Vandaag doodleuk bericht in de Proximus TV app: Beste klant, de Proximus TV app wordt niet meer ondersteund op Windows. Je kan Proximus TV blijven bekijken op www.proximustv.be.
Dan op www.proximustv.be: Streaming not available. Streaming server did not respond. OK.
Geprobeerd op Chrome, op Edge en op IE. Noppes.
Thanks Proximus [NOT]
Proximus TV app niet meer ondersteund op Windows
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
- Bedankt: 108 keer
Proximus Bizz Internet Fiber 500/500 Mbps & Business Fibernet 300 plus met Speedboost 300/50 Mbps (failover) -
Business Mobile Flex Pack - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV & Telenet TV
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 279 keer
Nee daar heeft Proximus niks over laten weten.
Aangezien Proximus een ruime tijd geleden al de app versie voor smartphone en tablet vernieuwd hadden en deze voor PC op zich liet wachten en daarbij ook nog het feit dat hun antwoord daarop was dat er niet direct vooruitzichten waren op een nieuwe versie voor PC, was eigenlijk al een teken aan de wand.
Ik bekijk ook mijn opnames met FF browser
Aangezien Proximus een ruime tijd geleden al de app versie voor smartphone en tablet vernieuwd hadden en deze voor PC op zich liet wachten en daarbij ook nog het feit dat hun antwoord daarop was dat er niet direct vooruitzichten waren op een nieuwe versie voor PC, was eigenlijk al een teken aan de wand.
Ik bekijk ook mijn opnames met FF browser
opgenomen programma's bekijken in Firefox gaat blijkbaar ook via een omweg.
in de lijst met opgenomen programma's is de knop bekijken gedeactiveerd met daaronder de tekst Binnenkort beschikbaar in deze browser. In afwachting kan je Internet Explorer gebruiken om je opnames te bekijken. Maar als je op de titel van het programma klikt werkt de knop bekijken in het volgende scherm wel.
En de Proximus support van het forum weet zelf niet dat die windows app niet meer ondersteund wordt.
in de lijst met opgenomen programma's is de knop bekijken gedeactiveerd met daaronder de tekst Binnenkort beschikbaar in deze browser. In afwachting kan je Internet Explorer gebruiken om je opnames te bekijken. Maar als je op de titel van het programma klikt werkt de knop bekijken in het volgende scherm wel.
En de Proximus support van het forum weet zelf niet dat die windows app niet meer ondersteund wordt.
- seagull
- Elite Poster
De app werkte ook op een Telenet verbinding.
Dat is met www.proximustv.be niet meer het geval.
Edit: Je moet alleen inloggen op een Proximus verbinding, nadien kan je overschakelen op Telenet.
Ik heb zowel Proximus (internet, 8 SIM kaarten, ProximusTV) als Telent (internet).
Wij gebruiken internet van Telenet, met Proximus als failover, maar te ver (1,2 km) van de centrale voor een snelle verbinding.
Dat is met www.proximustv.be niet meer het geval.

Edit: Je moet alleen inloggen op een Proximus verbinding, nadien kan je overschakelen op Telenet.
Ik heb zowel Proximus (internet, 8 SIM kaarten, ProximusTV) als Telent (internet).
Wij gebruiken internet van Telenet, met Proximus als failover, maar te ver (1,2 km) van de centrale voor een snelle verbinding.
Proximus Bizz Internet Fiber 500/500 Mbps & Business Fibernet 300 plus met Speedboost 300/50 Mbps (failover) -
- seagull
- Elite Poster
Ben gewoon thuis en heb een vast IP.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 279 keer
Werkt dat met FF nog bij u, bij mij ineens niet meer, ze hebben bij Proximus die truc hier gelezen zekerfalcone schreef:versie 65.0.2 (64-bits)
In de lijst Mijn opnames is de knop bekijken gedeactiveerd.Screenshot_1.jpg