Nieuwe smartphone ter vervanging van Nexus 5x
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
-
Te Koop forum
Ik zoek een vervanger voor mijn 2 jaar oude Nexus 5x die begint:
- te traag te worden (lag)
- batterij begint te weinig lang mee te gaan
- voor de rest ben ik er heel tevreden over
Gebruik: zowel professioneel als privé intens gebruik voor e-mail, browsen, waze / google maps, whatsapp, fotootjes van het gezin, linkedin, zetime smartwatch, home banking, apps om het smart home aan te drijven, ... The usual? Ik ga er niet op gamen.
Mijn budget: +/- 350 € tenzij de meerprijs echt iets fundamenteel waard is (cf ook lager).
Wensen:
- goede batterij want daar heb ik frustratie opgelopen bij mijn nexus 5x
- graag twee voorstellen: eentje voor android, met sterke voorkeur voor android one, met een update-policy die toch wel een tijdje meegaat. En eentje voor IOS. Mijn auto heeft namelijk enkel integratie met apple carplay, dus overweeg ik om eventueel naar apple over te gaan niettegenstaande de waarschijnlijke meerprijs en hoewel ik tot nu toe enkel met android heb gewerkt. Ik vraag me wel af hoe lekker die car play echt werkt. Merk op dat het apple car play probleem mogelijk beter kan opgelost worden door een afgedankte iphone over te kopen met kapot scherm of zo en die in de auto te laten liggen maar voorlopig hiern og geen reactie https://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=73&t=55113
- max 5.5 inch om in broekzak te kunnen dragen. Min 5.2 inch (= huidige resolutie)
- deftige specs
- camera moet niet speciaal wow zijn, maar moet toch redelijk zijn voor de familiefoto's
- vingerafdrukscanner
- 32 GB opslag minimum, voorkeur voor 64 GB
- dual sim heeft ook voorkeur, ik zou namelijk willen experminteren met een private nummer en een professionneel nummer maar dan in 1 toestel
- draadloos laden niet nodig
- 3.5 mm input zou leuk zijn, doch luister ik heel weinig muziek op de smartphone via oortjes
- kleur: zwart of grijs of zoiets
In de tweakers pricewatch leek de xiaomi F1 Pocophone mij echt wel iets, ware het niet dat het scherm te groot is (6,2 inch). Ook ben ik niet zo zeker van het merk? De pixel 3 lijkt ook wel wat maar ligt buiten budget. Er komt een pixel 3 light aan maar wanneer en welke prijs?
Ik heb al wat lopen zoeken maar toch niet zo eenvoudig om iets te vinden, hopelijk kunnen jullie me helpen?
- te traag te worden (lag)
- batterij begint te weinig lang mee te gaan
- voor de rest ben ik er heel tevreden over
Gebruik: zowel professioneel als privé intens gebruik voor e-mail, browsen, waze / google maps, whatsapp, fotootjes van het gezin, linkedin, zetime smartwatch, home banking, apps om het smart home aan te drijven, ... The usual? Ik ga er niet op gamen.
Mijn budget: +/- 350 € tenzij de meerprijs echt iets fundamenteel waard is (cf ook lager).
Wensen:
- goede batterij want daar heb ik frustratie opgelopen bij mijn nexus 5x
- graag twee voorstellen: eentje voor android, met sterke voorkeur voor android one, met een update-policy die toch wel een tijdje meegaat. En eentje voor IOS. Mijn auto heeft namelijk enkel integratie met apple carplay, dus overweeg ik om eventueel naar apple over te gaan niettegenstaande de waarschijnlijke meerprijs en hoewel ik tot nu toe enkel met android heb gewerkt. Ik vraag me wel af hoe lekker die car play echt werkt. Merk op dat het apple car play probleem mogelijk beter kan opgelost worden door een afgedankte iphone over te kopen met kapot scherm of zo en die in de auto te laten liggen maar voorlopig hiern og geen reactie https://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=73&t=55113
- max 5.5 inch om in broekzak te kunnen dragen. Min 5.2 inch (= huidige resolutie)
- deftige specs
- camera moet niet speciaal wow zijn, maar moet toch redelijk zijn voor de familiefoto's
- vingerafdrukscanner
- 32 GB opslag minimum, voorkeur voor 64 GB
- dual sim heeft ook voorkeur, ik zou namelijk willen experminteren met een private nummer en een professionneel nummer maar dan in 1 toestel
- draadloos laden niet nodig
- 3.5 mm input zou leuk zijn, doch luister ik heel weinig muziek op de smartphone via oortjes
- kleur: zwart of grijs of zoiets
In de tweakers pricewatch leek de xiaomi F1 Pocophone mij echt wel iets, ware het niet dat het scherm te groot is (6,2 inch). Ook ben ik niet zo zeker van het merk? De pixel 3 lijkt ook wel wat maar ligt buiten budget. Er komt een pixel 3 light aan maar wanneer en welke prijs?
