Eindelijk gevonden.

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
samson007
Starter Plus
Starter Plus

Eerste patch om "SP2 number tcp connection" te veranderen dan toch gevonden ....

De meegestuurde patch zal uw maximum aantal connecties veranderen van 10 naar 50.

Als iemand anders nog suggesties heeft....

http://www.lvllord.de/4226fix/4226fix-de.htm
Bijlagen
EvID4226Patch.rar
Patch
(29.54 KiB) 34 keer gedownload
airzimmy
Erelid
Erelid
Contacteer:

En heb je echt reden om dit aan te passen, ben je al tegen die limiet gelopen?

Ik persoonlijk vertrouw zo een dergelijke patch van vreemden niet, als ik het al zou patchen moet het met een directive van Microsoft ondersteund worden.
MaRtO
Elite Poster
Elite Poster

Ik zal het wel installeren.
Op andere forums lees ik wel dat het werkt, dus waarom niet.
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

M'n router staat normaal 128 connecties toe per host. Maar dat blijkt in bepaalde gevallen te weinig: zo krijg ik als ik Enemy Territory opstart en online wil spelen eerst een serverlijst, die allemaal gepingt worden. En dan pas kan ik zelf een server ingeven. Gevolg: met dat pingen is m'n pool van 128 simultane collecties vol en kan ik niet meer verbinden met de manueel ingevoerde server.
Gelukkig is die aantal connecties wél vrij eenvoudig aan te passen ;)
En dan moet ik er natuurlijk ook aan denken om de NAT-pool te vergroten, anders heb je binnen de korste keren hetzelfde aan de hand, maar dan om een andere reden :)
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Als ik eens kijk naar Overnet zie ik momenteel 23 connections ... SP2 is installed zonder die patch ? :?
Akira
Elite Poster
Elite Poster

? was die max connections niet eenvoudig op te lossen door een regkey te veranderen?

en naar ik lees blijkt die security center zo lek te zijn als iets en kan kwaadwillige software dit gemakkelijk ontwijken.

Hier ook zou een toekomstige worm of virus die regkey zelf kunnen veranderen
de pispaal <<
Styno
Elite Poster
Elite Poster

meon schreef:M'n router staat normaal 128 connecties toe per host. Maar dat blijkt in bepaalde gevallen te weinig: zo krijg ik als ik Enemy Territory opstart en online wil spelen eerst een serverlijst, die allemaal gepingt worden. En dan pas kan ik zelf een server ingeven. Gevolg: met dat pingen is m'n pool van 128 simultane collecties vol en kan ik niet meer verbinden met de manueel ingevoerde server.
Gelukkig is die aantal connecties wél vrij eenvoudig aan te passen ;)
En dan moet ik er natuurlijk ook aan denken om de NAT-pool te vergroten, anders heb je binnen de korste keren hetzelfde aan de hand, maar dan om een andere reden :)

Wat een rotspel zeg ;)

Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”