Sinds een 2-tal weken heb ik geen internet meer. Ik heb de storing bij United Telecom via my united aangemeld. En kreeg ik het volgende antwoord:
Beste klant
door teknische reed is uw internet verbinding dood.
We werken druk op om dit zosnel mogelijk terug aanzetten.
Spijtig genoeg is daarvoor de verwachte termijn van +- 8 dagen sinds gisteren.
met onze excuses daarvoor
Mvg
Dit is toch niet te geloven. Wij zijn nu ondertussen 14 dagen verder en geen enkele reactie vanuit United. Ook niet wanneer ik om een update vroeg Vorig jaar was er ook al een serieuze verstoring en ben toen van ADSL naar vDSL overgestapt.
Zijn er nog mensen die zo een geweldige service ervaring vanuit United?
Ernstige verstoring United Telecom
-
- Plus Member
- Berichten: 179
- Lid geworden op: 17 jan 2014, 17:11
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 11 keer
Ja, hier ook united telecom, en zonder internet sinds 27 februari.
Als ik vraag naar een update zeggen ze dat het snel in orde zal komen.
Heb nog voor een maand betaald op 7 maart, maar had dat beter niet gedaan...
Als ik vraag naar een update zeggen ze dat het snel in orde zal komen.
Heb nog voor een maand betaald op 7 maart, maar had dat beter niet gedaan...
- buthead
- Elite Poster
- Berichten: 1690
- Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
- Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
- Bedankt: 68 keer
Overstappen is de boodschap, als klant pik je dit toch niet, je betaald tenslotte voor je product en hun service.
hangt natuurlijk ook af wat je betaald en krijgt prijs/kwaliteit
hangt natuurlijk ook af wat je betaald en krijgt prijs/kwaliteit
Internet = PX FLEX pack
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
-
- Elite Poster
- Berichten: 1841
- Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
- Contacteer:
De wurggreep van Telenet en Proximus op de alternatieve providers welke nog betaalbaar snel bekabeld internet aanbieden blijkt steeds dodelijker te worden. Ik mag hopen dat EDP net niet hetzelfde te wachten staat
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 5339
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
wat is er dan veranderd sinds pakweg een jaar ?
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Elite Poster
- Berichten: 1841
- Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
- Contacteer:
Dommel en United Telecom. Draai het om: wie schiet er nog over voor een snel bekabelde internetverbinding tegen een schappelijke prijs ? Enkel edpnet. En ja Scarlet, maar dat is van Proximus (als dus alle concurrentie weg is kan Proximus de scarletprijzen navenant aanpassen ...)
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
-
- Elite Poster
- Berichten: 5891
- Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
- Locatie: 'tstad
- Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
- Bedankt: 253 keer
Tenzij Orange op termijn de monopolisten een hak kan zetten (via kabel, 4G+, 5G...)
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 5339
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Ik vraag me af wat er tussen Proximus/Telenet en hun 'partners' is veranderd tussen nu en pakweg een jaar geleden toen ze er nog wel aan uit konden...fredo66 schreef:Dommel en United Telecom. Draai het om: wie schiet er nog over voor een snel bekabelde internetverbinding tegen een schappelijke prijs ? Enkel edpnet. En ja Scarlet, maar dat is van Proximus (als dus alle concurrentie weg is kan Proximus de scarletprijzen navenant aanpassen ...)
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...