Kan men een apple tv of chromecast zo instellen dat deze geen wifi of lan netwerk nodig heeft om te casten van op een apple ipad?
Bedoeling is om gebruik te maken van 3G/4G op de ipad en dan rechtstreeks naar een tv te kunnen kijken via verschillende tv apps
Dus direct verbinding maken tussen de 2 toestellen zonder een router of switch ertussen
Casten zonder wifi of lan netwerk
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 7 keer
ik dacht niet dat een chromecast een netwerk nodig had om te kunnen werken
je moet dan wel rechtstreeks verbinden met het netwerk van de chromecast zelf
ik denk wel dat de bron niet beschikbaar is via 3G/4G omdat je met een wifi netwerk bent verbonden
je moet dan wel rechtstreeks verbinden met het netwerk van de chromecast zelf
ik denk wel dat de bron niet beschikbaar is via 3G/4G omdat je met een wifi netwerk bent verbonden
- mailracer
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
- Bedankt: 318 keer
Je data zal er snel doorgaan als je via 3G-4G tv kijkt. Je kan bijv ook een Android GSM gebruiken en deze als hotspot instellen. Als het via een aparte Sim moet, kijk dan eens op het internet op Mifi-router.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 140 keer
Hangt er vanaf wat je juist wil doen, ik vermoed dat je alleen een mobiel internetabonnement hebt en nu iets op je TV wil afspelen.Teun schreef:Het was de bedoeling om de extra simkaart te gebruiken om tv te zien,
maar als ik het zo lees moet ik dan best zo een mobiele simkaart modem aankopen?
Er bestaan ook iPad naar HDMI kabels(al blokkeren sommige apps die HDMI uitvoer)