Scarlet Trio
Geplaatst: 05 jan 2019, 23:37
Ik was een dvb-t gebruiker, wegens het verdwijnen van de VRT uit de ether heb ik op 09/11/18 Scarlet Trio besteld. Ik beschikte immers al jaren over een internet en telefonie aansluiting van 50Mb/s bij Scarlet zodat er bij mij enkel nog een decoder moest geplaatst worden.
De installatie zou op 29/11/18 gebeuren (wat mij al laat leek) maar de dag ervoor is ze door Scarlet afgebeld met de melding dat de technische dienst later nog contact zou opnemen.
We zijn nu 5 januari en nog steeds niets gehoord van de technische dienst; de enigen uitleg die Scarlet na herhaalde telefoons en mails geeft is: Helaas behoor je tot een selecte groep klanten die problemen ervaren met de opleveringen.
Mijn waardering voor Scarlet is ver zoek.
De installatie zou op 29/11/18 gebeuren (wat mij al laat leek) maar de dag ervoor is ze door Scarlet afgebeld met de melding dat de technische dienst later nog contact zou opnemen.
We zijn nu 5 januari en nog steeds niets gehoord van de technische dienst; de enigen uitleg die Scarlet na herhaalde telefoons en mails geeft is: Helaas behoor je tot een selecte groep klanten die problemen ervaren met de opleveringen.

Mijn waardering voor Scarlet is ver zoek.