepen van Telenet Triing naar Jim Mobile (naar vast belde hij probleemloos, dus ligt niet aan panne of zo)

30/04 13:02
Dus op dit moment kan je wel terug oproepen van Telenet ontvangen of niet? Het doet me denken aan een routering probleem.

Ik:
Dank voor jullie snelle reactie. ja, maar ene keer werkt het, andere keer niet. Ik zou kunnen begrijpen dat in het begin na de overstap er een routeringsprobleem is omdat Telenet hun database niet updatet (crdc.be). Ik ga bij volgende onbereikbaarheid nogmaals melding doen, en vragen ad oproeper als hij via andere operator kan bellen (ovh, proximus, orange,...) Zo kunnen we uitsluiten dat het aan Telenet ligt. Anders ga ik hen contacteren. Wanneer gebeurt de overschakeling nr Orange netwerk? Blijft JIM dan bovenaan gsm staan?

30/04 16:05
"Oke laat ons zeker iets weten als het nog eens voorvalt. Alle Jimmo's worden willekeurig overgezet naar orange op dit moment. Je zal dan inderdaad nog steeds Jim zien staan."
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”