Proximus lanceert Epic Combo op 2 april voor generation Y

Nieuws omtrent telecom
Plaats reactie
konda
Premium Member
Premium Member
Berichten: 559
Lid geworden op: 06 feb 2011, 13:15
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 51 keer

Ik zie nergens getallen, dus het zal wel weer niets zijn
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Het gaat gewoon een kopij zijn van het aanbod van Telenet en de prijs zal allicht net 1€ goedkoper zijn.
ooh. shiny.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

https://www.hln.be/ihln/ook-proximus-ko ... ~a06c796b/

Sent from my LG-H930 using Tapatalk
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1403
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

Dat is toch oh zo toevallig dat ze op enkele weken verschil krak hetzelfde product lanceren. De prijs zal ook gelijklopend zijn. Wat betekent dat er opnieuw geen concurrentie is in dit land.

Dank u wel BIPT !!!!
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

Wat heeft dat met BIPT te maken? Ieder is toch vrij om een internet abo te kiezen...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
Gebruikersavatar
Fallschirmjaeger
Premium Member
Premium Member
Berichten: 724
Lid geworden op: 07 mei 2011, 14:46
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 90 keer

Het is al altijd mogelijk geweest om een pack zonder decoder te nemen. Vraag mij af wat er hier nieuw aan is.
punk
Pro Member
Pro Member
Berichten: 258
Lid geworden op: 06 jan 2011, 22:40
Twitter: RikLeys
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 27 keer

Waar was dat dan, een pakket zonder decoder maar mét tv?
Gebruikersavatar
Fallschirmjaeger
Premium Member
Premium Member
Berichten: 724
Lid geworden op: 07 mei 2011, 14:46
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 90 keer

Elk pack ooit gelanceerd. Ge bestelt gewoon geen decoder en betaalt daarom geen €8 huur aan een decoder.

En aangezien tv overal al minstens 5 jaar in quasi elk pack met een tv abonnement zit, kon ge dus ook tv kijken via de website of de app.

Enkel bij de bizz packs heeft het geen nut, aangezien die daar wel in de prijs inbegrepen zit.
iktjilp
Plus Member
Plus Member
Berichten: 201
Lid geworden op: 23 jun 2013, 23:46
Twitter: IkTjilp
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 8 keer

Alweer een pakket dus. Ik moet enkel tv hebben want internet heb ik al.
Edpnet VDSL XL - Mobile Vikings - Zon - APP TV

Zorg goed voor jezelf en de mensen om je heen.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

iktjilp schreef:Alweer een pakket dus. Ik moet enkel tv hebben want internet heb ik al.
Telenet TV met een kaartje, TVV DVB-T2, of (gratis) IPTV?
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
Gebruikersavatar
jutuiz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 608
Lid geworden op: 23 okt 2016, 15:26
Locatie: West-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 30 keer

Telenet en Proximus die Millenials willen bedienen met een pakket dat 100 euro per maand kost.
Weet niet of dit zo'n strak plan is.

Maar die decoder is al verdwenen. Is al een begin.
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1403
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

OVH = 1,20 euro
Mobile Vikings = 15 euro (12 euro gemiddeld op jaarbasis wegens online aankopen)
Internet Telenet = 27,80 euro
Netflix Standaard = 10,99
Spotify = 9,99
VRTNU = Gratis
Stievie = Gratis
Stievie Premium = 9,99 euro (enkel voor De Mol 2019 straks op Vier = 1,66 op jaarbasis - 10 afleveringen = 2 maanden)

Kostprijs = 61,98 (63,64)

neen ik kan niet opnemen, ik kan niet terug kijken, geen onbeperkt data volume vast of mobiel internet, geen onbeperkt bellen op gsm, Geen 4K en geen hippe naam als pack naam, ...

Ach ja, ben dan ook geen millenial.

Zou ik een Love (Orange), Whop(pa) of Wigo (Telenet) of Tuttimus (Proximus) willen hebben? Ja hoor, maar dit is gewoon onbetaalbaar geworden.

Bij deze zal de Epic Combo van Proximus net als Yugo verticaal geklasseerd worden in de lade "onbetaalbaar" en niet behorende tot de groep millanials met hun mega lonen.
Gebruikersavatar
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1888
Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 161 keer
Bedankt: 282 keer

jutuiz schreef:Maar die decoder is al verdwenen. Is al een begin.
Dat dacht ik eerst ook: het begin van het einde van de decoders :)

Maar.. toen las ik dit:
De CEO hoopt de millennials zo aan Proximus te binden om hen vervolgens, zodra ze meer centen en een gezin hebben, het volledige tv-pakket te slijten.
https://www.tijd.be/ondernemen/telecom/ ... 03498.html
Misschien hebben zij nog geen volledig aanbod nodig. Als ze zich later settelen stappen ze over naar een volledig aanbod.
https://www.hln.be/ihln/ook-proximus-ko ... ~a06c796b/

