Pagina 1 van 1

Ernstige verstoring United Telecom

Geplaatst: 23 apr 2019, 21:11
door Den_belg
Sinds een 2-tal weken heb ik geen internet meer. Ik heb de storing bij United Telecom via my united aangemeld. En kreeg ik het volgende antwoord:

Beste klant

door teknische reed is uw internet verbinding dood.
We werken druk op om dit zosnel mogelijk terug aanzetten.
Spijtig genoeg is daarvoor de verwachte termijn van +- 8 dagen sinds gisteren.
met onze excuses daarvoor
Mvg


Dit is toch niet te geloven. Wij zijn nu ondertussen 14 dagen verder en geen enkele reactie vanuit United. Ook niet wanneer ik om een update vroeg Vorig jaar was er ook al een serieuze verstoring en ben toen van ADSL naar vDSL overgestapt.
Zijn er nog mensen die zo een geweldige service ervaring vanuit United? :bang:

Re: Ernstige verstoring United Telecom

Geplaatst: 23 apr 2019, 21:18
door driesp
Ja, hier ook united telecom, en zonder internet sinds 27 februari.
Als ik vraag naar een update zeggen ze dat het snel in orde zal komen.
Heb nog voor een maand betaald op 7 maart, maar had dat beter niet gedaan...

Re: Ernstige verstoring United Telecom

Geplaatst: 24 apr 2019, 08:14
door buthead
Overstappen is de boodschap, als klant pik je dit toch niet, je betaald tenslotte voor je product en hun service.
hangt natuurlijk ook af wat je betaald en krijgt prijs/kwaliteit

Re: Ernstige verstoring United Telecom

Geplaatst: 24 apr 2019, 16:59
door fredo66
De wurggreep van Telenet en Proximus op de alternatieve providers welke nog betaalbaar snel bekabeld internet aanbieden blijkt steeds dodelijker te worden. Ik mag hopen dat EDP net niet hetzelfde te wachten staat :-(

Re: Ernstige verstoring United Telecom

Geplaatst: 24 apr 2019, 19:23
door Joe de Mannen
wat is er dan veranderd sinds pakweg een jaar ?

Re: Ernstige verstoring United Telecom

Geplaatst: 25 apr 2019, 13:27
door fredo66
Dommel en United Telecom. Draai het om: wie schiet er nog over voor een snel bekabelde internetverbinding tegen een schappelijke prijs ? Enkel edpnet. En ja Scarlet, maar dat is van Proximus (als dus alle concurrentie weg is kan Proximus de scarletprijzen navenant aanpassen ...)

Re: Ernstige verstoring United Telecom

Geplaatst: 25 apr 2019, 13:51
door wied
Tenzij Orange op termijn de monopolisten een hak kan zetten (via kabel, 4G+, 5G...) :-)

Re: Ernstige verstoring United Telecom

Geplaatst: 25 apr 2019, 14:18
door Joe de Mannen
fredo66 schreef:Dommel en United Telecom. Draai het om: wie schiet er nog over voor een snel bekabelde internetverbinding tegen een schappelijke prijs ? Enkel edpnet. En ja Scarlet, maar dat is van Proximus (als dus alle concurrentie weg is kan Proximus de scarletprijzen navenant aanpassen ...)
Ik vraag me af wat er tussen Proximus/Telenet en hun 'partners' is veranderd tussen nu en pakweg een jaar geleden toen ze er nog wel aan uit konden...

J.

Re: Ernstige verstoring United Telecom

Geplaatst: 26 apr 2019, 00:38
door Stiaan
Dat je zelfs klant wil zijn bij een bedrijf dat zo’n (lees: geen) service biedt. De kers op de taart is toch wel het bericht dat ze stuurden :roll: triest