Ik heb al wat lopen zoeken maar toch niet zo eenvoudig om iets te vinden, hopelijk kunnen jullie me helpen?
Bedank andere users voor nuttige posts, door op
te klikken
![Afbeelding](https://userbase.be/forum/images/icons/karmabar_thanks_red.gif)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
- Bedankt: 222 keer
De Pocophone is inderdaad een toestel dat de moeite waard is en binnen budget zit. Kwaliteit is ok (Xiaomi) voor zover ik reviews gelezen heb een poosje terug. Het was deze of een 2de hands Oneplus. Ik heb gekozen voor de Oneplus 5 2e hands. Was ook perfect binnen mijn budget. Nog geen moment spijt van gehad.
Een groter scherm went heel snel en je moet kijken naar de werkelijke afmetingen van het toestel omdat het scherm vaak groter geworden is zonder dat het toestel zelf noemenswaardig groter geworden is. Oneplus 5 is 5,5" (154.2 x 74.1 x 7.3 mm) Pocophone is 6,18 (155.5 x 75.3 x 8.8 mm).
Een groter scherm went heel snel en je moet kijken naar de werkelijke afmetingen van het toestel omdat het scherm vaak groter geworden is zonder dat het toestel zelf noemenswaardig groter geworden is. Oneplus 5 is 5,5" (154.2 x 74.1 x 7.3 mm) Pocophone is 6,18 (155.5 x 75.3 x 8.8 mm).
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 60 keer
Ik kom ook van een N5X en heb sinds september de Pocophone. Ik wou ook liever niet groter gaan, maar achteraf gezien is het verschil marginaal. 6,2 inch lijkt gigantisch op papier, maar door de 18:9 verhouding zijn de bezels veel kleiner. Enige wat er niet op zit is NFC, maar dat had ik voordien toch nooit gebruikt.
Eens je die Pocophone gewend besef je pas hoe traag de Nexus 5X geworden is.
Eens je die Pocophone gewend besef je pas hoe traag de Nexus 5X geworden is.
Internet: Telenet Internet Fiber 200
TV: Telenet (DC-AD2200 + CI+) /// TV Vlaanderen Basic+ (VU+ Duo 4K SE)
Fixed: Telenet FreePhone Europe /// WeePee Telecom (Gigaset C530 IP)
Mobile: Proximus Enterprise Mobile M (Xiaomi Poco F3) /// BASE 0
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 6 keer
Ik zou de pocophone toch overwegen. Ik heb deze al een tijdje en kom van een redmi 4x 5". Zoveel groter is de telefoon niet. Schermranden zijn veel smaller waardoor grootte echt wel meevalt. Ik kan de pocophone makkelijk met 1 hand bedienen. Batterij gaat heel lang mee. Andere optie is de redmi note 7. Gebruik al lang Xiaomi en zeker geen klagen van.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 20 keer
Heb zowat dezelfde eisen. Ik speel ook geen games. Ik heb zoals enkelen ook een Poco gekocht. Batterij is prima voorlopig ( heb hem nog maar 9 maanden)!
Update cycle bij xiaomi is beter dan bij Samsung. Heb al een 2 tal weken security patch van maart. Dus mogelijk binnen 2 weken deze van april. Dat vind ik echt dik in orde.
Heb dit verlof trouwens een slow-motion video gemaakt 960 fps. Best indrukwekkend voor 300 euro telefoontje.
Nog iets leuks dat ik ontdekt heb dit verlof. Omdat we in ons vakantiehuis geen internet hebben een prepaid sim gekocht erbij gestoken in de poco alles werkt prima. Wat ik niet verwacht had is de zendkracht voor de hotspot. Deze werkt beter dan mijn 5ghz routertje thuis.
Miu interface moet je wat gewoon worden. Had ik wat last mee de eerste dagen. Ook de telefoonnummers moest ik steevast opslaan met +32 vooraan of ik kon geen smsen sturen. Was wat vreemd. Heeft er iemand dat ook gehad?
Prijs/kwaliteit is prima.
Ik meen me wel te herinneren dat binnenkort de opvolger van de poco f1 uitkomt. Poco f2?![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Update cycle bij xiaomi is beter dan bij Samsung. Heb al een 2 tal weken security patch van maart. Dus mogelijk binnen 2 weken deze van april. Dat vind ik echt dik in orde.
Heb dit verlof trouwens een slow-motion video gemaakt 960 fps. Best indrukwekkend voor 300 euro telefoontje.
Nog iets leuks dat ik ontdekt heb dit verlof. Omdat we in ons vakantiehuis geen internet hebben een prepaid sim gekocht erbij gestoken in de poco alles werkt prima. Wat ik niet verwacht had is de zendkracht voor de hotspot. Deze werkt beter dan mijn 5ghz routertje thuis.
Miu interface moet je wat gewoon worden. Had ik wat last mee de eerste dagen. Ook de telefoonnummers moest ik steevast opslaan met +32 vooraan of ik kon geen smsen sturen. Was wat vreemd. Heeft er iemand dat ook gehad?
![Shocked :eek:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Prijs/kwaliteit is prima.
Ik meen me wel te herinneren dat binnenkort de opvolger van de poco f1 uitkomt. Poco f2?
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Android: Samsung Galaxy A6, al is die van 2018, het model van 2019 noemt A50 of iets dergelijks, wij gebruiken ze op het werk, als opvolger van de Nexus 5X.
iOS: take the leap, iPhone Xs zonder twijfel, je went verschrikkelijk aan het formaat, en de gebruiksvriendelijkheid van iOS is onovertroffen, je doet er gewoon sneller dat wat je wilt doen mee, en hebt geen zorgen over het OS “staat dit wel goed, is dit wel compatible met elkaar, gebruikt dit nu niet teveel batterij, mag deze app nu wel of niet m’n contacten lezen”...
iOS: take the leap, iPhone Xs zonder twijfel, je went verschrikkelijk aan het formaat, en de gebruiksvriendelijkheid van iOS is onovertroffen, je doet er gewoon sneller dat wat je wilt doen mee, en hebt geen zorgen over het OS “staat dit wel goed, is dit wel compatible met elkaar, gebruikt dit nu niet teveel batterij, mag deze app nu wel of niet m’n contacten lezen”...
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
- Goztow
- userbase crew
-
Te Koop forum
Iphone xs is dat die van 1k euro? Want dat zie ik niet direct zitten. Ik dacht eerder in de richting van een 6 plus of zoiets dan.
Dank aan allen voor de vele antwoorden. Hoe verhoudt de werkelijke grootte van de poco zich met de nexus 5x? Gebruikt iemand hem in zijn broekzak?
Dank aan allen voor de vele antwoorden. Hoe verhoudt de werkelijke grootte van de poco zich met de nexus 5x? Gebruikt iemand hem in zijn broekzak?
te klikken
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
- Bedankt: 222 keer
Voor zo'n vragen is er echt een heel goeie website. ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
https://www.gsmarena.com/compare.php3?i ... hone2=7556
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 60 keer
Gsm in broekzak is een must voor mij en dat lukt bij mij nog altijd, bij ieder merk dat ik draag.Goztow schreef:Hoe verhoudt de werkelijke grootte van de poco zich met de nexus 5x? Gebruikt iemand hem in zijn broekzak?
Verschil in hoogte is exact 8,5 mm, in breedte amper 2,6 mm.
Internet: Telenet Internet Fiber 200
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
- Bedankt: 25 keer
Ben van de 5X overgegaan naar de Nokia 7Plus. Nog geen seconde spijt van.
vooral het fototoestel was belangrijk voor mij, batterij gaat stukken langer mee en draait idd veel soepeler. Ook wat meet opslag nu
.
vooral het fototoestel was belangrijk voor mij, batterij gaat stukken langer mee en draait idd veel soepeler. Ook wat meet opslag nu
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
- selder
- Moderator
Tsjah, Apple verkoopt zijn eigen hardware en zijn eigen services aan een premium prijs - dat in tegenstelling tot goedkopere hardware en gratis services die je dan betaalt door je privacy te laten ondermijnen. Ieder zijn eigen gedacht daarover en je kan het draaien en keren hoe je wilt, maar het is een feit dat dat de verdienmodellen van de 2 grote spelers zijn.
Die € 1.159,00 is veel hoger dan het instapmodel dat je zoekt, maar de nadruk ligt dus helemaal ergens anders. Dat ding wérkt gewoon en heel het OS en alle apps zijn doordrongen van je zo gebruiksvriendelijk te laten doen wat je wilt doen. De tijd dat ik m'n tijd nog wil spenderen aan het uitvogelen van iets of een configuratie doorlopen om iets zo optimaal mogelijk te willen instellen dat ligt al 10 jaar achter mij. Ik wil gewoon prul dat werkt. I couldn't care less over een widget van ongelezen emails of het weer in een oogopslag zien of een bewegende achtergrond...
Net zoals je dikke auto, die werkt ook gewoon zonder geprul en heeft een héél hoog gebruikersgemak, en je merkt aan alles daarvan dat die hoge prijs gerechtvaardigd is![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Die € 1.159,00 is veel hoger dan het instapmodel dat je zoekt, maar de nadruk ligt dus helemaal ergens anders. Dat ding wérkt gewoon en heel het OS en alle apps zijn doordrongen van je zo gebruiksvriendelijk te laten doen wat je wilt doen. De tijd dat ik m'n tijd nog wil spenderen aan het uitvogelen van iets of een configuratie doorlopen om iets zo optimaal mogelijk te willen instellen dat ligt al 10 jaar achter mij. Ik wil gewoon prul dat werkt. I couldn't care less over een widget van ongelezen emails of het weer in een oogopslag zien of een bewegende achtergrond...
Net zoals je dikke auto, die werkt ook gewoon zonder geprul en heeft een héél hoog gebruikersgemak, en je merkt aan alles daarvan dat die hoge prijs gerechtvaardigd is
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 72 keer
Niet iedereen is happig op import zeker aan die bedragen. En wat met hun geliefde consumentenbescherming?selder schreef: Dat ding wérkt gewoon
Xiaomi is al jaren een lieveling van velen, en terecht. Voor zijn budget gaat hij zeker goed bedient worden.
- selder
- Moderator
Hé?9livesuni schreef:[...]import[...]
-
- Member
- Bedankt: 6 keer
Je kan ook gewoon de standaard software gebruiken. ik heb er eerst een tijdje zo mee gewerkt en daarna de xiaomi.eu rom gedraaid en nu gebruik ik sinds een tijdje havoc os waar ik heel tevreden van ben.Goztow schreef:Ik zou liever niet unlocken voordat de garantie op is.
Unlocken is echt geen geprul meer gewoon via de mi flash tool en 72 uur wachten. Verder werken de meeste roms nu ook gewoon via ota updates eens geinstalleerd.
Telefoon zit meestal gewoon in mijn broekzak
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Als je nu voor een iPhone zou gaan dan zou ik eerder naar de iPhone 7 (of zelfs de 8 kijken) en niet meer naar de 6. Je wilt graag nog wat updates krijgen, die zal met de iPhone 6 bijna aflopen denk ik. Dat toestel is ook al 4,5 jaar oud.
Ik heb zelf de SE (net 3 jaar). Dat toestel is nog altijd super qua batterij, snelheid, ... Heb daar toen 540€ voor betaald, maar die kan in mijn ogen nog wel ff mee (zeker nog een jaar of 2). Per jaar is mijn investering dus lager.
Er gaan geruchten dat er volgend jaar een nieuw "budget" model op de markt zal komen, maar daar ben je nu dus niets mee... Mijn raad als je voor een iPhone kies: pak max 2 generaties terug (iPhone 7 dus op dit ogenblik), wil je het betalen neem dan de iPhone 8. Daar zal je zeker nog 4 jaar verder mee kunnen.
Ik ga verder niets adviseren voor Android, wil daar ook geen discussie over voeren. Dat heeft toch geen zin. Ik geef momenteel alleen advies over waar ik me goed bij voel.
Ik heb zelf de SE (net 3 jaar). Dat toestel is nog altijd super qua batterij, snelheid, ... Heb daar toen 540€ voor betaald, maar die kan in mijn ogen nog wel ff mee (zeker nog een jaar of 2). Per jaar is mijn investering dus lager.
Er gaan geruchten dat er volgend jaar een nieuw "budget" model op de markt zal komen, maar daar ben je nu dus niets mee... Mijn raad als je voor een iPhone kies: pak max 2 generaties terug (iPhone 7 dus op dit ogenblik), wil je het betalen neem dan de iPhone 8. Daar zal je zeker nog 4 jaar verder mee kunnen.
Ik ga verder niets adviseren voor Android, wil daar ook geen discussie over voeren. Dat heeft toch geen zin. Ik geef momenteel alleen advies over waar ik me goed bij voel.
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
- heist_175
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
Ik ken heel wat mensen die niets van IT kennen, noch enige interesse erin hebben en toch al jaren prima/tevreden gebruiker zijn van Android als OS.
Persoonlijk walg ik van bedrijven of producten die limitatief zijn
- HP die met een update bepaalde toners of inkt blokkeert
- Apple dat eigenhandig beslist welke apps ik mag gebruiker (bij Andrdoid kan je sideloaden) - recent nog MDM - de brakke implementatie van features maskeren door de apps er gewoon uit te flikkeren
- Sony dat Kodi weigert op zijn smart TV
- Philips lampen die niet werken zonder cloud
- ...
Ongetwijfeld zijn er mensen die dergelijke beperkingen niet als "mankement" maar als "feature" beschouwen,
maar ik ben blij dat ik vrij kan kiezen - zowel voor elk ecosysteem ik kies en dus ook wat ik binnen het Android ecosysteem doe (ROM, sideloaden, ...).
Ik zou dus echt 2 keer nadenken voor je een veelvoud betaalt voor een toestel/OS dat u meteen beperkt in wat je kan of mag doen.
Persoonlijk walg ik van bedrijven of producten die limitatief zijn
- HP die met een update bepaalde toners of inkt blokkeert
- Apple dat eigenhandig beslist welke apps ik mag gebruiker (bij Andrdoid kan je sideloaden) - recent nog MDM - de brakke implementatie van features maskeren door de apps er gewoon uit te flikkeren
- Sony dat Kodi weigert op zijn smart TV
- Philips lampen die niet werken zonder cloud
- ...
Ongetwijfeld zijn er mensen die dergelijke beperkingen niet als "mankement" maar als "feature" beschouwen,
maar ik ben blij dat ik vrij kan kiezen - zowel voor elk ecosysteem ik kies en dus ook wat ik binnen het Android ecosysteem doe (ROM, sideloaden, ...).
Ik zou dus echt 2 keer nadenken voor je een veelvoud betaalt voor een toestel/OS dat u meteen beperkt in wat je kan of mag doen.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 38 keer
+1Vaganzza schreef:Mijn raad als je voor een iPhone kies: pak max 2 generaties terug (iPhone 7 dus op dit ogenblik), wil je het betalen neem dan de iPhone 8. Daar zal je zeker nog 4 jaar verder mee kunnen.
