Pagina 1 van 1

JimMobile : uitschakelen voice-mail kan

Geplaatst: 29 nov 2018, 10:15
door WalterB1
Hallo,

Bij ex-Symio , bij Dommel Freedom ..(o.a.). kon je de voice-mail functie (laten) uitzetten. Ik zit nu bij JimMobile.

Er is over het laten deactiveren van de voice-mail niets te vinden op hun website. Dus ik veronderstelde dat die dat niet willen doen. Ik heb nog bij andere gezeten waar dan niet mogelijk was. Maar ik vroeg het toch maar, via Facebook trouwens, en ja, het kan. Ze doen het. Blij verrast.

Wou ik even laten weten. Dus wil je dat uw telefoon langer dan 30 seconden kan bellen ...het kan bij Jim.

JimMobile : uitschakelen voice-mail kan

Geplaatst: 29 nov 2018, 10:26
door tommekentom
Op hun supportforum vind je meer informatie in verband met het instellen van de doorschakelingen.
Je kan dus de voicemail ook actief laten in hun systeem, maar de doorschakeling naar de voicemail uitzetten. Dit kan je doen via #002#.

Bron => SupportForum JimMobile

Re: JimMobile : uitschakelen voice-mail kan

Geplaatst: 29 nov 2018, 12:22
door philippe_d
Ik neem aan dat dit dan ook geldig is voor Mobile Vikingsklanten, die overgegaan zijn naar het nieuwe platform?
(zelfde maatschappij, zelfde platform) ?

Re: JimMobile : uitschakelen voice-mail kan

Geplaatst: 29 nov 2018, 12:28
door MarkDM
Bij Mobile Vikings kon je vroeger de voicemail laten uitschakelen. Ik veronderstel dat dit zal blijven.

Re: JimMobile : uitschakelen voice-mail kan

Geplaatst: 29 nov 2018, 12:29
door WalterB1
philippe_d schreef:Ik neem aan dat dit dan ook geldig is voor Mobile Vikingsklanten, die overgegaan zijn naar het nieuwe platform?
(zelfde maatschappij, zelfde platform) ?
Dat zou je denken. Lijkt logisch. Iets om te vragen aan MobileVikings.

Ik gebruik mijn voice-mail voor MV; alle oproepen doorschakelen met het bericht dat ze het verkeerde nummer hebben en de vraag om geen bericht achter te laten. Is een datasim.

Re: JimMobile : uitschakelen voice-mail kan

Geplaatst: 03 dec 2018, 08:51
door kippewit
Ik heb het enkele weken aan MV gevraagd omdat ik een nieuwe simkaart heb gekregen, en daar zeiden ze dat het niet meer mogelijk was de voicemail uit te schakelen. Wat ik doodergerlijk vind.

Re: JimMobile : uitschakelen voice-mail kan

Geplaatst: 03 dec 2018, 09:22
door WalterB1
kippewit schreef:Ik heb het enkele weken aan MV gevraagd omdat ik een nieuwe simkaart heb gekregen, en daar zeiden ze dat het niet meer mogelijk was de voicemail uit te schakelen. Wat ik doodergerlijk vind.
Misschien gewoon nog eens proberen? Stel de vraag via een Facebookbericht (voor zover u de vorige keer niet die vraag via dat kanaal stelde).

'Niet mogelijk' lijkt onwaarschijnlijk. De vraag is eerder of die medewerkers per hun instructies dat mogen doen. En in welke mate die medewerkers die instructies opvolgen of niet. Moedwillig of omdat ze door slechte opleiding het niet allemaal weten.

Re: JimMobile : uitschakelen voice-mail kan

Geplaatst: 03 dec 2018, 10:43
door philippe_d
Volgens een recent bijgewerkt artikel op de Support site van Mobile Vikings kan het dus wel.

Meer nog, ze raden zelfs aan om je Voicemail compleet uit te schakelen voor je naar het "buitenland" vertrekt, gezien je toestel "een (betalende) verbinding maakt met de voicemailserver in Belgiƫ".
Ze bedoelen wellicht "buiten de Europese Unie"

Re: JimMobile : uitschakelen voice-mail kan

Geplaatst: 05 dec 2018, 19:19
door kippewit
Ter info: bij bijna alle supportartikels staat dat ze "enkele uren geleden" zijn bijgewerkt. Werkelijk bij bijna alles. Het uitzetten van de voicemail werkt nog steeds niet.

Re: JimMobile : uitschakelen voice-mail kan

Geplaatst: 10 feb 2019, 10:08
door wquatan
tommekentom schreef:Bron => SupportForum JimMobile
Wat was de link ? De afgekorte blijkt niet meer te werken

Re: JimMobile : uitschakelen voice-mail kan

Geplaatst: 22 feb 2019, 14:56
door rmag
Net geprobeert op een lijn van een kenis.

Via de codes #002# , **61.. werkte het niet.
Via de call forwarding setting van de phone kon ik de voice mail wel uitschakelen.