Toen viel ons op dat er twee maal auteursrechten en kabelaansluiting op de rekening stonden, met elk dezelfde prijs, eentje in 2006 geactiveerd en een tweede in 2009. Mijn vader dacht dat dat was omdat hij twee televisies heeft staan in huis(living en bedkamer)
Maar de medewerker aan de telefoon zij dat dit heel raar was en na wat overleggen heeft ze de 2009 lijn opgezegt en alles in huis werkte nog.
Heeft telenet nu 9 jaar lang 15 euro per maand mijn vader int zak gezet ? De medewerker aan de telefoon kon weinig doen, ze excuseerde zich zeker tien maal, ze gaf wat kortingen voor een jaar op een decoder ofzoiets maar toen ik vroeg waarom ze niet gewoon het dubbel geboekte kunnen terug betalen zij ze dat niemand in het hoofdkantoor dat ging geloven dat dit nooit was opgevallen. Van haar stem en het feit dat ze maar bleef praten kon ik horen dat het serieus mis was aan telenets kant. Natuurlijk valt het niet op als gedomicilieerd is en men denkt dat omwille van twee tvs twee maal geboekt is. En dit geloofde ze ook zei ze me, maar ze kon niets meer doen.
Wat kan ik doen. Iemand hier ooit hetzelfde meegemaakt dat ie items dubbel op zen rekening had staan voor tv? Ik neig om een dreig mail te sturen waar ik telenet 4 weken reactie tijd geef voor ik naar de pers stap met een telenet zet gepensioneerde mensen in het zak story line.
Groetjes,
voormalig PUB/TIK lid, waar zijn die heen ?

P.s. hij betaald voor drie tvs 9 euro per maand elk voor die digiboxen, wat is dat voor smeerlapperij, hoe kan men best daar vanaf geraken ?