- JamesEarlGray
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
- Bedankt: 99 keer
Nog een stem voor de Pocophone! Zeer snel, goeie batterijduur, dus zonder gamen en zonder lekkende apps haal je gemiddeld 8u of zelfs 9u screen-on time.
- Mortov Molotov
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
- Bedankt: 17 keer
Mocht het u een fluit interesseren: behoudens Fairphone hebben zowat alle bedrijven behoorlijk wat bloed aan hun handen.
In de onderlinge strijd tussen Xiaomi en Nokia, wint Nokia evenwel met een straatlengte voor.
Ben toevallig op zoek naar nieuwe GSM voor m'n vrouw; heeft ook een Nexus 5X die op z'n laatste beentjes loopt; 't zal veelkans een Nokia 8.1 worden hier
mvg
Mortov
In de onderlinge strijd tussen Xiaomi en Nokia, wint Nokia evenwel met een straatlengte voor.
Ben toevallig op zoek naar nieuwe GSM voor m'n vrouw; heeft ook een Nexus 5X die op z'n laatste beentjes loopt; 't zal veelkans een Nokia 8.1 worden hier
mvg
Mortov
Van vele Nederlandstalige forumgangers wort de spellingchecker niet vaak bijgewerkd, waardoor de correctie van DT-fouten niet langer word ondersteunt ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
- devilkin
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Ik blijf enorm tevreden van de OnePlus reeks. Ik heb even een Nokia 6.1 gehad, maar wat een draak van een toestel.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
- broke23
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
- Bedankt: 21 keer
Ook hier OnePlus hoor!
OP1, 3 en nu de 6, geen seconde spijt van gehad. OOS is ook ver van slecht, het is geen android One, maar dat hoeft echt niet hoor ...
Nu dat de 7 eraan komt kan je nog snel voor een 6 gaan
OP1, 3 en nu de 6, geen seconde spijt van gehad. OOS is ook ver van slecht, het is geen android One, maar dat hoeft echt niet hoor ...
Nu dat de 7 eraan komt kan je nog snel voor een 6 gaan
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
- Bedankt: 153 keer
OnePlus zal het niet worden voor een budget van €350...
De beste keuzes zijn volgens mij al aan bod gekomen, Xiaomi beste bang4buck en Android One op enkele toestellen.
Of Nokia, iets duurder, maar altijd Android One. En niet Chinees, als dat van belang is.
Hier in de familie al 4 keer een Xiaomi Mi A2 64GB voorgesteld, allemaal content van voor iets minder dan €200.
De beste keuzes zijn volgens mij al aan bod gekomen, Xiaomi beste bang4buck en Android One op enkele toestellen.
Of Nokia, iets duurder, maar altijd Android One. En niet Chinees, als dat van belang is.
Hier in de familie al 4 keer een Xiaomi Mi A2 64GB voorgesteld, allemaal content van voor iets minder dan €200.
- broke23
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
- Bedankt: 21 keer
Klopt, maar er werd ook aangegeven dat er aan OP werd gedacht toen er over de iphone xs werd gesproken:
![Beerchug :beerchug:](./images/smilies/icon_beerchug.gif)
Maar uiteraard zijn er goedkopere alternatievenGoztow schreef:Iphone xs is dat die van 1k euro? Want dat zie ik niet direct zitten. Ik dacht eerder in de richting van een 6 plus of zoiets dan.
![Beerchug :beerchug:](./images/smilies/icon_beerchug.gif)
- Goztow
- userbase crew
-
Te Koop forum
Dus ik snap dat het gaat tussen de Xiaomi, de Nokia en de iPhone 7plus waar de laatste toch wel bijna dubbel budget is.
te klikken
- timmermc
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
- Bedankt: 35 keer
Mooi weergegeven inderdaad. Mijn verhaal:heist_175 schreef:Ik zou dus echt 2 keer nadenken voor je een veelvoud betaalt voor een toestel/OS dat u meteen beperkt in wat je kan of mag doen.
