Aankopen doen bij HORNBACH.NL

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Stefaand
Pro Member
Pro Member
Berichten: 340
Lid geworden op: 14 jun 2006, 19:10
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 10 keer

Vorige week hebben wij een split airco besteld bij hornbach.nl.
Was daar 150 euro goedkoper dan bv hier in Belgie.
We bestellen.
We betalen.
Betalingsbevestiging ontvangen.
Alles liep heel vlot.
Dan kreeg ik een email met de melding dat mijn bestelling klaar staat om op te halen in Breda.

Ik bel die ochtend nog naar Breda en jawel mijn bestelling stond klaar.

Dus ik rij van Aalter naar Breda en ik trotseer de files in Antwerpen.
En in Breda toegekomen en de heel grote winkel volledig doorkruist....kom ik aan de balie.
Ik geef mijn bestelnummer op.
En ja de persoon gaat mijn bestelling ophalen in het magazijn.

En dan zie ik die afkomen met een zware vierkante doos.
Maar ik dacht bij mezelf ...daar kan geen airco in zitten...want die doos is te klein.
En ja hoor.
Daar zaten pak weg een fles of 30 olie in.
dus ik was voor niets naar Breda gereden. Het is niet alleen de afstand maar ook de files (tijd) die vreselijk zijn.

En ja dan begint het he.
Ik zei hun dat ik niet meer naar Breda rijd.
En ik wou annuleren.
Maar wat ze zouden doen is de bestelling alsnog door HUN leverancier laten brengen naar Belgie.

Dus ik wacht tot ze mij contacteren.

ik de geïnteresseerden die ook bij Hornbach aankopen doen hiervan op de hoogte brengen.
Dus ik moet nu wachten op een telefoontje om afspraak te maken om de boel te laten leveren.
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Ik begrijp de bedoeling van je post niet helemaal? Missen is menselijk en tenzij het een frequent wederkerend probleem is of er echt sprake is van fraude of oplichting, lijkt me een review op pakweg Google of Kieskeurig ofzo een beter alternatief, toch?
ooh. shiny.
Fluppeke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 719
Lid geworden op: 21 nov 2005, 14:17
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 18 keer

Ik begrijp de frustratie maar uiteindelijk neem jij de beslissing om van aalter naar breda te rijden om iets te kopen. Hornbach heeft daar geen boodschap/schuld aan dus als ze het alsnog te thuis willen sturen (nemen ze de verzendkosten op hun?) doen ze al meer dan wat nodig is.
Cancelen zou natuurlijk ook gewoon moeten kunnen (verkoop op afstand).

Zelf nog geen problemen gehad met hornbach, zowel versturen als in breda zelf (is bij mij ook een uur rijden, combineren met ikea, jumbo en tegenwoordig is diesel tanken in makro breda noord ook minstens 10 cent goedkoper).
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”