Ernstige verstoring United Telecom

Vragen, opmerkingen, klachten over een aanbieder die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Plaats reactie
Den_belg
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 apr 2019, 20:59

Sinds een 2-tal weken heb ik geen internet meer. Ik heb de storing bij United Telecom via my united aangemeld. En kreeg ik het volgende antwoord:

Beste klant

door teknische reed is uw internet verbinding dood.
We werken druk op om dit zosnel mogelijk terug aanzetten.
Spijtig genoeg is daarvoor de verwachte termijn van +- 8 dagen sinds gisteren.
met onze excuses daarvoor
Mvg


Dit is toch niet te geloven. Wij zijn nu ondertussen 14 dagen verder en geen enkele reactie vanuit United. Ook niet wanneer ik om een update vroeg Vorig jaar was er ook al een serieuze verstoring en ben toen van ADSL naar vDSL overgestapt.
Zijn er nog mensen die zo een geweldige service ervaring vanuit United? :bang:
driesp
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 17 jan 2014, 17:11
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 11 keer

Ja, hier ook united telecom, en zonder internet sinds 27 februari.
Als ik vraag naar een update zeggen ze dat het snel in orde zal komen.
Heb nog voor een maand betaald op 7 maart, maar had dat beter niet gedaan...
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1690
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 68 keer

Overstappen is de boodschap, als klant pik je dit toch niet, je betaald tenslotte voor je product en hun service.
hangt natuurlijk ook af wat je betaald en krijgt prijs/kwaliteit
Internet = PX FLEX pack
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1841
Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
Bedankt: 143 keer
Contacteer:

De wurggreep van Telenet en Proximus op de alternatieve providers welke nog betaalbaar snel bekabeld internet aanbieden blijkt steeds dodelijker te worden. Ik mag hopen dat EDP net niet hetzelfde te wachten staat :-(
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

wat is er dan veranderd sinds pakweg een jaar ?
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1841
Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
Bedankt: 143 keer
Contacteer:

Dommel en United Telecom. Draai het om: wie schiet er nog over voor een snel bekabelde internetverbinding tegen een schappelijke prijs ? Enkel edpnet. En ja Scarlet, maar dat is van Proximus (als dus alle concurrentie weg is kan Proximus de scarletprijzen navenant aanpassen ...)
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

Tenzij Orange op termijn de monopolisten een hak kan zetten (via kabel, 4G+, 5G...) :-)
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

fredo66 schreef:Dommel en United Telecom. Draai het om: wie schiet er nog over voor een snel bekabelde internetverbinding tegen een schappelijke prijs ? Enkel edpnet. En ja Scarlet, maar dat is van Proximus (als dus alle concurrentie weg is kan Proximus de scarletprijzen navenant aanpassen ...)
Ik vraag me af wat er tussen Proximus/Telenet en hun 'partners' is veranderd tussen nu en pakweg een jaar geleden toen ze er nog wel aan uit konden...

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Stiaan
Plus Member
Plus Member
Berichten: 206
Lid geworden op: 04 aug 2012, 19:38
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 2 keer

Dat je zelfs klant wil zijn bij een bedrijf dat zo’n (lees: geen) service biedt. De kers op de taart is toch wel het bericht dat ze stuurden :roll: triest
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”