Scarlet Trio

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
ericmonnikenveld
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jan 2019, 11:21

Ik was een dvb-t gebruiker, wegens het verdwijnen van de VRT uit de ether heb ik op 09/11/18 Scarlet Trio besteld. Ik beschikte immers al jaren over een internet en telefonie aansluiting van 50Mb/s bij Scarlet zodat er bij mij enkel nog een decoder moest geplaatst worden.
De installatie zou op 29/11/18 gebeuren (wat mij al laat leek) maar de dag ervoor is ze door Scarlet afgebeld met de melding dat de technische dienst later nog contact zou opnemen.
We zijn nu 5 januari en nog steeds niets gehoord van de technische dienst; de enigen uitleg die Scarlet na herhaalde telefoons en mails geeft is: Helaas behoor je tot een selecte groep klanten die problemen ervaren met de opleveringen. :bang:
Mijn waardering voor Scarlet is ver zoek.
Gebruikersavatar
honda4life
Moderator
Moderator
Berichten: 6132
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
Bedankt: 391 keer
Provider

Hallo Eric,

Welkom hier.
Je weet helaas dat je gekozen hebt voor een budgetversie van Proximus en dat het prijsverschil zich ergens zit...
Ik raad je aan toch nog even moeite te doen, eenmaal alles in orde is heb je weinig te klagen meer.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
orionis
Plus Member
Plus Member
Berichten: 149
Lid geworden op: 02 maa 2010, 19:52
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 41 keer
Provider

Kunnen ze je via de klantendienst geen nieuwe installatie datum inplannen?

- Gaming: PC, Quest 3 en Nintendo switch
- Domotica: Niko home control & philips hue & Nest
alfa_ajx732
Plus Member
Plus Member
Berichten: 195
Lid geworden op: 02 feb 2007, 12:30
Locatie: Tielt (W-Vl)
Uitgedeelde bedankjes: 43 keer
Bedankt: 8 keer

Ik heb juist hetzelfde meegemaakt,
Ikzelf ben al 'eeuwig' klant bij scarlet (vroeger Tiscali) en voor mijn dochter, die Proximus Start met Volume 100 GB heeft, wou ik upgraden naar Scarlet Loco (DL volume 500GB). Scarlet hoeft eigenlijk niks te doen maar toch moet er een technieker langs komen, de bbox3 staat er al, waarschijnlijk wordt die omgewisseld met een zelfde bbox3 !!
-Op 11/12 besteld, op 20/12 in de voormiddag zou de technieker langs komen.
-19/12 telefoontje technieker komt niet, er zijn problemen, er zou opnieuw contact worden opgenomen.
-Navraag bij scarlet vertelden ze me dat er daar wegens werken (van proximus) enige vertraging was maar dat alles binnenkort zou opgelost worden.
-Tot 5/1/19 (gisteren) nog niks gehoord dan maar opnieuw scarlet gebeld: "Ahzo geen afspraak … maak ik direct een aan, is 10 januari ok?"
- Dit is schijnbaar de tip, niet afwachten maar zelf navragen.

De mogelijkheid bestaat nu natuurlijk dat wij op 9/1 een telefoontje krijgen dat de afspraak toch niet doorgaat … :bang:

We wachten af
Provider: Scarlet Trio
Voip: Scarlet; Voipbuster; Hotvoip
Modem/Router: Fritz!Box 7590 FW 07.50 (Sync 100/30)
DECT: Fritz!Fon M2 + C4; 2 x Fritz!Dect Repeater 100; Fritz!Dect 200
Wifi rep: Fritz!Wlan Repeater 1750E+3000; powerl 1220/1260
NAS: Synology DS215J; QNAP TS110+TS221
TV: Telenet CI+ + AD2200; Scarlet/Prox. 2xV4
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”