Ik heb juist hetzelfde meegemaakt,
Ikzelf ben al 'eeuwig' klant bij scarlet (vroeger Tiscali) en voor mijn dochter, die Proximus Start met Volume 100 GB heeft, wou ik upgraden naar Scarlet Loco (DL volume 500GB). Scarlet hoeft eigenlijk niks te doen maar toch moet er een technieker langs komen, de bbox3 staat er al, waarschijnlijk wordt die omgewisseld met een zelfde bbox3 !!
-Op 11/12 besteld, op 20/12 in de voormiddag zou de technieker langs komen.
-19/12 telefoontje technieker komt niet, er zijn problemen, er zou opnieuw contact worden opgenomen.
-Navraag bij scarlet vertelden ze me dat er daar wegens werken (van proximus) enige vertraging was maar dat alles binnenkort zou opgelost worden.
-Tot 5/1/19 (gisteren) nog niks gehoord dan maar opnieuw scarlet gebeld: "Ahzo geen afspraak … maak ik direct een aan, is 10 januari ok?"
- Dit is schijnbaar de tip, niet afwachten maar zelf navragen.
De mogelijkheid bestaat nu natuurlijk dat wij op 9/1 een telefoontje krijgen dat de afspraak toch niet doorgaat …
We wachten af