Na een lange afwezigheid en eigenlijk wel wat overschilligheid van mij op een apple mail met betrekking tot dringend een nieuw paswoord invullen op het IOS was daarna alles plots geblokkeerd (iPad, iPhone en iMac). Wie houd er nu eigenlijk zijn beveiligingsvragen jaren bij?
Na een erg lange conversatie en smeekbede met de hulplijn van Apple hebben ze mijn iMac dan toch gedeblokkeerd weliswaar met een nieuw email adres, maar de iPad en iPhone liggen hier stof te vergaren. En bovendien kan ik mijn jarenlang email adres bij me.com niet meer recupereren.
Nooit meer Apple!
Aan zee schijnt de zon altijd...![☀️](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/2600.svg)
- selder
- Moderator
Dat siert je niet dat je aan projectie doet, je eigen schuld minimaliseren en het zo op iemand anders steken. Je bent zélf verantwoordelijkheid voor het goed beheer van je eigen informatie!
- timmermc
- Elite Poster
Zo verzeilen we dan weer in een discussie zonder einde... Het blijft mij dik doen betalen voor hun systeem waarbij zelfs de nodige legale documenten ervan onvoldoende bewijs zijn nadien.selder schreef:Dat siert je niet dat je aan projectie doet, je eigen schuld minimaliseren en het zo op iemand anders steken. Je bent zélf verantwoordelijkheid voor het goed beheer van je eigen informatie!
Aan zee schijnt de zon altijd...![☀️](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/2600.svg)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 102 keer
- Bedankt: 65 keer
Ipad kan je nog factory reset doen, eventueel extra aangekochte soft op je account ben je wel kwijt. Weet niet meer van buiten maar er is een procedure zonder itunes en als je volledig niet meer kan inloggen. (iphone waarschijnlijk ook maar geen ervaring mee).
- timmermc
- Elite Poster
Ik heb het e-mailadres, ik heb het (geverifieerde) telefoonnummer, ik heb de apparatuur, ik ken het wachtwoord, maar ik ben de antwoorden op de beveiligingsvragen vergeten en daarom kan ik me niet aanmelden bij het account om de verdomde bepalingen en voorwaarden te accepteren (zonder welke ik het account niet kan gebruiken). Wanneer ik contact opneem met de Apple-ondersteuning, vragen ze opnieuw om de beveiligingsvragen.tien schreef:Ipad kan je nog factory reset doen, eventueel extra aangekochte soft op je account ben je wel kwijt. Weet niet meer van buiten maar er is een procedure zonder itunes en als je volledig niet meer kan inloggen. (iphone waarschijnlijk ook maar geen ervaring mee).
Waarom zou ik contact met ze opnemen om iets opnieuw in te stellen als ik het vergeten ben? De enige manier om iets te resetten dat ik ben vergeten, is te weten wat ik ben vergeten.
Apple is gewoon niet zo goed meer - de filosofie 'it just works' is er een van weleer. Ik koop geen Apple-producten totdat ze terugkeren naar een kwaliteit die het prijsniveau ondersteunt.
-
- Starter Plus
- Bedankt: 1 keer
Is er ook een website die smartphones vanbinnen bekijkt?Slafes schreef:Voor zo'n vragen is er echt een heel goeie website.
Ik heb een paar cores van mijn N5x beschadigd met een grafisch spel te spelen. De cpu werd niet echt gekoeld. Voor een tiental euro meer hadden ze er toch een flinterdun koperen plaatje kunnen opzetten. Mijn N5x werkt nu op een aangepaste kernel die de defecte cores heeft uitgeschakeld.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
- Bedankt: 618 keer
Over limitaties gesproken: android 9.0 laat de API nog maar 4 wifi scans per minuut toe.
Maw gedaan met goeie wifi scanners om een AP uit te meten of terug te vinden.
Dus het is niet enkel iOS die in dat bedje ziek is.
Maw gedaan met goeie wifi scanners om een AP uit te meten of terug te vinden.
Dus het is niet enkel iOS die in dat bedje ziek is.