ff op de jaarbeurs een speedtestje gedaan op de TN stand....

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
Pengu
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 30 keer

zie hier, schitterende resultaten:
Bijlagen
speedtest.JPG
(172.36 KiB) 90 keer gedownload
Akira
Elite Poster
Elite Poster

impressive :)
de pispaal <<
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Ach ja :)
Ik herinner mij nog jaren terug toen PI (nu Scarlet) juist ADSL aanbood. Ook mijn speedtestje op gedaan, bleek dat ze daar een E1 lijntje hadden liggen :D Tot daar toe geen probleem, maar dan moeten ze boven die stands niet zetten "ervaar de snelheid van PI ADSL hier" of zoiets.
Iemand van Easynet die toen met ons mee was, is wel even aan de verantwoordelijke zijn oren gaan trekken :p
NuKeM
Akira
Elite Poster
Elite Poster

mja hetzelfde moet de spotjes op tv :) daar gaan die vensterkes direct open, site *floep* ze staan erop

de kindjes kunnen zelf in full screen webcammen :) (tot als ze over de limiet zitten)

ach ze zeuren zo vaak op promostands en in reclame, wij trappen daar niet in maar jan met de pet wel (of mariette met de dikke ******)
de pispaal <<
Pengu
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 30 keer

Mr.Cide schreef:mja hetzelfde moet de spotjes op tv :) daar gaan die vensterkes direct open, site *floep* ze staan erop

de kindjes kunnen zelf in full screen webcammen :) (tot als ze over de limiet zitten)

ach ze zeuren zo vaak op promostands en in reclame, wij trappen daar niet in maar jan met de pet wel (of mariette met de dikke ******)

lol goe gezegd
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”