Sinds ergens vorige week ervaar ik op verschillende stukken van mijn treintraject tussen Brugge en Leuven dat ik 'geen service' heb met JIM Mobile. Schakel ik over naar Dommel (2de SIM in hetzelfde toestel, een Motorola G4) dan krijg ik via Dommel wél verbinding en wordt de service met JIM Mobile hersteld. Schakel ik echter terug om van Dommel naar JIM, dan valt de service terug weg.
Herkenbaar? Hoe op te lossen? Ik gebruik de MEGASURF-bundel van JIM Mobile en surf hierdoor goedkoper dan via Dommel.
Tips & Tricks zijn welkom.
Bereik JIM Mobile / Dommel
- TheCeet
- Pro Member
- Berichten: 366
- Lid geworden op: 03 apr 2018, 12:16
- Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
- Bedankt: 50 keer
Als ik me niet vergis is het alsvolgt:
JIM Mobile zit op Telenet netwerk.
Dommel op Proximus.
Uit eigen ervaring is het Proximus netwerk aanzienlijk beter dan dat van Telenet. Maar bij Telenet zijn ze bezig hun mobiel netwerk fameus op te schroeven.
JIM Mobile zit op Telenet netwerk.
Dommel op Proximus.
Uit eigen ervaring is het Proximus netwerk aanzienlijk beter dan dat van Telenet. Maar bij Telenet zijn ze bezig hun mobiel netwerk fameus op te schroeven.
iPhone 13 Pro: Proximus Business Unlimited
ISP: Telenet All-Internet
Running AdGuard Home: network-wide software for blocking ads & tracking
ISP: Telenet All-Internet
Running AdGuard Home: network-wide software for blocking ads & tracking
- Sinna
- Elite Poster
- Berichten: 2417
- Lid geworden op: 14 nov 2008, 08:22
- Twitter: KrSi78
- Locatie: Brugge
- Uitgedeelde bedankjes: 208 keer
- Bedankt: 152 keer
Ik weet dat JIM Mobile en Dommel op een ander netwerk zitten, maar ik vind het vreemd dat het zich pas sinds vorige week manifesteert én het rare gedrag als ik van SIM-kaart wissel (in software).
Computer(k)nul