Hieruit kan je opmaken dat de providers deze abonnementen niet zien (en misschien nooit willen zien) als volwaardige abonnementen, maar als tussenstap die de klant moet binden tot ze de overschakeling naar de decoder maken.
-Met name de kosten in verband met de eindapparatuur (modem, settopbox, ...) zouden beperkt kunnen worden, als die toestellen hergebruikt zouden kunnen worden of vrij gekozen worden door de klant- Bron
1207
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3395
Lid geworden op: 11 jun 2009, 11:02
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 95 keer

MaT schreef: Hieruit kan je opmaken dat de providers deze abonnementen niet zien (en misschien nooit willen zien) als volwaardige abonnementen, maar als tussenstap die de klant moet binden tot ze de overschakeling naar de decoder maken.
ik proef dezelfde tactiek als telenet met hun 1e antenneverhaal

er is vraag naar zoiets?
we zetten een compleet waardeloos product op de markt dat niemand wil en na 3-4jaar doeken we het op en kunnen we dan zeggend at er toch geen vraag naar was
tv vlaanderen doet dit nu met hun antenneverhaal, ook dat zal binnen een paar jaar opgedoekt worden.

nu nog niet maar binnen 5j zal men toch moeten aanvaarden dat de doorsneekijker tevreden is met netflix, vrt.nu en stievie. Zelfs aanvaardt dat de gratis opties geen 4K/uhd/QLEd zijn.
als ik naar nachtwacht kijk gaat het om de inhoud, niet om de rimpels van Leyers
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

1207 schreef:
nu nog niet maar binnen 5j zal men toch moeten aanvaarden dat de doorsneekijker tevreden is met netflix, vrt.nu en stievie. Zelfs aanvaardt dat de gratis opties geen 4K/uhd/QLEd zijn.
als ik naar nachtwacht kijk gaat het om de inhoud, niet om de rimpels van Leyers
Netflix en vrt nu ben ik mee akkoord maar de kwaliteit van stievie is gewoon embarmlijk daar gaat niemand tevreden mee zijn.

Sorry ik heb stievie premium geprobeerd voor een maand en het aanbod is goed maar de beeldkwaliteit is van voor mijne tijd...
1207
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3395
Lid geworden op: 11 jun 2009, 11:02
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 95 keer

boonpwnz schreef: Netflix en vrt nu ben ik mee akkoord maar de kwaliteit van stievie is gewoon embarmlijk daar gaat niemand tevreden mee zijn.
Sorry ik heb stievie premium geprobeerd voor een maand en het aanbod is goed maar de beeldkwaliteit is van voor mijne tijd...
ik gebruik het al eens voor de CL, niet minder dan de illegale streams :)
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

1207 schreef:Zelfs aanvaardt dat de gratis opties geen 4K/uhd/QLEd zijn.
euhm, verschillende malen gelezen, maar snap hem niet. :-D

Sorry, maar ik kan ook niet op stievie beeldkwaliteit zien hoor op 50' scherm. Gewoon streaming van de zenders op mijn tablet, 40 inch monitor wel ok.

Ze kunnen hier nog veel leren.
https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-go ... -dan-ooit/
https://www.ziggogo.tv/nl.html
Dit tv-pakket is de basis in interactieve televisie. Je krijgt 77+tv-zenders, waarvan 36 in superscherpe HD-kwaliteit en luistert wel 100 radiozenders. Plus: je kijkt de mooiste duels bij Ziggo Sport.
1207
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3395
Lid geworden op: 11 jun 2009, 11:02
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 95 keer

satsurfer schreef: Sorry, maar ik kan ook niet op stievie beeldkwaliteit zien hoor op 50' scherm. Gewoon streaming van de zenders op mijn tablet, 40 inch monitor wel ok.
als het gratis is mag de beeldkwaliteit gerust klote zijn
dan kijk ik de CL finale voor mijn part nog in zwart-wit.

vanaf de moment dat ge moet betalen, bv Netflix, meot het ok zijn.
dan ben ik ni meer content met analoge kwaliteit
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

1207 schreef:als het gratis is mag de beeldkwaliteit gerust klote zijn
Ik bekijk de vrt stream via Enigma2 decoder, en die is wel véél beter dan Stievie. Komaan. We leven toch niet meer in de nineties? :-(
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

1207 schreef:
als het gratis is mag de beeldkwaliteit gerust klote zijn
dan kijk ik de CL finale voor mijn part nog in zwart-wit.
Lol maar ik heb stievie premium uitgeprobeerd dat is betalend en die beeldkwaliteit is even droevig als de gratis versie
steffoon
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 jan 2019, 16:57

Muziekbos schreef: Stievie Premium = 9,99 euro (enkel voor De Mol 2019 straks op Vier = 1,66 op jaarbasis - 10 afleveringen = 2 maanden)
Waarom hiervoor Stievie Premium nemen? Vier zet hun eigen programma's gewoon gratis op hun website. Beeldkwaliteit is om het diplomatisch uit te drukken nogal matig naar huidige norm, maar zeker in lijn (imo zelfs beter) met wat Stievie biedt. Moest Stievie nog in 720p of 1080p kwaliteit met deftige bitrate uitzenden kon ik er nog in komen om ervoor te betalen, nu totaal niet.
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”