Momenteel heb ik nog een (gedateerd) Maxi-abo bij Proximus: internet, TV, vaste lijn en 2 gsm-abonnementen.
Ik zou nu downgraden naar 'Internet + TV'. Ik zie dat mijn uploadsnelheid zal dalen naar 6mbps (van 15mbps), maar verder vertrouw ik het zaakje niet helemaal. Ik ben een grootverbruiker (2TB+/maand). Is de download echt nog ongelimiteerd als je dat abonnement hebt?
Ik zou het combineren met een veel aantrekkelijker Mobile Vikings abonnement (vandaag betaal ik 14 euro/maand in dat Maxi-pack voor 1 triestige GB, bij Mobile Vikings wordt dat 5GB.)
Andere addertjes onder het gras?
Dank heren/dames medesurfers!
Downgraden naar 'internet + TV': addertjes onder het gras?
-
- Starter
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 41 keer
Ikzelf heb hetzelfde gedaan vorig jaar, en betaal nu 51€/mnd (wegens aankoop decoder toen het nog kon). De downloadlimiet is 750GB, maar ik heb de mogelijkheid gratis extra volume bij te plaatsen, per 150GB (al heb ik dat nog nooit moeten doen eigenlijk...).
UPDATE: zonet 's 2x 150GB bijgeplaatst (voor de sport), ging als vanzelf en heb nu >1TB als donwnloadvolume in het overzicht.
UPDATE: zonet 's 2x 150GB bijgeplaatst (voor de sport), ging als vanzelf en heb nu >1TB als donwnloadvolume in het overzicht.