chrome authenticatie problemen

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Dag Allen,

Ik merk dat ik bij sites zoals paypal, telecomsites, hier, andere fora's vaak problemen heb met aangelogd te blijven of zelfs ingelogd te geraken dat laatste vooral het geval bij paypal.

Bij paypal is het zelfs zo erg dat hij mijn 2 FA niet direct laat uitvoeren en ik meerdere pogingen moet ondernemen wat resulteert in captcha code invullen en vreemd genoeg gaat dat ook altijd mis.

Als ik andere browser gebruik zijn deze problemen niet van toepassing.

Andere browsers zijn edge en firefox. Adblocker uitzetten bij Paypal login werkt niet terwijl firefox wel een adblocker heeft aan staan en het daar gewoon lukt.
Wat doe ik best?
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 386 keer

Gebruik je toevallig een VPN of iets anders waardoor je IP regelmatig verandert, mogelijks naar dat van andere landen?

Hier word je bv de facto uitgelogd als je vanop een ander IP binnenkomt dan het IP waar je laatst op aangemeld was.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster

Nee ik gebruik geen vpn.
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 386 keer

Ah had het deel waarin je zei dat het bij andere browsers niet voorvalt gemist.

Zal gewoon aan uw "Privacy and security" instellingen liggen dan? Misschien staat "Keep local data only until you quit your browser" aan?

Kan eventueel ook aan malware extensie liggen, desgevallen een extensie die ooit legit was maar mettertijd verwaarloosd en door iemand overgenomen/gehackt die er malware in steekt.

Als je het niet vindt zou ik de "Restore settings to their original defaults" optie overwegen. Als dat ook niet werkt, volledig verwijderen en herinstalleren.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster

Ik zal dat eens allemaal proberen misschien straks nog.

Het werkt alleszinds responsiever. Ik ga paypal ook eens proberen en zien of ik nu wel kan inloggen.

Problemen zijn opgelost met alle instellinge terug te zetten en mijn extensies in de prullenbak te gooien.
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”