Pagina 1 van 1

Scarlet Trio

Geplaatst: 05 jan 2019, 23:37
door ericmonnikenveld
Ik was een dvb-t gebruiker, wegens het verdwijnen van de VRT uit de ether heb ik op 09/11/18 Scarlet Trio besteld. Ik beschikte immers al jaren over een internet en telefonie aansluiting van 50Mb/s bij Scarlet zodat er bij mij enkel nog een decoder moest geplaatst worden.
De installatie zou op 29/11/18 gebeuren (wat mij al laat leek) maar de dag ervoor is ze door Scarlet afgebeld met de melding dat de technische dienst later nog contact zou opnemen.
We zijn nu 5 januari en nog steeds niets gehoord van de technische dienst; de enigen uitleg die Scarlet na herhaalde telefoons en mails geeft is: Helaas behoor je tot een selecte groep klanten die problemen ervaren met de opleveringen. :bang:
Mijn waardering voor Scarlet is ver zoek.

Re: Scarlet Trio

Geplaatst: 06 jan 2019, 09:27
door honda4life
Hallo Eric,

Welkom hier.
Je weet helaas dat je gekozen hebt voor een budgetversie van Proximus en dat het prijsverschil zich ergens zit...
Ik raad je aan toch nog even moeite te doen, eenmaal alles in orde is heb je weinig te klagen meer.

Re: Scarlet Trio

Geplaatst: 06 jan 2019, 11:09
door orionis
Kunnen ze je via de klantendienst geen nieuwe installatie datum inplannen?

Re: Scarlet Trio

Geplaatst: 06 jan 2019, 13:28
door alfa_ajx732
Ik heb juist hetzelfde meegemaakt,
Ikzelf ben al 'eeuwig' klant bij scarlet (vroeger Tiscali) en voor mijn dochter, die Proximus Start met Volume 100 GB heeft, wou ik upgraden naar Scarlet Loco (DL volume 500GB). Scarlet hoeft eigenlijk niks te doen maar toch moet er een technieker langs komen, de bbox3 staat er al, waarschijnlijk wordt die omgewisseld met een zelfde bbox3 !!
-Op 11/12 besteld, op 20/12 in de voormiddag zou de technieker langs komen.
-19/12 telefoontje technieker komt niet, er zijn problemen, er zou opnieuw contact worden opgenomen.
-Navraag bij scarlet vertelden ze me dat er daar wegens werken (van proximus) enige vertraging was maar dat alles binnenkort zou opgelost worden.
-Tot 5/1/19 (gisteren) nog niks gehoord dan maar opnieuw scarlet gebeld: "Ahzo geen afspraak … maak ik direct een aan, is 10 januari ok?"
- Dit is schijnbaar de tip, niet afwachten maar zelf navragen.

De mogelijkheid bestaat nu natuurlijk dat wij op 9/1 een telefoontje krijgen dat de afspraak toch niet doorgaat … :bang:

We wachten af