10/09/2018 Fiber XL pack besteld en easy switch gegevens ingevuld. Technieker van Proximus zou 27/09/2018 langskomen in de morgend.
14/09/2018 Gegevens gekregen voor telefonie en internet.
25/09/2018 Nieuwe fritzbox 7490 gaan afhalen bij bpost.
27/09/2018 Technieker was aanwezig om 9u, was een zeer vriendelijke persoon die van alles had uitgelegd en was dan klaar tegen 12u, de rest zou aan EDPnet liggen om mijn lijn actief te krijgen. Had ook gekozen voor mijn installatie achteraf zelf te doen om wat geld te besparen. Ik had mijn login gegevens ingevuld in de nieuwe fritzbox 7490, maar kon nog niet online omdat mijn lijn nog niet actief was. Oke ja, nog even gebruik maken van Dommel dan maar

01/10/2018 Rond 10:00 had ik gemerkt dat er internet aanwezig was en had meteen de snelheden waarvoor ik gekozen had:

Mijn ervaring tot nu toe met EDPnet is heel aangenaam geweest. Elke keer dat ik gebeld had met een vraag waren ze altijd straight to the point en kreeg ik dan ook een deftig antwoord in vergelijking tot Dommel die steeds maar met smoesjes aankomt. Heb zeker geen spijt dat ik de overstap heb gemaakt.