Hulp met Word

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2385
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

Iemand die mij even stap voor stap kan uitleggen hoe je tot een resultaat komt, ik kom maar niet tot de juiste oplossing.
Ik heb een examen word en een hoop oefeningen maar geen enkele oplossing of stap voor stap...

https://ibb.co/gwFytJ
tennis1.docx
(20.67 KiB) 19 keer gedownload
Een oplossing is wel handig maar stap voor stap is nog beter.

1) Tennis zet ik in stijl TITEL, de rest kop1 2 3 zodat je een nummering op opmaak kan toepassen maar komt er toch niet aan..
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Zoals je zei, de verschillende 'koppen' (behalve 'Tennis') zet je in Kop1, Kop2, Kop3 al naargelang. Om de nummering toe te passen zet je je in één van je titels, maakt niet uit dewelke (niet selecteren, er gewoon in gaan staan) en klik je op het pijltje naast de derde opsommingsknop in de Alinea sectie van het 'Start' menu (je hebt 'opsommingstekens', 'nummer' en 'lijsten met meerdere niveaus'). Daar kan je dan je 'juridische opsomming' kiezen die automatisch gekoppeld is aan je Kop1, Kop2, Kop3,...

En voor die opsomming.

- selecteer de lijst
- klik op de opsommingsknop (of het pijltje ernaast om het juiste symbool te kiezen)
- ga in een item van je lijst staan en ga op zoek naar de stijl in de lijst met stijlen
- rechtsklik op de stijl en kies 'Wijzigen'
- selecteer linksonder 'Alinea'
- Zet links inspringen op 0 en bij 'Speciaal' kies je 'Verkeerd-om' en zet je de waarde op 0,6 cm
- selecteer linksonder 'Tabs'
- stel een tab van 0,6 cm in
- klik op OK

('t kan ook allemaal zonder stijlen, maar ik vermoed dat het een oefening over stijlen is ;-) )
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”