Je wilt mijn lijst niet zien van producten die van bij Ali komen...
Kwaliteit:
GSM tasjes, doe ik gemiddeld een jaar mee voor ze stuk zijn. Die bestel ik regelmatig opnieuw, maar eerlijk, die slijten echt even snel als de tasjes die hier 10x zoveel kosten.
Containers om te geocachen, 1,5 euro per stuk, hier vragen ze voor pilcontainers vlot 4-5x meer. Ook voor stempels om te geocachen, voor een prikje gepersonaliseerde stempels.
1,3 euro voor covers voor de oneplus 5. Passen perfect, en op maat gespoten.
Polijstpasta, super goeie kwaliteit, net zoals de loctite die hier 10x zoveel kost.
Ledbars voor de keuken, perfecte kwaliteit, ideaal om mijn TL's te vervangen.
Watertester, zelfde merk als wat A-shops hier aanbieden, factor 10x minder.
Tshirts: de gedrukte T-shirts een maatje groter bestellen dan je normaal hier hebt: SUPER kwaliteit. De T-shirts waar men iets opgeplakt heeft is wel rommel.
Horloges voor mijn moeder, 1,8 euro. Werken perfect, zitten perfect.
G23 lamp voor de aquarium, werkt al 3 maand perfect.
Klitteband kabelbinders: perfecte kwaliteit, zijn zelfs beter dan de kwaliteit van de Action.
Wandlamp bij de vriendin gezet, 3x2 Watt. Super mooi licht en armatuur mag ook gezien worden.
GU10 spots. Kwaliteit van de laatste jaren is ondermaats. De DX 7,5 Watt lampen van ettelijke jaren terug werken op 1 na nog steeds perfect.
Verschillende omvormers en USB-C kabels besteld bij Ali. Kwaliteit beter dan de Action kabels. VEEL beter.
Autolader met display. Perfecte werking. Heb al veel slechtere kwaliteit in mijn handen gekregen.
Dremel tools. Perfect spul voor zijn geld. Als je ziet wat zo'n tools in de bekende winkelketens kosten. Daar koop je half Ali voor leeg.
Originele batterij van Xiaomi, SD kaartjes en USB sticks van Sandisk.... Werking, top, prijs heel laag.
Boren, freezen, tools voor het klussen, tools voor de luchtcompressor, voltmeter, soldeerbout en toebehoren: zijn geld waard.
Remblokjes voor mijn Shimano remmen: perfect wat ze moeten doen. Nog straffer, dezelfde kleuren ook bij bekende merken, alleen 10x zo duur en het is letterlijk enkel de opdruk.
Badges: perfect.
Magneet om te magneetvissen: perfect en voor een spotprijs.
Fietslichtjes van 100 lumen en meer: Wow, als ze me nu nog omver rijden...
Borstkaslampje voor het sporten van Ali, praktisch hetzelfde als wat in de Decathlon staat: 3x goedkoper en werkt nog steeds na een exact een jaar.
Hoofdlamp, werkt na een jaar nog steeds perfect, op pakweg visdeal staan dezelfde maar dan 4x duurder. Vriend van mij nam contact op en vroeg waarom die lampen daar 4x duurder waren want het waren exact dezelfde lampen als bij Ali. Hun reactie was ook eerlijk ze gaven het zelfs toe, alleen dat zij er ook wat wilden aan verdienen.
Weegschaaltje tot 0,001 gram zodat ik mijn vistuigjes perfect kan uitloden. Werkt perfect, getest met een weegschaaltje dat hier vlot over de 100 euro gaat en werking was nagenoeg identiek.
Bepaalde soorten vislijnen zijn zelfs in bekende 'kringen' als de betere lijnen bestempeld, oa die van Kastking. Idem voor bepaalde onderdelen voor het vissen, zoals lood.
Slotjes voor houten kastjes. Wel, die zitten in een cachelocatie en worden dagelijks gebruikt en staan in weer en wind: voor die ene euro dat het kost, terwijl dat hier 23!!!! euro kost.
Blikopener, werkt nu ook al meer dan een jaar perfect.
Rugzak: meer dan een jaar zonder stukken.
Instax foto papier voor polaroid: goedkoper dan Ali zijn ze moeilijk te vinden op het Kruidvat na dan.
Prullen:
Foam spons voor de wieldeksels: naah, plastic rommel, maar dat koop je evengoed bij de Action.
USB Ethernet poort: wou echt niet werken. Geld teruggekregen.
USB Wifi sticks: geen enkele dat ik bestelde is echt heel goed van bouw kwaliteit maar, ze werken tot nu toe wel nog steeds op eentje na.
Afstandbediening voor mijn poort: werkte niet.
Vacuum sealer: werkt ook niet zoals het hoort. Maar dat doet de 2x zo dure uit de Lidl ook niet.
Houten ledklok: na een jaar begon de buzzer onophoudelijk te piepen. Heb deze er uit gesoldeerd, nu loopt het uur verkeerd.
Aardappelsnijder in blokjes: stuk na eenmalig gebruik.
Fietstas, na een jaar gebruik een clip afgebroken.
Al bij al denk ik dat het allemaal heel goed meevalt, als je zelf beetje op let en vooral de gebruikers reviews goed bekijkt.