Eerste patch om "SP2 number tcp connection" te veranderen dan toch gevonden ....
De meegestuurde patch zal uw maximum aantal connecties veranderen van 10 naar 50.
Als iemand anders nog suggesties heeft....
http://www.lvllord.de/4226fix/4226fix-de.htm
Eindelijk gevonden.
En heb je echt reden om dit aan te passen, ben je al tegen die limiet gelopen?
Ik persoonlijk vertrouw zo een dergelijke patch van vreemden niet, als ik het al zou patchen moet het met een directive van Microsoft ondersteund worden.
Ik persoonlijk vertrouw zo een dergelijke patch van vreemden niet, als ik het al zou patchen moet het met een directive van Microsoft ondersteund worden.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
M'n router staat normaal 128 connecties toe per host. Maar dat blijkt in bepaalde gevallen te weinig: zo krijg ik als ik Enemy Territory opstart en online wil spelen eerst een serverlijst, die allemaal gepingt worden. En dan pas kan ik zelf een server ingeven. Gevolg: met dat pingen is m'n pool van 128 simultane collecties vol en kan ik niet meer verbinden met de manueel ingevoerde server.
Gelukkig is die aantal connecties wél vrij eenvoudig aan te passen
En dan moet ik er natuurlijk ook aan denken om de NAT-pool te vergroten, anders heb je binnen de korste keren hetzelfde aan de hand, maar dan om een andere reden![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
En dan moet ik er natuurlijk ook aan denken om de NAT-pool te vergroten, anders heb je binnen de korste keren hetzelfde aan de hand, maar dan om een andere reden
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
? was die max connections niet eenvoudig op te lossen door een regkey te veranderen?
en naar ik lees blijkt die security center zo lek te zijn als iets en kan kwaadwillige software dit gemakkelijk ontwijken.
Hier ook zou een toekomstige worm of virus die regkey zelf kunnen veranderen
en naar ik lees blijkt die security center zo lek te zijn als iets en kan kwaadwillige software dit gemakkelijk ontwijken.
Hier ook zou een toekomstige worm of virus die regkey zelf kunnen veranderen
de pispaal <<
- Styno
- Elite Poster
meon schreef:M'n router staat normaal 128 connecties toe per host. Maar dat blijkt in bepaalde gevallen te weinig: zo krijg ik als ik Enemy Territory opstart en online wil spelen eerst een serverlijst, die allemaal gepingt worden. En dan pas kan ik zelf een server ingeven. Gevolg: met dat pingen is m'n pool van 128 simultane collecties vol en kan ik niet meer verbinden met de manueel ingevoerde server.
En dan moet ik er natuurlijk ook aan denken om de NAT-pool te vergroten, anders heb je binnen de korste keren hetzelfde aan de hand, maar dan om een andere reden
Wat een rotspel zeg
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
![Afbeelding](http://folding.extremeoverclocking.com/sigs/sigimage.php?un=styno&t=34517)
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc